Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

rs2

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Ei kukaan ole adaptereista kiinni jäänyt. En minä ainakaan. Näyttää nyt oikeesti pikkukorilta, kun on nuo vanteet alla. Hyvä valinta.

    Comment


    • Minä uskaltaisin olla eri mieltä vanne valinnasta.
      Valkea ja hopea ei käy kyllä huonostikaan yhteen.
      Ehdottomasti vanteiden pitäisi olla tummemmat käydäkseen.

      Comment


        Nyt tuli kyllä yllättävä vannevalinta! Kyllä ne vaan näyttää passaavan loistavasti vanhempaankin risaan. Iteltä löytyy samaiset hieman tummempana, oon tykänny kovasti. Enemmän kai se lippitouhu alkaa kohta mennä tusinaksi ;). Tuntuu että kaikissa valkosissa on nykyään tummat vanteet niin on ainakin vaihtelua "massaan". Ja äkkiäkös se Joni maalaa vanteet jos niikseen tulee.

        Comment


        • Täytyy kyllä sanoa, että nuo RS4 vanteet sopii tuohon RS2:een tosi hyvin jollain sairaalla tasolla...tietty aavistuksen tummempi sävy, niin avot! Pakko kuitenkin ehdottaa vielä yhdet reisinki henkiset eli Rota P-1 ja noitahan saa monella eri sävyllä.

          Comment


            Tein oman aiheen noista Rota-vanteista, jatketaan niistä siellä.

            Comment


              Toivottavasti väri säilyy valkoisena koska on minusta paras valinta ever.

              Comment


              • Rotat ei kiinnosta ja väri säilyy.

                Comment


                • Hieno peli sulla, voi kun sais itekkin tollasen irti! Mun mielestä toi ei kaipaa enää mitään, kone vain säätöihin ja avot. Kuppipenkit ei ole oikein mun mieleen siviiliautossa, mut jokainen tekee kuin haluaa. Siisti on!

                  Comment


                  • Joni. Sinä se saakeli jaksat harrastaa. Iso peukku sinulle taas tästä.

                    On tämä auto käynyt monet vaiheet läpi.

                    Ihan pakko "listata" pelkät muutokset ulkopinnassa jotakuinki.
                    http://personal.inet.fi/koti/poika/a.../sinimusta.jpg

                    http://personal.inet.fi/koti/poika/a...t/nayttely.jpg

                    http://www.rs2002.org/kuvat2/uusimmat/uus14.jpg

                    http://www.rs2002.org/kuvat3/uus/uus11.jpg

                    ...saati sitten tekniikkapuolella ynnä muut. Nyt on tainnu kyllä käydä niin että se on tämä risa viettäny enemmän aikaa (reilusti) pajalla kuin pihalla. Antasit nyt välistä olla ja korjaisit vaikka volovoa välistä :-P

                    edit, vaimoke käski pistämään: Sitten noista "ostin nyt kokeeksi tuonkin että saa testata". Voin laittaa meidän tilinumeron jos tuota rahaa on liikaa eikä tiedä mihinkä laittaa, vaimoke lupas virkata Jack Russelin karvasta sulle karvanopat vastapalvelukseksi. :-D
                    Viimeksi muokannut porkkis; 20.4.2009, 09:23. Perustelu: kuvat linkeiksi

                    Comment


                    • No auton tallissa olo aikaa kuvastaa hyvin mittarilukema. Ostohetkellä -05 125tkm ja nyt 131tkm :D Eli eiköhän se ole jo kohta tarpeeksi lepäilly. Tosin vielä muutama juttu pitäs muokata;) No ei ole rahaa ja lopuillekki on selkeästi osote jo tiedossa:D Kiitos positiivisista palautteista jaksaa taas ähertää muutaman tunnin tolkummin. Tosin kait tässä jo alkaa vanhaksi tulemaan kun ei jokapäivä innosta enää sormia liata. Ja vaimolle terveisiä. Voinhan mä noista Jack Russelin karvasta käsin virkatuista nopista jonkun euron antaa kuulostavat niin houkuttelevilta:D

                      Comment


                      • Napoihin olisi onnistunut se suunnittelemani 5x112 jaon teko. Mutta jarrulevyissä ei aivan riitä sisähalkaisia. Eli reijät olisi tullut aivan levyn sisäkehän laitaan. Joten laitetaan noi rs4 vanteet kiertoon ja etsitään sovinnolla 5x130 jakoset vanteet. Pientä perus huoltoakin tein hiukan. Käsijarrujen kengät, b-suodatin ja tulpat tuli vaihdettua. Myös säädettävä nokkapyörä tarkotus vaihtaa piakkoin. Penkkien kiskot ja kiinnikkeet sain myös soviteltua paikoilleen.

                        Comment


                        • No näillä kun vielä kruunat tuon... http://www.audiclub.fi/audifinns/showthread.php?t=65943

                          Comment


                          • Ei missään nimessä kromivanteita!!

                            Comment


                              ei stn mitään kromivanteita tuohon :S

                              Comment


                              • Joo kromia ei tule.

                                Comment


                                  Kiitos.

                                  Kromipallot kuuluu jenkkivehkeisiin.

                                  Comment


                                  • Onko nuo vanteet jo myytävänä?

                                    Comment


                                    • Hieno on peli! Ei voi muuta sanoa! Tuohon vielä BBS:n CH:t mustana alle, niin sehän on siinä!

                                      Comment


                                      • Oikeestaan vanteet ei kerennyt edes olla myytävänä kun ne jo meni :D

                                        Comment


                                          Onko Jonilla kuvaa alustan asennusvaiheista tai alustasta itsestään. Kiinnostaisi tietää millaiset pohjaanlyöntikumit sulla on. On fiilis että omaani on laitettu ylimääräistä tavaraa ku lyö "helposti" pohjaan. Onko kivirekimäinen muuten?

                                          Comment


                                          • Oikeestaan vanteet ei kerennyt edes olla myytävänä kun ne jo meni :D
                                            Joni: Mulla kävi melkein samalla tavalla, kun vietiin käsistä :D Vaikkakin olin ehtinyt kyllä ilmoituksen tehdä, mutta melkein samalla hengenvedolla :)

                                            Comment


                                            • Rupesin laittamaan hiukan isompaa b-pumppua. "044" mutta ongelmaksi ilmeni ettei se mahdu vakio pumpun tilalle mitenkään? Onkos tossa joku niksi vai pitääkö pumpun telineeseen vaan karsia tilaa? Vaiko ottaa asennus sarja uudelle pumpulle?

                                              Comment


                                                Taitaa ainut vaihtoehto olla uudet härpäkkeet sille. ~100? Tepolta.

                                                Comment


                                                  Joudut hommaamaan asennuskalut Tepolta. Tai sitten teet itse niin kuin minä tein orkkis asennuskehikosta.Tosin en tiedä onko järkevää modata, kun rankalla kädellä joutui muokkaamaan. Sullakin on siis se fyysisesti pienempi pumppu alunperin. Ihme, että on piisannut tähän asti? Mulla se heikkeni jo aika lailla. Riippuuhan se tietysti käyttökilometreistäkin.

                                                  Villellä on vikkelämmät käpälät.. :D

                                                  Comment


                                                  • Joo otan rojut tepolta. Kiitos nopeista vastauksista. Joo mua ei oikein noi alkuperäisten osien modailu pasi innosta:D

                                                    Comment


                                                      Niin, ethän sä taitais osata ;)

                                                      Muuten, tuleeko sulle RS4 B7 etujarrut omaasi?

                                                      Comment


                                                      • Mistäs moista kuullut? Jarru asia vielä täysin avoin. Talouden tilannetta pakko vähän seurata ja sen mukaan varovasti jatkettava projektia. Työ tilanne ei meilläkään mikään mairitteleva ole..

                                                        Comment


                                                          Noo..mietin, kun etunavat vaihdat ilmeisesti 5x112 jaolle? On paska tilanne yleensäkin nämä työjutut aika monella. Itsellä loppui pakotusloma tosin. Toisaalta hyvä, toisaalta ei niin hyvä.

                                                          Comment


                                                            Rohkenen julkaista tässä vaiheessa nuo kerholehteen otetut kuvat kokonaisuudessaan.
                                                            Tästä lisää kuvia Jonin RiSasta Kuopion keikalta viime syssyltä.



                                                            Kattavat spessujutut löytyy tuon kuvassa näkyvän videokuvaajan viimeisimmältä DVDltä.
                                                            (? = yv)
                                                            Viimeksi muokannut JAP3; 1.3.2009, 18:09.

                                                            Comment


                                                            • Sitä on taas linnisllä herkkuteltu.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X