Kaverilla ollut joskus A6 2,8 koneella ja remmillä ja hienosti pelas sillä, jos ei lasketa sitä, että katalysaattorit suli pariin kertaan ja sen takia sitten koneen rikko. Katit tyhjentämällä rupes sekin pelaan. Eli bolt-on remmisarja kylkeen vaan ja katit hyllyyn. Erilaiseen autoon mielellään jotain tavallisuudesta poikkeavaa viritystä. ;) Nää 1,8t modit yms perus kikat nähty monenn kertaan jo.
Ja remmiahdin siittä helppo, että se ei tartte pakosarja muutoksia ja siitä on sitten helppo ottaa remmi pois tai rakentaa magneettikytkin hihnapyörään ja vetää imuputki ahtimen ohi, kun leimalle matkustaa.
Ja remmiahdin siittä helppo, että se ei tartte pakosarja muutoksia ja siitä on sitten helppo ottaa remmi pois tai rakentaa magneettikytkin hihnapyörään ja vetää imuputki ahtimen ohi, kun leimalle matkustaa.
Comment