Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

rs2

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Suhtaudu hieman varauksella tuohon väriin, kun ei nyt satu kotona olemaan sävylappuja mistä voisi varmaksi tarkistaa. ;)

Comment

• Tässä Superleggerasta kuvaa:

Comment

• Väri on siinnä tolla vedetään! Jos jaksais sekaan hieman hiilaria vielä sotkea... Toivottavasti vaan täältä tuppukylän maali liikkeistä kyseistä litkua saa. Poikkeaakohan toi väri paljonkin nimbus graysta? Ilmeisesti hieman vaaleampi? Olikos tupilla juuri toi nimbus omassa?

Comment

• Ei ole nimbus mulla. Piti tulla, mutta ei maalari "suostunut" maalaamaan sillä. En muista mikä on tuo oma väri, mutta kun uusia osia maalataan väriin niin pitää kysellä. Nimbus on kyllä nätti ja Tepollehan kanttiin on se kai tulossa joskus.
          Viimeksi muokannut tupi; 29.5.2007, 07:23.

Comment

...tai sitten jouluna - tai sitten ihan joku muu väri :)

Comment

Audilla eivät suostuneet maalaamaan mun risaa tuohon väriin :(
              Höh, eikös quattro GmbH:lta pitäisi saada millä värillä lystää?

Tuo harmaa voisi näyttää ihan makoisalta RS2:ssa. Kenties vielä jotain hileitä sekaan niin saisi syvyyttä väriin, ehkä.

Comment

Tossa Teleston harmaassa on vihreetä helmiäistä, vähän mutta on kuitenkin. :)

Comment

• Otan tota nimbus graytakin testi purkin varulta. Vertaan varsin tota eroa. Eihän täällä foorumilla ole sattumoisin vaan maalikauppiaita.) Epäilen että joudun maalin tilaamaan jostain muualta. Mutta pitää käydä kajaanista varulta maanantaina tiedustelemassa asiaa.

Comment

• Höh, eikös quattro GmbH:lta pitäisi saada millä värillä lystää?
                    Tuo on aikalailla urbaanilegenda tai sitten suomen jälleenmyynti/maahantuonti on todella kusettanut pientä kuluttajaa. Selvittelin noita väriasioita nimittäin todella pitkään ja hartaasti ja esim. mitään Lambon värejä ei saanut. Hinnat kyllä on exclusive mutta värivalikoima ja palvelu kaukana siitä. Esim. oransseja oli maahantuonnin mukaan tarjolla kokonaista 2kpl: papaya ja sitten tämä uuden S3:sen oranssi, ei siis kovin exclusiivista. Olisi pitänyt vaan lentää quattro qmbh:lle itse katsomaan onko asia todella näin :) Jotain kuitenkin kertoo se että jos tuohon risaan ottaa esim. IBIS -valkoisen on se silloin exclusive vaikka kyseessä on tavallinen valkoinen jonka saa ilmaiseksi tavalliseen A4:seen. Quattro GMBH:lla on sitten oma exclusive -värikartastonsa josta tuo minunkin värini on kotoisin mutta enpä minä koskaan sellaista kartastoa käsiini saanut vaan teetin maalit ihan itse jotta näin millaisia ne ovat.

Anteeksi, meni aika pahasti ohi aiheen.

Comment

Ääni tolle Lambon harmaalle. Jukan kanssa näitä aikanaan pohdittiin, ja tuo olisi kyllä aika härski.

Jonille täältä peukalo ylös, hieno projekti. Itse olen ollut RS:n ulkoista tuunausta vastaan, mutta kun näin siististi tehdään ja maun kanssa, niin tulee se poikkeus sääntöön. Mielenkiinnolla seuraan jatkoa.

Comment

• Samaa mieltä ollaan! Alkuperäisen RS:än tuunaaminen tuolla tavalla pitäisi olla rikos, mutta tässä todistetaan päinvastoin. Ääni Lambo harmaalle ja mattamustille vanteille!

Comment

• Kiitokset vielä jypelle koodista ja tottakai jukkanille myös vinkistä. Nyt on telestoa purkissa;D
                          Peilit joko matta mustalla tai hiilarilla. Ja vanteet tulee tosiaan kans mattamustiksi "myös reunus" maalataan. Vanteisiin tulossa possun logot löyty ebaysta. Konehuone jää tosiaan vielä siniseksi, mutta tiedä vaikka olis hyväkin kontrasti ton teleston rinnalla. Jarrut pysyy vielä kans vakiona tämän kesän, tosin uudet palat ja levyt tulossa. Sisustan vois jossain välissä vaihtaa rs2 musta harmaaseen. Tai sitten tulee 4kpl mustia kuppeja. Katsotaan mitä tuleva tuo tullessaan. Nyt kaikille hyvät vaput;D
                          Viimeksi muokannut 2002rs; 30.4.2007, 13:10.

Comment

koitappa saada suhittua väri pintaan ja auto läjään ennen kesäkuun puoltaväliä.... olis kiva nähdä tuo ajokki kaliskruisinkeissa 16.6 kuopiossa.

Comment

• Orkkis penkkäjä saa kupitella sitten minulle. ;)

Comment

Mä olen kyllä sitä mieltä että toi sisusta istuu vain avanttiin :d

Väri on kyllä hyvä

Comment

• Sori Janne olen laivalla juuri kyseisenä viikonloppuna;(

Comment

• Maalailin tossa peilit testi mielessä tolla telestolla. Ihmeen tummalta kyllä näytti verrattuna tännekkin linkitettyihin lambon kuviin nähden;/
                                    Toi ostamani väri on: LAMBORGHINI GRIGIO TELESTO EFFECT 0098
                                    Ja onkos toi nyt sitten eri sävy kuin: superleggera Murcielago.
                                    Tossa kyllä taas väri näyttää juurikin samalta mitä itse maalailin.

edit:Taitaa se sittenkin ola sama väri. Huomenna pari kuvaa maalauksesta.

Viimeksi muokannut 2002rs; 4.5.2007, 22:56.

Comment

• Alkuperäinen kirjoittaja Petri.Koskinen
                                      Mulle tulee joskus vielä oikein tumma viininpunainen. Ei sikäli, että tuohon se sopisi, mutta kuhan ajattelen ääneen :)
                                      Kyllä se mun mielestä sopisi oikein hyvin.
                                      Tuohon Lambon väriin en oikein osaa sanoa juuta enkä jaata mutta onneksi Jonin ei tarvitse muiden kommenteista välittää, eikä kuulukaan.

Comment

• Nonnii siinnäpä ensimmäiset kokeilut;) Väri on kyllä hyvä vaihtelee tummasta todella vaaleaksi.

Weitecin jouset pyöräytin myös alle. Säädettävä sitten jossain välissä tilalle.

Comment

• Peukkuja projektille! Kuvissa maalatut peilit näyttää uuden Lambon värin kanssa hyvältä =D

Comment

Ei nyt sillä eikä millää,mutta mun mielesta tuo Ferrexin värinen Lambo on aivan hirviän näköinen,no makuasioita...
                                            Toisaalta,eipä kukaan oo ehdottanut kuparin sävyjä jotka mielestäni on hienoja.
                                            Ainakin Volvossa (pthyi!) ja Subarussa on käytetty.
                                            Tiedä vaikka joskus värjäis oman ässän sellasella...

Comment

• Joo ei takuulla toi ole mikään massaan iskevä väri. Saattaahan ne naureskella, että nyt sillä on loppunu rahat kesken kun ajelee ferrexillä ;D
                                              No toisaalta kiinnittääpähän auto edes jonkun huomion.

Comment

• Väri on hyvä. Just niinkuin ehdotin
                                                Minusta tuo nykynen pohjamaalikin parempi.

Comment

• Mattalakkaahan tuo vielä kaipais päällensä ;)

Comment

• Alkuperäinen kirjoittaja jukkan
                                                    Mattalakkaahan tuo vielä kaipais päällensä ;)
                                                    Ei pysty;)

Comment

• Tosiaan minut tuo väri löi täysin ällikällä. Todella upea tyylitaju. ;D Omakin Audi on harmaa, mutta tämä on jo jotain käsittämättömän komeaa, vaikka en ole edes nähnyt kun peilit maalattuna. Mutta päässä viiraa jo mielikuva siitä millaiselta auto tulee näyttämään. Viimeistään hötsissä tämä on pakko nähä. =)

Comment

Ei malttais odottaa .. :)

Comment

• nyt äkkiä risasta kuvia että näkee millainen siitä sitten oikein on tullut..on hieno väri ja komia auto..;)

Comment

• Kiiruusti vaan väriä pintaan. Joka päivä pitää käydä kurkkaan projekti -topiccia että joko olis maali saatu päälle, ei malttais oottaa!

Comment

• Älkääpäs hötkyilkö:) 2vkoa vielä sitten vien auton maalarille. En kehtaakkaan tota itse maalata, on niin pirun herkkä väri roskille yms. tuleepahan uunissa ainakin hyvä. Ja toinen syy on ettei saannut enää liuotin väriä vaan vesivärinä ainoastaan ja siihen ei meinaa tallin olosuhteet riittää.

Comment

Working...
                                                              X