Kyllä se alle 7500krpm jää. Taitaa tarkalleen kiertää 7400krpm.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
rs2
Collapse
X
-
Vois nostaa rajotinta 7800:aan. mutta kannattaa laittaa kireämmät venttiilijouset ettei mene yläkerta sekaisin. Imuvenat ottaa ekana kiinni. Pakovenat ei ota missään vaiheessa kiinni mäntään. Vika paksu punaviva on noin 7500. Raikkaasti kiertää.
Paljonko seokset ja pakolämmöt täysvedossa ?
Comment
-
-
j-peltonen
Ahtaako toi muka tossa videollakin vaan 0.8? :O
Tuntuis heräävän vähintäänkin kohtuullisesti ton kokoseks solmuks...Tietty jos kytkintä luistattaa ni sitte, mutta jos vaan kaasua runnot niin aika kiva :) Minäkin kyllä säädättäisin sen koneen ensin tollasta polkemista, sisäänajo olis kans varmaan jees.
Comment
-
Sisään ajot on hoidettu älkää hätäilkö. Ja kyllä puhtaasti kaasulla kärsi kikkailla. Eikä todellakaan mitään viimesen päälle repimistä jos toi jonku mielestä siltä näyttää... Otetaampas tähän calluppi asiantuntijoilta paljonko konetta pitää sisään ajaa? Ja tarkotan harrastus konetta jolla ajetaan 2-5tkm ja aukastaan tarkastus mielessa taas.
Comment
-
Näyttihän tuossa märkääkin olevan ettei niin tarvinnut polkea :D
Eihän sisäänajoa tarte kuin nokat, laakerit ja männänrenkaat. Riippuen mitä noista oot uusinut.
Mutta säätäähän se kannattais ennenkuin kikkailee sillä. Paskaksi ne saa ennenkuin kissaa ehtii sanoo kun polkee sitten. Mutta pikku repimiset se kestää vaikka ei säädöissään oliskaan.
Comment
-
Tuninng-audin videoo ja vertailukelpoista ääntä:
http://www.audiclub.fi/phpBB2/viewto...=139086#139086
Comment
-
-
Tuli tekemisen puute viikonloppuna;) Hioin auton mataksi ja lakkasin vielä uudestaan. Lisäsin lakkaan hieman kultaista helmiäistä, saas nähdä miltä näyttää päivänvalossa. Tallissa sävyeroa ei huomaa, mutta läheltä katsottuna kullan huomaa. Vanteet ajattelin maalata vielä mustaksi.
Comment
-
Vielä kun laitat toisellekin puolelle niin saat ahtimen kats.inssiltä piiloon. Aivan vakio toki toki :)
Comment
Comment