Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

rs2

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Ei, enkä kertois vaikka oliski;D Nyt on kaikki hitsaus hommat autossa tehty. Toinen etulokarikin jo esikitattu ja toisen tinailua alottelen illalla. Pitäs melkein saada jostain 80 avant nyt tohon vierelle, niin näkis onko se nyt pulleempi vai ei. Taisi tulla sopivan hillitty levitys tai sitten oma silmä vaan on jo tohon niin tottunu etten juuri sitä levitystä huomaa.

    Comment


      Sellainen se pitää ollakin, että levitykset ei hyppää silmille, mutta ne huomaa kun vähän tarkemmin katsoo.

      Comment


        Niinpä, sitä kestää sitten katsella pidempäänkin. Joku älytön levitys voi olla ehkä hieno pikavilkaisulla, mutta jos ne pistää aina silmiin niin voi alkaa häiritsemään. Parempi niin että ne näyttävät siltä että olisi voinut tulla sellaiselta jo tehtaalta.

        Samaa nuo ovat kommentoineet minun autosta kun autoa tuntemattomat ovat sitä ihmetelleet.

        Comment


        • Joo, kyllähän levitysten pitää huomaamattomat ja hillityt olla ;)

          Comment


            Mikäs se siellä? :) Miksei tästä ole mitään projektiselostusta?

            Comment


              Minulta taittuu photoshopin salat. Privaa vaan tulemaan tai muuten vaan otat yhteyttä.

              Comment


              • Jukka lisää kuvia näytille ja äkkiä;D Kylläpä noista kaarista melkein kaikki jotka on ne livenä jo nähnyt ovat tuumanneet, että miks se ei lähteny jo tehtaalta tollasena;D No makuja on tosiaan monia.. Toiset tykkää muhkummasta! :)

                Comment


                  Muhkummasta tosiaan juu :)

                  Comment


                  • Turhaakait noita salaamaan;D Tossa tulevat vanteet.
                    rh:t
                    Ja nopea piirrustus "ehkä" tulevasta väristä ;)
                    väritystä

                    Comment


                    • Vetäset yksvärisen sinisen siihen peellä ni näyttää parhaalta ainaki mun mielestä. Hienot on vanteet.

                      Comment


                        Ihan hyvä maku vanteiden suhteen, vaikka onhan nuo jo nähty... ;)

                        maalasin nuo viimekesäksi tummaksi kun olivat vähän tylsät...

                        Comment


                        • Vaikeepa se on koittaa löytää sellasta settiä, mitä ei olis jo ns. "nähty":( No jospa noita ei rs2:sen alla tulis ihan joka päivä vastaan. Minkäs kokoset jypellä on noi vanteet? Ei hassummat tosiaan tummanakaan. Kori olis kovaa hiontaa vaille valmis. Puskureiden muokkaus kaariin nähden menossa. Hiilikuitua oli alunperin tarkotus ripotella auton ulkokuoreen hiukan. Mutta ettei menisi liian kopioksi muutaman muun projektin kans,) niin päätin heittää sen pois. Mutta jotakin pientä erinlaisuutta kuitenkin kaipailen siksi toi värisuunnittelu:/

                          Comment


                            Joo, eiköhän kaikki loppupelissä oo nähty... jos ei uniikkeja teetä. Eikä noita oo kylillä samanlaisia paljon vastaan tullut. :)

                            Mun vanteet taitaa olla pienimmät tota mallia, eli 8,5x19".
                            Mä olen Jounin kanssa vähä samaa mieltä tosta maalauksesta. Itse tekisin hieman race-henkistä, kun taas tuo mallin mukainen maalaus on jotain muuta.
                            Tosin, jokainen tekee makunsa mukaan mitä lystää. Komia projekti kyllä, vaikkakin sivulista-miehillä nousee karvat pystyyn. ;)

                            Comment


                              Kaikki on tosiaan nähty, mutta RS2 on itsessään aika harvinainen joten vaali sitä! :) Itseäni ainakin miellyttää ajatus "yksinkertainen on kaunista", ja kyllä se autoissakin pitkälti pätee. Joku alkuperäistyylinen sävy hiilarikoristein voisi olla hyvä tuolle autolle. Vanteet on jo siistit.

                              Comment


                                Äh, johan tuota on muutenkin modattu, tee vaan juuri sellainen kun tuntuu äläkä kuuntele liikaa meitä "ur"-fanaatikkoja... Teollisesti valmistetun kulkuvälineen modauksesta tässä kuitenkin on kyse, eikä mistään luonnonpuiston muuttamisesta uraanikaivokseksi :D

                                Tärkeintähän se on, että auto on itselle mieleinen. Sulla kuitenkin näyttää tyylisilmää sen verran olevan, että ei minua ainakaan lopputulos pelota :)

                                edit: niin ja olihan tuo eräs (täällä hyvin tunnettu) nelosrisakin kaksivärinen tehosteraidalla, eikä kukaan siitä älähtänyt :P

                                Comment


                                  Ei, kyllä mun mielestä auto pitää olla sellainen kuin se on tehtaalta tullut, älköön sitä tuunaajat muuttako ;-))

                                  Comment


                                  • edit: niin ja olihan tuo eräs (täällä hyvin tunnettu) nelosrisakin kaksivärinen tehosteraidalla, eikä kukaan siitä älähtänyt :P
                                    Kyllä siitä taisi Terho aika monikin älähtää :) Anna Joni mennä vaan jos siltä tuntuu ja itseäsi miellyttää tuollainen kaksivärinen maalaus.

                                    Comment


                                    • Voishan sen kokeilla kaks värisenä. Eihän se ole kun viikonlopun homma jos ei olekkaan hyvä;D

                                      Comment


                                        Siis toki siitä saa tehdä sellaisen kun haluaa, mutta useimmiten kaksiväriset autot ei ainakaan minun mielestä näytä erikoisen hienoilta. Eihän sillä periaatteessa ole mitään väliä vaikka autosta tulisi ruma kuin perse, mutta tietysti sitä toivoo että auto näyttäis hyvältä ja miellyttäisi myös omaa silmää. :) En nyt tarkoita tätä projektia vaan noin yleensä. No joo. Joka tapauksessa mielenkiintoista seurata Jonin rakenteluintoa, joten laitahan jatkossakin kuvia!

                                        Comment


                                        • Toki rakennan auto loppupeleissä täysin oman maun mukaan! Mutta ehdottomasti kaikki palaute on positiivista pistää kuitenkin aina miettimään asioita kahdesti;D Joten kiitos kaikille palautteen sekä vinkkien antajille.

                                          Comment


                                            Minusta on hienoa ,että on alkuperäisiä risoja ja sit muokattuja risoja .
                                            Kun muokkaa tyylillä ,niin ei mene metsään.
                                            Hyvä siitä tulee . Odottelen lisää kuvia...... :)

                                            Comment


                                              Joo mie oon ainakin sitä mieltä, että maltillisella tuunauksella saa yleensä auton siistimimmäksi. Tuo vaikuttaa asialliselta. Ei se nyt kuitenkaan mikään miljoonan euron 2 kpl valmistettu Auto Union 1900-luvun alkupäästä ole, joten en itkisi Risan "raiskaamista". :)

                                              Comment


                                              • Muutamia uusia kuvia kittailusta sivuilla.
                                                rs2r

                                                Comment


                                                • Auto on parhaimmillaan ei tuunatun näköisenä, tosin välillä niitä saa tuunata kovastikkin päästäkseen kyseiseen löpputulokseen :) "OEM Tuning" eri autoista kuten Jonin autossa rokkaa :=)

                                                  Comment


                                                  • Vanteetkin jopa saapu. Pikkasen odotin enemmän huulta mutta eiköhän noi mene.
                                                    Kaaretkin alkais olla hiottuna sekä takapuskuri istuis jo jotenkin uusiin kaariin. Nyt alkaa toi värivalinta olemaan vuorossa. Sininen candy on nyt mielessä.
                                                    Viimeksi muokannut 2002rs; 7.3.2007, 17:39.

                                                    Comment


                                                    • Tylsä mielipiteeni väristä: Pidä se Nogaro Blau. Uutuuttaan hohtava Nogaro-maalipinta jotenkin vain näyttää parhaalta omaan silmään.

                                                      Comment


                                                        Nätit rillat . Mitä hintaluokkaa olivat?

                                                        Comment


                                                        • Touhu tonnin hujakoilla;)

                                                          Comment


                                                            Eipä paha. Itse olen katsellut kromattuja rilloja omaan risaan jenkkilästä.
                                                            Saas nähdä mitä siitäkin tulee :)

                                                            Comment


                                                              Aika halvat jos nuo on 19" vanteet. Itse kyselin RH:lta 9.5x19" vanteita ja ne olisi maksaneet 1900?.

                                                              Laita vaan se candysininen, on se paljon parempi kuin perusnogaro (tietysti olettaen että se on hyvä sävy) :)

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X