Joo edullist noi oli kyllä 292e kpl Olen jo tässä muutamaan candy väriä myyvään liikkeeseen laitellut postia, muttei vielä ole vastauksia kuulunut. Pitänee rueta kohta soittelemaan. Olis jo yks aika mieluisa sävy katsottuna;)
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
rs2
Collapse
X
-
Nyt alkaa jo urakka helpottamaan! ;D Ja täytyy sanoa ettei harmita pätkääkään, että ryhdyin muokkaamaan noinkin "harvinaista" autoa. Nyt se on takuulla vielä harvinaisempi ;) Sivuilla muutama kuva lisää. www.rs2002.org
Comment
-
Ei muutakun saman väriseksi kuin yksi levitetty bitS4 niin okkim repii pelihousunsa :)
Kyllä minä olen niin kiitollinen Jukalle kun tuossa mun topicissa herätti mut vaihtamaan väriä! Eli jotain muuta kuin Nogaro on minun mielipide.
Comment
-
Jaahans sepä tuli sitten selväksi! Värikartat otettava uudestaan syyniin;D Konehuonetta en tosin vielä kerkeä tälle kesälle muuttaa väriltään, mutta voihan sen maalata jälestäkin jos kerran sininen on lynkattu. Jukkan ei se ihan suoranainen heitto ollu voisin vaikka tollaseks vetästäkki.
Oliskos se sitten tossa, toikin on ollut pitkään mielessä.
Comment
-
Tähän väliin taas viikon vinkki: älä kuuntele muita vaan tee just niinkuin itsestä tuntuu ja maalaa se vaikka minkä väriseksi. Mulla on mennyt kerran pupu pöksyyn näiden värijuttujen kanssa ja se on myöhemmin harmittanut kun koitti kulkea kultaista keskitietä ja lopputulos oli omasta mielestä tylsähkö. Enkä muuten nyt puhu A3:sesta :D
Comment
-
Valmistajan nimi: LAMBORGHINI
Värin nimi: GRIGIO TELESTO EFFECT
Valmistajan värikoodi: 0098
Kaavanumero: X4637
Kaavanumero koskee DuPonttia, mut laitoinpa kuites...
Edit: ja itseasiassa tuo väri on tällä hetkellä vain Gallardon superleggera versioon valittavissa, myöhemmin taitaa tulla "ison yleisön" ostettavaksi tuo superleggera Murcielago. :)Viimeksi muokannut Jyppe; 28.4.2007, 01:51.
Comment
Comment