Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
Mä saatan pystyä auttaa ton kanssa. Vaikeammatkin juotos- ja irtijuotoshommat onnistuu. Tuosta liimasta en vielä näkemättä sano mitään, mutta vois senkin irrotus onnistua.
Kyllä tuon piirin olisi SAATTANUT saada irti ilman isompia vaurioita piirikorttiin. Liimaa oli kuitenkin sen verran tuossa salauskannassa, että sitä piisasi prosessorin jalkoihin asti.
Itse olisin irroittanut sen siten, että olisin jättänyt kannan nastat padeihin kiinni ja kolvannut uuden kannan niihin nastoihin, eli leikannut tuon salauskannan kylmästi irti. Alkoi vain tuntumaan aika MacGyver touhulta :)
Tämän takia mun mielestä oli parempi jättää se sikseen, koska kyllä siitäkin joku varmasti rahaa maksaa kuin riskeerata 50/50 irroituksen kanssa. Uusi ECU kuitenkin löytyi varsin näppärästi.
Tänään sain sitten monen mutkan kautta käsiini sopivan rek.kilven valon. Asensin sen paikoilleen ja valmistauduin lähtemään leimalle, laitoin valot päälle tarkistaakseni että kaikki toimii niin tietenkin toinen rek.kilven valo ei enää palanut. Noh nopeeasti lasi irti ja sitten tuli todettua että sekin oli entinen, sain kuitenkin hätäpatentin tehtyä 2k liimaa käyttäen.
Muuten meni leimasta ilman huomautuksia mutta päästöissä tuli sanomista, eipä siinä sitten sen kummempaa kun pitää lyödä testeriin kiinni että saadaan vialliset arvot korjattua ja uutta päästölappua konttorille. Eli tunnelinpäässä on valoa!
RedSlow: Ei kyllä vieläkään ole selvyyttä tuohon kontin avaukseen löytynyt. En sitten tiedä mistä alkaisi vikaa hakemaan?
Deralle suuri kiitos audin ohjelmoinnista, loistavaa palvelua ja asiantuntemus kohdallaan. Suosittelen!
Hyvin on audi toiminut, perus siistimistä tehnyt autoon kokoajan.
Tuulilasinpesurit sain myös kunnostettua. Oli senverran tukossa että sai oikein kunnolla paineilman kanssa kikkailla että sai ne toimimaan. Mutta nyt toimii ja vuotanut liitos pesunestesäiliössä korjattu.
Tänään tuli vaihdettua molemmat xenon polttimot kun toinen oli palanut.
Sisävalojen vaihto ledeihin on niin pitkällä että vanhat polttimot on poimittu irti malliksi. Mistä saisi sopivaan hintaan ledit, ja kaikki tarvittavat samasta paikasta?
Sisävalo päivitys on vielä pahasti kesken kun on ollut muita projekteja. Alustakin saatiin kaverivoimin vaihdettua viikko sitten. H&R Madallusjouset vaihtui Supersportin Coilover alustaan ja olen erittäin tyytyväinen muutokseen.
Mutta seuraavaksi pitäisi tilata Powerflexin puslat eteen ja siinä tulikin ongelma. Mitkä puslat etukallistuksen vakaajalle pitäisi ottaa kun on kolmea eri kokoa, 25mm, 27mm, ja 29mm?
Mittaa vakaajan paksuus mauserilla. Niiden ylävarsien kans tarkkana, kun poistaa vanhaa puslaa, ettei jätä murtumille alkua. Itellä murtunu 2kpl noita taaimmaisia ylävarsia. Onneks ei ollu vauhti kova...
Comment