Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
"Pikkasen", english understatement. Hyvältä näyttää! Onko tuo röpelöväri kestänyt asennus-
kolhut jne?
Tuo kuva on muuten kultuuriteko, selviää tuosta viispyttyisen tekniikan perusteet paljon paremmin
kun on kaikkea roinaa poissa edestä. Onko kuvassa yhtään vanhaa osaa? :)
Et oo sit sitä peltiä laittanu tonne jakohihnan ja koneen vällin?
Niin no onhan toi jo muutenkin valmis:o Moottorin kannakkeet erään foorumilaisen käsialaa tietääkseni. Alumiini runkoiset ja uretaani sisusta. Kokeilaan nyt varsin miten kovan paukkeen tollaset pitää.
Viimeksi muokannut porkkis; 29.2.2008, 08:55.
Perustelu: quote
oiskohan noita letkuja ollu punaisena?
mulla tuo sininen käy tuossa muuten komeassa ja
tasapainoisessa kokonaisuudessa häiritsevästi silmään..
(iso peukku)
Carpio oikeessa olit aikonaan;) Mutta itse asiaan taas. Kone alkais olemaan pakosarjaa vaille nipussa. Teen vielä uuden sarjan kokonaan. Vanhaan tuli pikkusen liian tiukka mutka virtauksien kannalta. Ens kuun alusta sitten vemssin asenteluun. Ja ens viikolla tarkotus viimeistellä pohjat koriin.
Valtava pettymys. Olit antanut maan paskimman tuuninkiautolehden tehdä jutun lähes täydellisyyttä hipovasta pirssistäsi :D Oli kyllä ihan hyvät kuvat. En jaksanu juttua lukea kun täälläkin on varmaan faktat paremmin selvillä. Onneks GTI:n tilaus loppuu kohta...
Et varmaankaan huomannut että tekstinkin oli tehnyt eräs foorumilainen.
Ihan asiallinen juttu asiallisesta autosta. Toisin kuin samassa lehdessä ollut esittely TT:stä..
Joo, tt:stä tehty juttu oli jotain, hmm.. en nyt löydä mitään positiivisia sanoja. Mut risan juttu oli kuitenkin onneksi tehty kuitenkin suht. asiallisesti. Sori offtopic.
Voisko joku ystävällinen immeinen skannata nuo jutut minulle ja laittaa vaikka sähköpostilla tms. Kun ei täältä ruåttin lehtipisteistä oikein löydy moisia lehdyköitä.
Joni onko noista asfalttiin piirretyistä rinkuloista uutta matskua laittaa jakoon?
Mua ei ainakaan haittaa vaikka pari pyöritys videota on jo nähty, aina jaksaa vitos turboa kuunnella.
Ottiko Jape kuvat? Hienoja, saisko niitä jostain vähän parempi laatuisina.
Comment