Aluksi OT: Älkääs nyt tappako toisten projekteja ennenkuin aloitettu !
Jatkan keskustelua sillä, että mitä muutoskatsastusvaatimuksia pitää läpäistä ja mahdolliset vaihtokohteet:
- NELIVETOINEN Kanta-auto 1994-1999.
- Uudemmat ulkona, koska liian tuoreita.
- Ei kyseenalaistuskommentteja / motivaatiokommentteja
- Ei kommentteja RAPEE:sta, koska se on ns. IMSA/SPQ painoluokassa ja aivan omalla sväärillään
- Osa ehdotuksista on sellaisia, että kaupasta saa jo liki vastaavan valmiina
- dieselöintejä ei käsitellä
- vain manua / tiptronic
Esimerkkejä: Kanta-auto ----> asennetava kone
***************************
A6 V8 ---> Bit S4, Bit RS4
A6 V8 ---> 5syl 20v turbo
A8 ----> 5syl 20v turbo, Bit S4, Bit RS4
Audi 80 Comp --> 5syl 20v turbo, Bit S4, Bit RS4
B4 CAB ---> 5syl 20v turbo, Bit S4, Bit RS4
A4 CAB ---> Bit S4, Bit RS4
A4 ---> Bit S4, Bit RS4
S2 ---> Bit S4, Bit RS4
S2 ----> RS2
RS2 ---> Bit S4, Bit RS4
muita ?
TEHOLLE asetettavat vaatimukset
*** ei 200% enempää tehoa kuin saman mallisarjan tehokkaimmassa - vai oliko se vain 20% ?
*** miten määritellään sama mallisarja ?
*** huomioidaanko vuosimallia vai vain korityyppikoodi kuten type 44Q tai B4, C4, type 89
JARRUILLE asetettavat vaatimukset
- otetaan asennettavan koneen tehotasoa vastaavan ja kanta-autoa vastaavan mallisarjan tehokkaimman jarrut
ALUSTALLE (jouset, iskarit, tolpat) asetettavat vaatimukset
- kuinka tarkkaan pitää olla vastaavaa ?
- otetaan asennettavan koneen tehotasoa vastaavan ja kanta-autoa vastaavan mallisarjan alustapaketi
PÄÄSTÖNORMIT ?
- mitä kuponkia pitää toimittaa katsastuskonttorille asennettavan koneen päästöistä ?
- millä kateilla (muutettava moottori vai saman mallisarjan tehokkaimman koneen katit) ?
KONEEN ALKUPERÄN TODENTAMISVAATIMUKSET
- mitä kuponkeja esitettävä ?
MUUTA ?
Jatkan keskustelua sillä, että mitä muutoskatsastusvaatimuksia pitää läpäistä ja mahdolliset vaihtokohteet:
- NELIVETOINEN Kanta-auto 1994-1999.
- Uudemmat ulkona, koska liian tuoreita.
- Ei kyseenalaistuskommentteja / motivaatiokommentteja
- Ei kommentteja RAPEE:sta, koska se on ns. IMSA/SPQ painoluokassa ja aivan omalla sväärillään
- Osa ehdotuksista on sellaisia, että kaupasta saa jo liki vastaavan valmiina
- dieselöintejä ei käsitellä
- vain manua / tiptronic
Esimerkkejä: Kanta-auto ----> asennetava kone
***************************
A6 V8 ---> Bit S4, Bit RS4
A6 V8 ---> 5syl 20v turbo
A8 ----> 5syl 20v turbo, Bit S4, Bit RS4
Audi 80 Comp --> 5syl 20v turbo, Bit S4, Bit RS4
B4 CAB ---> 5syl 20v turbo, Bit S4, Bit RS4
A4 CAB ---> Bit S4, Bit RS4
A4 ---> Bit S4, Bit RS4
S2 ---> Bit S4, Bit RS4
S2 ----> RS2
RS2 ---> Bit S4, Bit RS4
muita ?
TEHOLLE asetettavat vaatimukset
*** ei 200% enempää tehoa kuin saman mallisarjan tehokkaimmassa - vai oliko se vain 20% ?
*** miten määritellään sama mallisarja ?
*** huomioidaanko vuosimallia vai vain korityyppikoodi kuten type 44Q tai B4, C4, type 89
JARRUILLE asetettavat vaatimukset
- otetaan asennettavan koneen tehotasoa vastaavan ja kanta-autoa vastaavan mallisarjan tehokkaimman jarrut
ALUSTALLE (jouset, iskarit, tolpat) asetettavat vaatimukset
- kuinka tarkkaan pitää olla vastaavaa ?
- otetaan asennettavan koneen tehotasoa vastaavan ja kanta-autoa vastaavan mallisarjan alustapaketi
PÄÄSTÖNORMIT ?
- mitä kuponkia pitää toimittaa katsastuskonttorille asennettavan koneen päästöistä ?
- millä kateilla (muutettava moottori vai saman mallisarjan tehokkaimman koneen katit) ?
KONEEN ALKUPERÄN TODENTAMISVAATIMUKSET
- mitä kuponkeja esitettävä ?
MUUTA ?
Comment