Tollasen projektin ajattelin rueta tekemään. eli rs4 puskuri, umpiot, konepelti rs2:seen Oisko jollain heittää mittoja rs4 konepellistä? puskuri jo löytyy. Ja jos vielä jotain pientä ujuttas sekaan rs6:sta.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
rs2
Collapse
X
-
Eikö sitä nyt vaan voisi palauttaa ennalleen? Kakkos risa on Suomessa harvinaisempi kuin nelonen tai saati kutonen. Olen ehkä alkuperäishenkinen, mutta kuitenkin.
-
Mitenkähän on tuo harvinaisuusasia, eikös RS4:sia ainakin vähän aikaa sitten ollut suomessa 5 kpl, tosin ilmeisesti pari ulkomaille rekisteröityäkin vierailee välillä suomen puolella. Nettiautossa on 3 kpl rs2:sta myynnissä ja kun siihen lisää forumin rs:t, niin taitaa tulla enemmän :D Se onkin sitten eri asia kun puhutaan kokonaisvalmistusmäärästä.
Anna palaa siis.
Comment
-
Mielestäni olen nähnyt kuvia autosta mihin on tehty tuollainen keulaswappi, eli konepelti, valot, puskuri pääosina. imho, hieno oli. Todennäköisesti hitsikone laulanut paljon konepellin ja lokasuojen kanssa.
S2 Avantin kanssa on sama asia. Ostin mielestäni harvinaisen auton, mutta harvase päivä joku tulee vastaavalla vastaan. En ole kysellyt kuinka paljon noita tällä hetkellä Suomessa on, mutta tuntuu olevan paljon.
Comment
-
Täytyy liittyä original_is_beutiful-piiriin. RS:ää (pätee 2+4+6) ei kannata tunauttaa, menee pilalle herkästi.
Saat sen polttelevan rakentelukuumeen täytettyä vaikkapa gt2-jarruilla, 500 hv padalla, alustalla ja 18-19" Porschen sikakalliilla vanteilla. Jos se ei riitä, tee siitä clubsport, eli laita orkkisnäköistä maalaamatonta kuituosaa, ja riivi sisusta puhtaaksi, pelti + alcantara-tyyliin, kuppipenkit ym.
Tosin kaikkiahan ei kannata yrittää miellyttää, eli jos siltä tuntuu, niin ei kun kuiduttamaan klassikkoa, pääasia että itseään miellyttää.
RS4:n lookkiin vaan ei puskuri riitä, se tulee niistä levitetyistä pyöränkaarista. RS4 edestä 500 kB
Comment
-
RS2 RS4:n kaarilla, keulalla ja perällä on pulleampi EVO-RISA. Sitten se karkeasti muistuttaa jollain tavalla Audin B4 Competition DTM-vehkeiden ulkonäköä...
Comment
-
Orkkis on kaunista, mutta jokainen tehköön autollensa mitä huvittaa. RS2:sen tapauksessa peltituunailu varmaan tiputtaa auton arvoa ja voi tehdä sen myymisen sitten joskus melko hankalaksi.Minä sijoittasin taskussa polttavat rahat ennemmin auton tekniikkaan ja jättäisin ulkonäön alkuperäiseksi - mutta eipä siinä mitään, kukin tyylillään.
Comment
-
Ellen väärin ole käsittänyt niin konepelti on vissiin sama kuin muissakin B5 malleissa. Lokasuojissa tuleekin sitten eroa.
Tilaat vaan lokasuojat etu ja taka ja revit kaaret niistä pois vaan :D Sit hommaat helmat vaan ja istutat nekin autoon. Konepelti paikoilleen. Sit hommaat etupellin jota on helppo käyttää pohjana kun valoja istuttelet ja puskuria :)
Tilaat kaikki VW:n varaosatiskiltä niin ei tartte arpoa :)
Comment
-
Eihän tollasta kannata rueta tekemään jos ei itse osaa tehä! joka vaiheen viimeistelen pintoja myöten itse!! tossa aikasempi projekti. cossun pullistukset yms...
http://www.teamrwd.com/fi/plugins/co...bum=60&pos=190
Comment
Comment