Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
Ei ole keulassa tukikumia enää ollenkaan. Katsotaan miten paljon kone loikkii noilla uretaanisilla moottori tyynyillä. Tänään sain uuden downpipen heftailtua. Hommaa tuntuu olevan vaikka kuinka koittas painaa... No onneks vapun pyhät tulossa, niin saa viettää tallissa piiitkiä päiviä/iltoja ;)
Sen verran antaa perin mitä askin korvat antaa, ja ei ihan sitäkään. m10 vai m12 pultin jos saa venymään niin pal, että peltiin jälet saa, ni sitte on jo aikuistenoikeesti voimaa.
Pieni testilenkki vihdoinkin vemssin kans takana. Säädöt vielä ihan päin honkia! Mutta muuten tuntuis toimivan ihan ok. Kiitokset Tepolle kärsivällisestä ohjeistuksesta vempulan maailmaan;) Projektia hidastanut tässä pitkä sairastelu joten kunnon mukaan nytkin mentävä. Suuremmat suunnitelmat ja muutokset jääkin sitten taas ens talveksi.
Huh! On se kyllä todella tyylikkään ja kliinin näköinen, please ei teippejä. Olisi kiva käydä autoa joskus lähemmin katselemassa, kun tulee asusteltua suurinpiirtein samoilla kulmilla. Ei tiedä vaikka saisi omaan projektiin hyviä ideoita.
Vaatii vielä hiukan viimeistelyä ennen parempia kuvia. Maskiverkot tulee rs4 tyylisellä kennolla, vanteet valkeeksi ja niitä imsa teippauksia on tarkotus ainakin kokeilla. Konehuoneen letkut vaihtuu jossain välissä punaisiksi tai mustiksi.
Comment