Jonille meni Audi original takalevyt.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
rs2
Collapse
X
-
Tuskin se vaihtamalla paranee... ;)
Hyvännäköset noi mustat putket ja kenno.
Pyörä näyttäis olevan sellasessa asennossa että ulkosyrjästä kuluu tekstit pois ennen kulutuspintaa, lieneekö kameran vääristymä?
Audien konepellin avausmekanismissa ois kehittämisen paikka kaikille jotka haluaa merkittömän maskin. On nimittäin kovin tökerö toi reikä tuos keskellä verkkoa...
Comment
-
Vääristää tossa kuvassa renkaat jotenki, oikeesti on meinaa kallellaan juuri päinvastaseen suuntaan. Pitää käydä pyörän suuntauksissa tietenkin kun ajoon pääsen. Onhan tohon maskiverkkoon moniakin patentteja olemassa. Jotku onkii erillisellä avaimella noista ritilän reijistä yms... Vois jossain välissä kehittää jonkin vaijeri avauksen siihen.
Comment
-
Näyttäis ainakin tän kuvan perusteella säästyneen maalilta.
http://jyppe.hitsaa.net/main.php/d/324-1/mesta2.jpg
Comment
-
Niimpä näyttäs;) Ne lähtiki aika kivuttomasti. Porakoneeseen sopiva tortsi vaan kiinni ja samalla kun pyöritti, niin vedin vaan kevyesti ulospäin ja nätisti lähti kaikki. Tosin takas en taida noita muovi leluja enää kyllä laittaa, haen "oikeat" pultit tilalle. Vanteiden väriä tässä arvon just. Mattamusta vai joku tumma grafiitti silkinhimmeä?
Comment
-
Jopa kiiltävämusta voisi sopia väriksi vanteille. Mutta noista kahdesta grafiitti ja kiiltävänä minun mielestä.
Comment
-
-
Joo, vanteet tummaksi sitten joskus, toivottavasti nähdään Motoparkissa.
Neloskuumeeseen pari kommenttia omista kokemuksista: RS2 vs RS4.
Eroa tuntumassa huomattavasti enemmän kuin vuosiluku antaisi olettaa. Eli RS4 on moderni, sivistynyt ja mukava auto. RS2 on tosimiesten laite, tekniikka 90-luvun taitteesta. RS4:n alusta toimii paremmin ja on silti mukavampi. Ei vetele samalla tavalla urissa, mutkia kovaa ajettaessa menee vaivattomammin, tässä suurin ero sisustuksen ja mukavuuden lisäksi. Vakiona RS4 tosin ei irrota perää siten kuin RS2, mutta GmbH:n sport-sarjan takavakaajan kanssa sekin luonnistuu. Vaihdetuntuma on vakio RS4:ssä kakkosen jälkeen karsea, pitkä vaihtoväli. Short shifter korjaa tämän vaivan.
Kone on luonteeltaan nöyrempi, ja lähtee pehmeämmin mukaan jo 2500-2800 rpm, RS2:ssa tulee siinä vaiheessa vasta murinaa, hevonpotku sitten 3500 rpm. Vastapainona, V6tt ei edes viritettynä ikinä anna sellaista hevonpotkua, veto tulee huomattavasti pehmeämpänä, ei vitoskoneen raivomallisena. Tosin radalla ja suorallakin kakkosella saa veivata hulluna, että pysyisi nöyrästi mutta voimalla vetävän nelosen matkassa.
Eli jos rintakarvat kasvaa, kakkosella vaan. Jos lihan päällä on pikkaisen jo elintason tuomaa paksuutta, RS4:llä itsensä helliminen on huomattavasti mukavampaa. Ja auton ulkonäkö vetoaa muihinkin kuin mobilisteihin.
...ja kuutonen on ykkönen tuossa itsensä hellimismielessä, nelonen racemielessä, ja kakkonen legendamielessä.
Comment
-
Myyjällä on pokaa laittaa "RENKAAN POTKIJAT SATUTTAKOOT VARPAANSA MUUALLA " ilmoitukseen mutta onkohan omat faktat ihan selvillä kun ilmossa lukee 685Nm...?
Itse aikoinaan piiiitkääään harkitsin RiSan hankkimista mutta tulin ehkä järkiini (lue lompsa tuli) mutta sen verran tuli perehdyttyä ko. kolsaan että mieleen jäi sellainen kuva että tekniikaltaan ei ehkä pitkäikäisempiä autoja... (kommentoikaa kokeneemmat)
Jos tuollaista autoa hankittaessa pitää tehdä budjetti niin itse kiertäisin noilla kilometreillä olevat autot kaukaa ja katsoisin >100tkm ajettuja. En tarkoita että kaikki 200tkm ovat pommeja mutta kun nekään eivät ilmaisia ole niin kannattaa sijoittaa jokunen tonni enemmän ja hommata tuoreempi. Tosin tuontiautoista ei IKIKÄ voi olla 100varma että saa sitä mitä tilaa..
Niin ja sellainen tuosta nettiautosta pisti silmään että ihan kuin hinta olisi pompsahtanut tonnikaupalla ylöspäin...? Kysynnän ja tarjonna lakia lienee luettu jos ottajia on...? ; )
Comment
-
Oma kokemus, tuontiauto RS4 -01, osto vuonna 04/78tkm -> 145 tkm: kalleimmat kilsat 100-120 tienoilla, arvatenkin, kun on se nokkahihnan vaihto, kytkin lopussa, jarruremppaa ym. Mutta sen jälkeen taas toimi kuin kello. Enemmän olen turbo- ym ongelmista kuullut S4 biturboista. Mutta ainahan nuo tehopelit ovat harrasteita, eli voi tulla myös odottamattomia kuluja.
Comment
-
No sehän nyt on täysin selvää ettei huoltovapaata autoa ole olemassakaan. Remonttia tulee varmasti olipa auto mikä tahansa.
Itselleni kertyy vuodessa ainoastaan kilometrejä n.10tkm Eli aikaa huolloille ja korjauksille jää. Harrastus tämä mulle suurimmaksi osaksi vaan kuitenkin on. Joten puhutaan RS4:sta lisää sitten myöhemmin tässä topicissa jos sellaisesta on minun osalta aihetta.D
Comment
-
Comment