Suhtaudu hieman varauksella tuohon väriin, kun ei nyt satu kotona olemaan sävylappuja mistä voisi varmaksi tarkistaa. ;)
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
rs2
Collapse
X
-
-
Höh, eikös quattro GmbH:lta pitäisi saada millä värillä lystää?
Anteeksi, meni aika pahasti ohi aiheen.
Comment
-
Ääni tolle Lambon harmaalle. Jukan kanssa näitä aikanaan pohdittiin, ja tuo olisi kyllä aika härski.
Jonille täältä peukalo ylös, hieno projekti. Itse olen ollut RS:n ulkoista tuunausta vastaan, mutta kun näin siististi tehdään ja maun kanssa, niin tulee se poikkeus sääntöön. Mielenkiinnolla seuraan jatkoa.
Comment
-
Kiitokset vielä jypelle koodista ja tottakai jukkanille myös vinkistä. Nyt on telestoa purkissa;D
Peilit joko matta mustalla tai hiilarilla. Ja vanteet tulee tosiaan kans mattamustiksi "myös reunus" maalataan. Vanteisiin tulossa possun logot löyty ebaysta. Konehuone jää tosiaan vielä siniseksi, mutta tiedä vaikka olis hyväkin kontrasti ton teleston rinnalla. Jarrut pysyy vielä kans vakiona tämän kesän, tosin uudet palat ja levyt tulossa. Sisustan vois jossain välissä vaihtaa rs2 musta harmaaseen. Tai sitten tulee 4kpl mustia kuppeja. Katsotaan mitä tuleva tuo tullessaan. Nyt kaikille hyvät vaput;DViimeksi muokannut 2002rs; 30.4.2007, 13:10.
Comment
-
Maalailin tossa peilit testi mielessä tolla telestolla. Ihmeen tummalta kyllä näytti verrattuna tännekkin linkitettyihin lambon kuviin nähden;/
Toi ostamani väri on: LAMBORGHINI GRIGIO TELESTO EFFECT 0098
Ja onkos toi nyt sitten eri sävy kuin: superleggera Murcielago.
Tossa kyllä taas väri näyttää juurikin samalta mitä itse maalailin.
edit:Taitaa se sittenkin ola sama väri. Huomenna pari kuvaa maalauksesta.
Viimeksi muokannut 2002rs; 4.5.2007, 22:56.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Petri.KoskinenMulle tulee joskus vielä oikein tumma viininpunainen. Ei sikäli, että tuohon se sopisi, mutta kuhan ajattelen ääneen :)
Tuohon Lambon väriin en oikein osaa sanoa juuta enkä jaata mutta onneksi Jonin ei tarvitse muiden kommenteista välittää, eikä kuulukaan.
Comment
-
Ei nyt sillä eikä millää,mutta mun mielesta tuo Ferrexin värinen Lambo on aivan hirviän näköinen,no makuasioita...
Toisaalta,eipä kukaan oo ehdottanut kuparin sävyjä jotka mielestäni on hienoja.
Ainakin Volvossa (pthyi!) ja Subarussa on käytetty.
Tiedä vaikka joskus värjäis oman ässän sellasella...
Comment
-
Tosiaan minut tuo väri löi täysin ällikällä. Todella upea tyylitaju. ;D Omakin Audi on harmaa, mutta tämä on jo jotain käsittämättömän komeaa, vaikka en ole edes nähnyt kun peilit maalattuna. Mutta päässä viiraa jo mielikuva siitä millaiselta auto tulee näyttämään. Viimeistään hötsissä tämä on pakko nähä. =)
Comment
-
Älkääpäs hötkyilkö:) 2vkoa vielä sitten vien auton maalarille. En kehtaakkaan tota itse maalata, on niin pirun herkkä väri roskille yms. tuleepahan uunissa ainakin hyvä. Ja toinen syy on ettei saannut enää liuotin väriä vaan vesivärinä ainoastaan ja siihen ei meinaa tallin olosuhteet riittää.
Comment
Comment