Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi A5 Sportback Black Edition 3.0 V6 TDI 180 kW quattro Stronic

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Tästä lienee eri käsityksiä, mutta perus infotainment ilman kovalevyä ei ole MMI. Mielipiteitä on varmasti puolesta ja vastaan, mutta tähän olen päätynyt ulkomaisia saitteja selaamalla.

Comment

Alkuperäinen kirjoittaja mj Näytä viesti
      Tästä lienee eri käsityksiä, mutta perus infotainment ilman kovalevyä ei ole MMI. Mielipiteitä on varmasti puolesta ja vastaan, mutta tähän olen päätynyt ulkomaisia saitteja selaamalla.
      Näin se taitaa olla. Silti ei taida olla mitään todellista syytä miksei drive selectiä pääse säätämään tuosta infotainmentista. Kun siellä nyt kuitenkin on jo neljä profiilia.

Comment

Siitä seikkailumielellä kokeilemaan

http://www.audizine.com/forum/showth...-VAG-COM-codes

Comment

Tässä ABT-madallusjousille & H&K spacereilla (10 tai 15 mm, en muista kummat ;) )
          Attached Files

Comment

Varo noita KW:n ADS-jousia!! Juuri sain veivattua omaan alle, ovat oikeista koodeista huolimatta aivan liian korkeat ja reklamointi käynnissä.

Toivon että oikeista koodeista huolimatta minulle on toimitettu väärät jouset koska auto nousi vakio S-line alustaan verrattuna varmaan vielä puoli senttiä matalimassa asennossaan.

Tästä voit katsoa "madalluksen" määrää, takana vakio S-line ja edessä KW ADS jouset matalimmassa asennossaan..

Comment

Working...
            X