Ei siinä viime maalauskerran jälkeen puskuri ehti olemaan 2-3päivää niin kaveri perutti sen koholla olevaan kaivonkanteen ja senhän arvaa mikä lopputulos oli
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
S4 S4LARAKAS
Collapse
X
-
Tänään tuli sitten taas todettua että pitää iskarit uusia, eli korkeussäädettävää alustaa olisi tod.näk tiedossa. Noi H&R jouset joutaakin sitten kiertoon...
Muuten löytyi kaikkea hienoa tänään... Turbot leikannut, metallisilppua laatikon öljyissä ja öljyä välijäähdyttimissä. Onneksi kaikki huolletaan ja vaihdetaan uutta osaa tilalle jotenka saa toivottavasti huollettomia kilometrejä.
Comment
-
Laatikkoon menee nyt uudet öljyt ja ajelen sitten parituhatta kilometriä jonka jälkeen taas öljynvaihto. Jos silloinkin on metallisilppua niin otetaan laatikko auki ja tehdään uudet päätökset laatikon suhteen. Tällähetkellä menee kuitenkin vaihteet niinkuin on aina mennyt eikä ole mitään vaihdemissejä tullut tehtyä.
Comment
-
Laatikko toiminut ihan hyvin tähänasti. Noin 500km sitten laatikkoon tuli pieni sivuääni jonka takia laatikkoa alettiinkin tutkimaan... Öljyt on vaihdettu minun aikana jokusen kerran, edellisestä öljynvaihdosta on alle 6000km ja aina käytetty Audin omia mallikohtaisia öljyjä. Edellisessä oljynvaihdossa öljyissä ei ollut metallisilppua.
Mielenkiintoista tässä on että itselläni on melko rauhallinen ajotyyli, eli autoa on säästelty repimisiltä sun muilta kikkailuilta.
Comment
-
ABTn lastu oli tinattu ja liimattu piirilevyyn kiinni, eli sitä ei sieltä revi kokonaisena millään...
Comment
-
Juu, oli jossain vaiheessa ainakin viihde-elektroniikassa kovin käytetty juttu. En tiedä tarkemmin mitä superliimaa siinä käytetään.
Niitä piirejä ei sitten vaihdettu.
Tai on kai siihenkin olemassa joku prosessi mikä ei kait sitten ole kovin helppo ja halpa.
Ei kyllä mitään tietoa onko autoteollisuudessa voitu jossain vaiheessa käyttää samaa.
Comment
-
Ai täälläkin on huomattu ettei minulla ole hyvää tuuria autojen kanssa, ja täällä ei ole edes kirjoitettu kaikista vastoinkäymisistä...
Mitä tuohon ohjainboxiin tulee niin uusi on jo tilattu ja pitäisi saapua tiistaina jotenka toivoa on että auton saisi ensiviikon loppupuolella takaisin, jos ei tule mitään uusia ongelmia...
Vanha lastu ei tosiaan olisi asiantuntian mukaan lähtenyt sieltä ehjänä niin tehtiin päätös ostaa toinen ohjausyksikkö ja tuo ABT:n softalla varustettu joutaakin sitten myyntiin...Viimeksi muokannut S4orce; 11.1.2009, 01:05.
Comment
-
Noniin nyt on Audi saatu takaisin ohjelmoinnista, teholukemia ei saatu koska tietenkin minun tuurillani niin penkki meni rikki.
Tänään olin ajatellut että lähden katsastamaan Audin mutta eipäs mentykään koska pesurin pumppu on antautunut. Mitenkäs tuohon pumppuun pääsee helpoiten käsiksi, kun ei viitsisi hirveän paljoa turhaan ruuvailla irti tuossa pihassa.
Comment
-
Sulla on kyllä tuuri kohdillaan ;)
Auton alta pitäisi onnistua, siinä se on aivan säiliön alareunassa. Joskus sitä olen sieltä rassannut, en vaan muista oliko pohjapanssari paikoillaan vai ei.
Eli jos saat sen riittävän korkealle ilmaan niin pitäisi onnistua.
Comment
-
Noniin tuli taas väkerrettyä, elikä pesurinpumppu vaihtuu helpoiten ottamalla pyöra pois ja sisälokasuoja sitten pääsee säiliöön käsiksi ja sitäkautta pumppuihin. Pumppu toimii nyt mutta suuttimista ei tule vettä, letkuihin kyllä tulee vettä mutta ei vaan tule suuttimista läpi. Otin suuttimet irti ja annoin liota kuumassa vedessä mutta sekään ei auttanut...
Seuraava ongelma olikin sitten se että jotenkin taas tuo minun auto on niin erikoinen että siihen ei saa edes sinnepäin sopivia rek.kilven valoja. Lasi on sama mutta lampunpidikkeet ja liittimet aivan erilaisia.
Seuraava ongelma onkin sitten se että kontti ei aukea muuten kuin avaimella. Joten olin jo aikaisemmin tilaillut uuden avaussolenoidin jonka sitten tänään asensin paikoilleen, mutta ei aukea vieläkään niinkuin pitää. Mistäs lähtisin hakemaan vikaa?
Comment
Comment