hyvältä alkaa jo näyttää :)
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
rs2
Collapse
X
-
-
Muutama uusi kuva sivuilla... Vielä lisää murheita ilmeni!! öljy letkut oli rässätty viimesen päälle päät lähti kevyesti vetämällä irti.. Muuten ei enää suuria puuttuis!
http://personal.inet.fi/koti/poika/audi/kuvat.html
Comment
-
Minne sijoitat ilmafiltterin ja mites tuo kurasuojaus filsalle ? Muista ristikko ennen maffia kuten orkkis filsakotelossa.
Comment
-
Comment
-
-
^ja tuo kannattaa ennen vapaa virtaussuodatinta myös laittaa. Mulla on tuo ja verkot paikallaan maffissa. Tuosta olen ainakin itse veistänyt tuon pyöristyksen pois että sopii letkun sisälle paremmin.
Comment
-
Puskurin sisään tulee filtteri jonne teen kotelon! maffi sijottuu juuri umpion taakse! ahdasta toki on varsinkin ton spq maffin kans!! Mutta testaan nyt paketin ensin pikku maffilla. tänään svetsailin putkiston. Jos maanantaina sais rässättyä uudet öljy letkut niin hyvältä näyttäis! Mutta jo nyt olen huomannut että ens talvena pakko tehä uus pakosarja ja se uusi imusarja on pakko hankinta! Saa tilaa hieman lisää kyseisillä hankinnoilla.
Comment
-
Semmonen nyanssi vielä, että RS2:n maffissa on erikoisuutena Porschen tunaama erikois- ns. hunajakennoristikko turbulenssien tappamiseksi.
AAN, ABY, 3B maffeissa on erillinen klo 12, 15, 18, 21, 24 tyyppinen ristikko + rautalankaverkot
Pyörteen tappamisella päästään siihen että maffin kuumalangan kohdalta virtaa enemmän ilmaa ja softa rikastaa sen mukaan. Ja sama kääntäen. Mikäli kartifiltteri ilman ristikoita, niin ala-alue ja tärkeä heräämisalue liian hoikalla ja EI KULE KUNNOLLA. Pyörteisyys vaikuttaa myös ylävoima-alueella, mutta ei ehkä enää niin paljon.
Jos vikaa korjaa softalta, niin pitäisi korjata KAIKKI ne kartat, joissa tehdään bensamäärän määritystä MAF-signaalin perusteella. Eli lyhyesti sanottuna kaikki on päin vilman ristikkoa.
Comment
-
Maalasin äsken peräkontin ja katon helmiäis mustalla, huomenna konepeltiin sama käsittely! Kokeillaan miltä se näyttää livenä kun ei noista photoshop kikkailusta nää kuitenkaan sitä kokonaisuutta. Loppu viikosta lopun auton maalaus. Tekniikka muuten nipussa mutta pakosarjan mukana tulleet hukkiksen pinnapultit oli liian lyhyet! ilm. s2 pienempi hukkis kun risassa. Eli ens viikonloppuna pitäs olla hyvin pitkälle valmista.... sormet ristiin ettei lisää ongelmia ilmaannu. ;)
black
Comment
Comment