Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

rs2

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Jonille meni Audi original takalevyt.

    Comment


    • Mielestäni mustana pirun paljon asiallisemman näkönen.



      Kyllähän ne menee mullakin isommat jarrut tilaukseen talvella;( Pieneltä näyttää, mutta pienethän ne kyllä onkin.

      Comment


      • Joku vois muuten heittää kylmää vettä niskaan... On meinaa aika kova rs4 kuume päällä ;o Sanokaahan nyt muutkin, että kakkonen on ykkönen niin saan nukutuksi paremmin:D

        Comment


        • No kakkonen on......kakkonen.
          Ainakin äs-kakkonen. =)

          Comment


            20vt 5 pyttynen kone on ykkönen. Siinä yksi syy! Itse pidän kaikista eniten juuri tuosta RS2:sta näistä audin RiSoista. Ja sellaisen aion tulevaisuudessa hankkia, jos vain kykenee..

            Comment


            • Tuskin se vaihtamalla paranee... ;)
              Hyvännäköset noi mustat putket ja kenno.
              Pyörä näyttäis olevan sellasessa asennossa että ulkosyrjästä kuluu tekstit pois ennen kulutuspintaa, lieneekö kameran vääristymä?
              Audien konepellin avausmekanismissa ois kehittämisen paikka kaikille jotka haluaa merkittömän maskin. On nimittäin kovin tökerö toi reikä tuos keskellä verkkoa...

              Comment


              • Vääristää tossa kuvassa renkaat jotenki, oikeesti on meinaa kallellaan juuri päinvastaseen suuntaan. Pitää käydä pyörän suuntauksissa tietenkin kun ajoon pääsen. Onhan tohon maskiverkkoon moniakin patentteja olemassa. Jotku onkii erillisellä avaimella noista ritilän reijistä yms... Vois jossain välissä kehittää jonkin vaijeri avauksen siihen.

                Comment


                • Jyppe maalasitko niistä omista vanteistasi myös ne koriste pultit? Miten ihmeessä ne lähtee oikein pois? Pyörivät vaan tyhjää paikoillaan. En oikein uskaltanut rueta repimäänkään vielä jos jollain olis jo kokemusta niiden irrottamisesta.

                  Comment


                    Taisin kaivella ne varovasti kahden pienen ruuvarin kanssa pois kunhan ensin pyöräytti ne sopivalla avaimella irti, ovatten muovitapit vaan oikeastaan, eikä pultit.

                    Comment


                    • Asia selvä meen kokeilemaan. Kiitos!

                      Comment


                        Näyttäis ainakin tän kuvan perusteella säästyneen maalilta.

                        http://jyppe.hitsaa.net/main.php/d/324-1/mesta2.jpg

                        Comment


                        • Niimpä näyttäs;) Ne lähtiki aika kivuttomasti. Porakoneeseen sopiva tortsi vaan kiinni ja samalla kun pyöritti, niin vedin vaan kevyesti ulospäin ja nätisti lähti kaikki. Tosin takas en taida noita muovi leluja enää kyllä laittaa, haen "oikeat" pultit tilalle. Vanteiden väriä tässä arvon just. Mattamusta vai joku tumma grafiitti silkinhimmeä?

                          Comment


                          • Jopa kiiltävämusta voisi sopia väriksi vanteille. Mutta noista kahdesta grafiitti ja kiiltävänä minun mielestä.

                            Comment


                            • Aika paljon sain kasailtua pyhien aikaan. Mutta vielä on hommaa... Tiukille menee motoparkin suhteen saateri!

                              Comment


                                Onpas komia kärry... kakkonen on ykkönen ;)

                                Tuossa pomppuaitauksen tolpissa on hyviä värisävyjä vanteisiin ;D
                                Viimeksi muokannut RS2; 24.6.2007, 23:22.

                                Comment


                                • Vanteet tummaksi niin sitten on aika race!

                                  Comment


                                    Joo, vanteet tummaksi sitten joskus, toivottavasti nähdään Motoparkissa.

                                    Neloskuumeeseen pari kommenttia omista kokemuksista: RS2 vs RS4.

                                    Eroa tuntumassa huomattavasti enemmän kuin vuosiluku antaisi olettaa. Eli RS4 on moderni, sivistynyt ja mukava auto. RS2 on tosimiesten laite, tekniikka 90-luvun taitteesta. RS4:n alusta toimii paremmin ja on silti mukavampi. Ei vetele samalla tavalla urissa, mutkia kovaa ajettaessa menee vaivattomammin, tässä suurin ero sisustuksen ja mukavuuden lisäksi. Vakiona RS4 tosin ei irrota perää siten kuin RS2, mutta GmbH:n sport-sarjan takavakaajan kanssa sekin luonnistuu. Vaihdetuntuma on vakio RS4:ssä kakkosen jälkeen karsea, pitkä vaihtoväli. Short shifter korjaa tämän vaivan.

                                    Kone on luonteeltaan nöyrempi, ja lähtee pehmeämmin mukaan jo 2500-2800 rpm, RS2:ssa tulee siinä vaiheessa vasta murinaa, hevonpotku sitten 3500 rpm. Vastapainona, V6tt ei edes viritettynä ikinä anna sellaista hevonpotkua, veto tulee huomattavasti pehmeämpänä, ei vitoskoneen raivomallisena. Tosin radalla ja suorallakin kakkosella saa veivata hulluna, että pysyisi nöyrästi mutta voimalla vetävän nelosen matkassa.

                                    Eli jos rintakarvat kasvaa, kakkosella vaan. Jos lihan päällä on pikkaisen jo elintason tuomaa paksuutta, RS4:llä itsensä helliminen on huomattavasti mukavampaa. Ja auton ulkonäkö vetoaa muihinkin kuin mobilisteihin.

                                    ...ja kuutonen on ykkönen tuossa itsensä hellimismielessä, nelonen racemielessä, ja kakkonen legendamielessä.

                                    Comment


                                    • Kiitokset janille riimeistä;) Annetaanhan RS kuumeen "hautua". Tosin soitin jo tuosta punasesta mikä nettiautossa on ;) Ostajia kuulemma oli jo tiedossa, myyjä aiko ottaa yhteyttä mikäli ei kauppoja synnykkää. Eli tämä projektin risa saattaa olla kohta kaupan;) Huom saattaa.

                                      Comment


                                      • Perskeles joni, käyn tällä viikolla koeaja tuota nettiauton punaista RS4:sta :)

                                        Comment


                                        • No voi saateri soikoon! Meinasitko ostaa sen?

                                          Comment


                                          • Täytyy miettiä, on kyllä sellainen RS kuume:) antaa vain sen verran vähän tuosta profiilin audista vaihdossa että ei oikein iske..

                                            Comment


                                              Myyjällä on pokaa laittaa "RENKAAN POTKIJAT SATUTTAKOOT VARPAANSA MUUALLA " ilmoitukseen mutta onkohan omat faktat ihan selvillä kun ilmossa lukee 685Nm...?

                                              Itse aikoinaan piiiitkääään harkitsin RiSan hankkimista mutta tulin ehkä järkiini (lue lompsa tuli) mutta sen verran tuli perehdyttyä ko. kolsaan että mieleen jäi sellainen kuva että tekniikaltaan ei ehkä pitkäikäisempiä autoja... (kommentoikaa kokeneemmat)

                                              Jos tuollaista autoa hankittaessa pitää tehdä budjetti niin itse kiertäisin noilla kilometreillä olevat autot kaukaa ja katsoisin >100tkm ajettuja. En tarkoita että kaikki 200tkm ovat pommeja mutta kun nekään eivät ilmaisia ole niin kannattaa sijoittaa jokunen tonni enemmän ja hommata tuoreempi. Tosin tuontiautoista ei IKIKÄ voi olla 100varma että saa sitä mitä tilaa..

                                              Niin ja sellainen tuosta nettiautosta pisti silmään että ihan kuin hinta olisi pompsahtanut tonnikaupalla ylöspäin...? Kysynnän ja tarjonna lakia lienee luettu jos ottajia on...? ; )

                                              Comment


                                              • Joo tosta hinnasta kysyin kans sano, että nettiautossa sattunut joku sekaannus... Selkeestihän hinta nousi kysynnän mukaan ja eiköhän tosta voi sen 100nm vähentää niin alkaa olemaan kohillaan.

                                                Comment


                                                  Voevoe jos joni meinaa risakakkosen hävittää.. kyl siinä on nii paljo enemmi tyylii.

                                                  Comment


                                                    Oma kokemus, tuontiauto RS4 -01, osto vuonna 04/78tkm -> 145 tkm: kalleimmat kilsat 100-120 tienoilla, arvatenkin, kun on se nokkahihnan vaihto, kytkin lopussa, jarruremppaa ym. Mutta sen jälkeen taas toimi kuin kello. Enemmän olen turbo- ym ongelmista kuullut S4 biturboista. Mutta ainahan nuo tehopelit ovat harrasteita, eli voi tulla myös odottamattomia kuluja.

                                                    Comment


                                                    • No sehän nyt on täysin selvää ettei huoltovapaata autoa ole olemassakaan. Remonttia tulee varmasti olipa auto mikä tahansa.
                                                      Itselleni kertyy vuodessa ainoastaan kilometrejä n.10tkm Eli aikaa huolloille ja korjauksille jää. Harrastus tämä mulle suurimmaksi osaksi vaan kuitenkin on. Joten puhutaan RS4:sta lisää sitten myöhemmin tässä topicissa jos sellaisesta on minun osalta aihetta.D

                                                      Comment


                                                        Ettei menis huoltokeskusteluksi niin maalaa vanteet sillä tummalla antrasiitilla mitä löytyy RS6:sen plus mallin vanteista.

                                                        Comment


                                                          ...jonka värikoodi on L7ZJ + mattalakka

                                                          Comment


                                                          • Sillähän voiski kokeilla.

                                                            Comment


                                                            • Pitkästä aikaa pyörähdin tällä foorumilla mutta täytyy sanoa ettei ois voinnu onnistua värin valinta paremmin! Sinisenä oli vielä ehkä vähän liian thyyning... Nyt ei voi valittaa.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X