Sama homma minullakin, käyn joka päivä katsastamassa jos jotain uutta olisi ilmaantunut. Mutta menisipä 2 viikkoa nopeasti. :D
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
rs2
Collapse
X
-
Oliskos kellään vinkkiä mistä löytyy jotain mustalla ulostulolla olevia takapönttöjä? Vai pitääkö tyytyä siinnäkin oma tekemään malliin. Tulipas tuossa tilattua 2kpl 7" näyttöä ja dvd soitin. Pysyypähän muksut takapenkillä paikoillaan pidemmänkin matkan;DViimeksi muokannut 2002rs; 24.5.2007, 22:39.
Comment
-
Mä muistan pakua maalauttaessa, kun menin kattomaan millainen tuli niin viimein maalari myönsi että oli ihmetellyt maaleja kun vein ne sinne. Sanoi että piti mua hulluna kun vein värit sinne mutta myönsi että tykkää itsekin väristä.
Pitää uskaltaa maalata muuksi kuin mustaksi autoa.
Comment
-
Dodii! Sori kun en jo eilen kuvia saanut laitettua ;) Mutta siinnä se nyt sitten on. Maali on aivan saatanan hyvä omasta mielestäni. Luonnossa sen juju vasta pääsee oikeuksiinsa. Maalaus oli onnistunut ihan hyvin muutama pikku fiksaus jäi muttei pahoja. Jukkan tarjoon pulla kaffet vinkistä jos jossain satutaan törmäämään;D Sivuilla pari kuvaa lisää.
Comment
-
HH=Härskin Harmaa. Ei kyllä erottais ylempää ja alempaa samaksi väriksi. Kyllähän tuo mun 80:n väriä muistuttaa ainakin alemmassa kuvassa. Oon itekki miettiny että jos maalauttaisin omani sitten joskus jollain jännällä harmaalla, kun en halua kummismaan matkia autosi hieno väriä. ;D
Comment
-
Sopii todella hyvin sun audiin. Varmaan paljon paremmat fiilarit nyt kun verrattuna siihen että olisit laittanut vaan orkkis värin uudestaan pintaan.
Comment
-
Kyllähän fiilikset alkaa olemaan auton suhteen hyvät. Vanteet vaan on aika pienen oloset noissa kaarissa, varsinkin edessä on kyllä tilaa vielä. Taitaa ens kesänä olla 20" sovittelu =) Tai sitten kuten lazy jo ehdotti "laita lambon vanteet" ;D Sininen sisusta jää, passaa hyvin ton maalin kanssa.
Comment
Comment