Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Quattro 1985

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    #61
    Vielä ilman tiivistystä ja muttereita:




    Tuulilasinkaan alta ei löytynyt ylläreitä, harvinaista.

    Comment


      #62
      Mihin niitä pornolehtiä tarvitaan..

      Comment


      • #63
        On kyllä hienon väriset, ja toi pieni levennys vaikutti paljon. Täytyy tehä levennys omiinkin jossain vaiheessa.

        Comment


          #64
          Taitaa olla hieman eri väriset keskiöt? Sulla ilmeisesti bbs:n väri?
          Attached Files

          Comment


            #65
            Kameran asetuksista kiinni, luonnossa nuo on hieman vaaleammat. BBS:n väri, otettu joskus värianalysaattorilla alkuperäiskuntoisista. Pienikin lipan levennys muuttaa vannetta paljon parempaan suuntaan. Näissä yksissä toisissa mulla on 3" huuli ja on ne vaan paljon härskimmät, mutta näihin ei vain saanut enempää pysymään kaaren sisäpuolella.

            Comment


              #66
              Naurettava määrä aikaa ja valuuttaa käytetty, mutta tulipahan valmiiksi.


              Huomenna illalla tai ylihuomenna saanee auton maalamosta ja pääsee jatkamaan. 2-3 viikkoa sisustan saapumiseen verhoilijalta.

              Comment


                #67
                Mikko, olisko antaa värikoodia tolle kullalle?

                Comment


                  #68
                  Onkos se tuo viestissä #2 oleva?

                  Alkuperäinen kirjoittaja Mikkoh Näytä viesti
                  Prosessissa. Nämä tulevat joko 2" tai 2.5" ulkokehillä ja BBS-kulta keskiöillä. [Värikoodi Fiat 560A] LM, vanteissa eri.

                  Comment


                    #69
                    Kyllä vain. Niin nöyrää kuin se onkin, mutta Fiiatin värikartasta löytyy. LM:t on sitten taas uudemmalla, reilusti vaaleammalla maalattuja.
                    Tarkastettu vielä kartastakin, todisteena tietty kuva:


                    LM VS. RS:

                    Comment


                      #70
                      Tänään haettiin auto takas talliin. Kiitokset auttaneille.

                      On se spoileri huomattavasti siistimpi näin korinvärisenä:


                      Vanteet sovitettu paikoilleen, nuo alla olevat kumit pitäisi kääriä niille lähipäivinä. Huomenna lasin paikoilleen, toivottavasti ehjänä ja yms. muuta.

                      Comment


                        #71
                        Ikkunanpielet ja listat on taas sen väriset kuin kuuluukin:


                        Kattoverhous asennettu ja kattoluukku mekanismeineen kasassa. Toinen aurinkolipan koukku haussa, kellään ylimääräistä?


                        Huomenna taka- ja tuulilasi paikoilleen, tuossa mun tuulilasissa on pieni naarmu, jos jollain on ylimääräistä virheetöntä (tummennoksella) niin ostan pois:


                        Kellään 8mm metalliventtiilejä ylimääräisenä 4kpl?

                        Comment


                          #72
                          Mulla on pari sarjaa BBS / OZ metalliventtiilejä. Muistelen kovasti et olis just 8mm. Tämmösiä.

                          Comment


                            #73
                            Jep 8,3mm tarkalleen. Tarttisin ne oikeastaan jo maanantai iltapäiväksi joten täytynee käydä usparts ja stormin mp-venttili valikoima ensin läpi ja jos ne ei tulosta niin palataan asiaan. Piiloventtiilit olisi näissäkin pop.

                            Oikeanpuolen ajovalo löytyi tänään eeroh:lta, kiitokset taas sinne! Vielä vasempaan kaivattaisiin.

                            Comment


                              #74
                              Joo, just tuo 8,3mm. Nämä venttiilit on tosi lyhyellä jengalla, olikohan 26mm, eli ei noista paljon muuta jää näkyviin kuin hattu. Ilmoittele tarpeesta.

                              Comment


                                #75
                                Lasit taas paikoillaan:




                                Meni hermo auton siirtelyyn muovijakkarassa istuskellen, joten laitoin väliaikaiset etupenkit. Purettu coupe gt:stä, kankaat rumassa kunnossa, mutta rungot ja pehmusteet hyvät. Jäävät tämän jälkeen tarpeettomiksi, löytyy myös takapenkki.




                                Seuraavaksi täysi huolto ja kiillotus+vahaus.

                                Comment


                                  #76
                                  Hieno seurata projektia jossa todella tapahtuu.

                                  Comment


                                    #77
                                    Löysitkö venttiilit vai vieläkö tarvitset? Täältä löytyis yhdet ylimääräiset.

                                    Comment


                                      #78
                                      Hieno seurata projektia jossa todella tapahtuu.
                                      Eihän tässä ole kun vähän hierottu vanhusta.

                                      Löysitkö venttiilit vai vieläkö tarvitset? Täältä löytyis yhdet ylimääräiset.
                                      Löytyi 2kpl vanhoja omasta varastosta ja 2kpl rengas kaverilta. Taakse istutettiin vanteet, mutta eteen pitää laittaa 3mm spaceri ettei pultin pää raapase satulaan.

                                      Comment


                                        #79
                                        Ahtovuodot for dummies:
                                        http://imageshack.us/clip/my-videos/...pfognyyxe.mp4/



                                        Comment


                                          #80
                                          Tee-se-itse testeri: Imuputken sisähalkaisian kokoinen metalliputken pätkä hitsattuna levyyn ja reikä siihen ja metalliventtiili. Testipaine 3bar luokkaa, sumupullossa vettä ja fairya.

                                          Comment


                                            #81
                                            Tätä tää suomalainen varmuuskerroinpolitiikka on, urkkikin pitää paineistaa kertoimella kolme ;)

                                            Comment


                                              #82
                                              Kestää virittämisen...

                                              Comment


                                                #83
                                                Kestäisi edes sen vajaan kilon, mutta yhtä haperoita on konehuoneen putket ja tiivisteet mitä sisustakin :) Toki vähempikin riittäisi, mutta tuo ei vielä riko mitään ja iloinen sihinä konehuoneessa on helpompi paikallistaa. Ehkä tulee vaihdettua muutama letku joka ei ihan vuoda vakio ahdoilla, mutteipä tuosta ole liikaa vaivaa.

                                                Tänään koeajeltu n. 30km, nuo Hankookin Ventus rs2:t tuppaa olemaan hieman liukkaat varjopaikoissa.

                                                Comment


                                                  #84
                                                  Alkuperäinen kirjoittaja Mikkoh Näytä viesti
                                                  Tänään koeajeltu n. 30km, nuo Hankookin Ventus rs2:t tuppaa olemaan hieman liukkaat varjopaikoissa.
                                                  Helpoin keino virittää urkkia ;)

                                                  Comment


                                                    #85
                                                    Ahtovuodot paikattu ja tekniikan muu läpikäynti menossa. Tuota imuputkea k-jetin ja turbon väliin saa sitten orikedolta Arekselta Optihosen tuotteena 50x57x305 mitoilla muutamaan kymppiin.

                                                    Suuttimien jäähdyttimen liittimen irtiolo ja kiinniteippaus viesti muista vioista:


                                                    Ja käyntiongelmat lopulta paikansin jatkuvasti polttoainetta syöttävään lisärikastus suuttimeen, eli aikaviive-lämpötila-anturi mikälie oikealta nimeltään on sökönä. En kerennyt vielä testaamaan sitä, mutta pitää palata aiheeseen. Sen pitäisi 8-12sec syöttää muistaakseni 12v kylmänä kun on kytketty kiinni.

                                                    Toimii siis nyt parhaiten johto irti:


                                                    Ahtopainemittarin asensin painetestauksen päätteeksi:


                                                    Tuota lämpötila-anturia jos löytyy joltain ylimääräistä niin ostan pois, sama löytynee muistakin k-jet koneista(?)
                                                    Viimeksi muokannut Mikkoh; 27.3.2013, 21:00.

                                                    Comment


                                                    • #86
                                                      Sen pitäisi 8-12sec syöttää muistaakseni 12v kylmänä kun on kytketty kiinni.
                                                      Mä oon ollu siinä käsitykses että max. 8 sekunnin ajan ruiskuttaa.

                                                      Comment


                                                        #87
                                                        Lämpö-aika kytkin

                                                        Comment


                                                          #88
                                                          Ahtoja oli hieman kadoksissa, toivorikkaana aloitin purkamalla hukkaportin taas josko venttiili jumittaisi:






                                                          Mutta paskat:



                                                          Yllättävän reippaasti tuokin vielä tuotti 0.4-0.5 bar. Miksi jokaisen postauksen pitää päättyä ostoilmoitukseen...


                                                          Ostetaan k26 tai S2 ahdin, hyväkuntoinen.

                                                          Comment


                                                            #89
                                                            Tuolta se on tullut:


                                                            Ja tuosta se o mennyt:


                                                            Muuta vahinkoa ei toistaiseksi ole löytynyt.

                                                            Comment


                                                              #90
                                                              Rottahan siellä on käynyt.

                                                              Mikäs tuosta nyt on läpi mennyt? Saman laista jälkeä tuli itselle joskus kun aksilan päässä oleva mutteri aukesi. Onneks ei menny koneen läpi vaan jäi imuputkeen.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X