Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Quattro 1985
Collapse
X
-
Kameran asetuksista kiinni, luonnossa nuo on hieman vaaleammat. BBS:n väri, otettu joskus värianalysaattorilla alkuperäiskuntoisista. Pienikin lipan levennys muuttaa vannetta paljon parempaan suuntaan. Näissä yksissä toisissa mulla on 3" huuli ja on ne vaan paljon härskimmät, mutta näihin ei vain saanut enempää pysymään kaaren sisäpuolella.
Comment
-
Onkos se tuo viestissä #2 oleva?
Alkuperäinen kirjoittaja Mikkoh Näytä viestiProsessissa. Nämä tulevat joko 2" tai 2.5" ulkokehillä ja BBS-kulta keskiöillä. [Värikoodi Fiat 560A] LM, vanteissa eri.
Comment
-
Ikkunanpielet ja listat on taas sen väriset kuin kuuluukin:
Kattoverhous asennettu ja kattoluukku mekanismeineen kasassa. Toinen aurinkolipan koukku haussa, kellään ylimääräistä?
Huomenna taka- ja tuulilasi paikoilleen, tuossa mun tuulilasissa on pieni naarmu, jos jollain on ylimääräistä virheetöntä (tummennoksella) niin ostan pois:
Kellään 8mm metalliventtiilejä ylimääräisenä 4kpl?
Comment
-
Jep 8,3mm tarkalleen. Tarttisin ne oikeastaan jo maanantai iltapäiväksi joten täytynee käydä usparts ja stormin mp-venttili valikoima ensin läpi ja jos ne ei tulosta niin palataan asiaan. Piiloventtiilit olisi näissäkin pop.
Oikeanpuolen ajovalo löytyi tänään eeroh:lta, kiitokset taas sinne! Vielä vasempaan kaivattaisiin.
Comment
-
Lasit taas paikoillaan:
Meni hermo auton siirtelyyn muovijakkarassa istuskellen, joten laitoin väliaikaiset etupenkit. Purettu coupe gt:stä, kankaat rumassa kunnossa, mutta rungot ja pehmusteet hyvät. Jäävät tämän jälkeen tarpeettomiksi, löytyy myös takapenkki.
Seuraavaksi täysi huolto ja kiillotus+vahaus.
Comment
-
Hieno seurata projektia jossa todella tapahtuu.
Löysitkö venttiilit vai vieläkö tarvitset? Täältä löytyis yhdet ylimääräiset.
Comment
-
-
Kestäisi edes sen vajaan kilon, mutta yhtä haperoita on konehuoneen putket ja tiivisteet mitä sisustakin :) Toki vähempikin riittäisi, mutta tuo ei vielä riko mitään ja iloinen sihinä konehuoneessa on helpompi paikallistaa. Ehkä tulee vaihdettua muutama letku joka ei ihan vuoda vakio ahdoilla, mutteipä tuosta ole liikaa vaivaa.
Tänään koeajeltu n. 30km, nuo Hankookin Ventus rs2:t tuppaa olemaan hieman liukkaat varjopaikoissa.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Mikkoh Näytä viestiTänään koeajeltu n. 30km, nuo Hankookin Ventus rs2:t tuppaa olemaan hieman liukkaat varjopaikoissa.
Comment
-
Ahtovuodot paikattu ja tekniikan muu läpikäynti menossa. Tuota imuputkea k-jetin ja turbon väliin saa sitten orikedolta Arekselta Optihosen tuotteena 50x57x305 mitoilla muutamaan kymppiin.
Suuttimien jäähdyttimen liittimen irtiolo ja kiinniteippaus viesti muista vioista:
Ja käyntiongelmat lopulta paikansin jatkuvasti polttoainetta syöttävään lisärikastus suuttimeen, eli aikaviive-lämpötila-anturi mikälie oikealta nimeltään on sökönä. En kerennyt vielä testaamaan sitä, mutta pitää palata aiheeseen. Sen pitäisi 8-12sec syöttää muistaakseni 12v kylmänä kun on kytketty kiinni.
Toimii siis nyt parhaiten johto irti:
Ahtopainemittarin asensin painetestauksen päätteeksi:
Tuota lämpötila-anturia jos löytyy joltain ylimääräistä niin ostan pois, sama löytynee muistakin k-jet koneista(?)Viimeksi muokannut Mikkoh; 27.3.2013, 21:00.
Comment
-
Comment
-
Rottahan siellä on käynyt.
Mikäs tuosta nyt on läpi mennyt? Saman laista jälkeä tuli itselle joskus kun aksilan päässä oleva mutteri aukesi. Onneks ei menny koneen läpi vaan jäi imuputkeen.
Comment
Comment