Alkuvuodesta 2013 tuli ostettua projektikuntoinen auto pienimuotoisen ja pitkäkestoisen nelikkokuumeen johdosta. Aluksi tiedustelin autoa varaosiksi talouden muita ajoneuvoja varten, mutta tulin järkiini ja päätin hankkia tästä etuvetojen seuraksi nelikon.
Auto oli aika lohduttomassa kunnossa, kun sen ensikertaa näin. Paikkana Ämmässuon "löytöautokeskus" aivan jätteenkäsittelyalueen välittömässä läheisyydessä. Muistini mukaan auto olisi päätynyt romutettavaksi, mikäli sitä ei olisi haettu pois tietyn ajan sisällä. Kiirettä Compen valmiiksi ja käyttöön saamiseksi ei ollut, suunnitelmissa meinaa oli ottaa auto käyttöön vasta tulevalle talvikaudelle syyskuussa 2013. Opintojen ja töiden ohessa vapautunutta aikaa yritin käyttää hyödykseni parhaani mukaan saadakseni kosteus- ja homevauriot pois päiväjärjestyksestä. Kaikki ei mennyt ihan aikataulun mukaisesti, mutta auto saatiin kuitenkin katsastettua hyväksytysti jo keväällä 2013 - sopivasti kesän ajeluretkelle.
Historia:
Teknik & Varusteet
Yksityiskohtaisemman tarkastelun auton elämänvaiheista omistukseni ajalta löytää projektit-osiosta. Etuovipahvien laittamisesta kiitokset Hyvinkään suunnalle, joku tuntee "piston" sydämessään. Amatöörikuvaustaitojeni ansiosta auton epäkohdat(naarmut/halkeamat/klommot etc.) erottuvat varsin heikosti, vaikken niitä nimenomaan lähtenytkään kuvaamaan. Lienee kuitenkin auton ja kuvia katselevien etu. Kuvien vanteet ovat toistaiseksi lainassa ja ne omistaa henkilö nimimerkillä Killeri! Mitään sen suurempia selittelyitä antakoot kuvien puhua puolestaan auton ajankohtaisesta kunnosta.
Auto oli aika lohduttomassa kunnossa, kun sen ensikertaa näin. Paikkana Ämmässuon "löytöautokeskus" aivan jätteenkäsittelyalueen välittömässä läheisyydessä. Muistini mukaan auto olisi päätynyt romutettavaksi, mikäli sitä ei olisi haettu pois tietyn ajan sisällä. Kiirettä Compen valmiiksi ja käyttöön saamiseksi ei ollut, suunnitelmissa meinaa oli ottaa auto käyttöön vasta tulevalle talvikaudelle syyskuussa 2013. Opintojen ja töiden ohessa vapautunutta aikaa yritin käyttää hyödykseni parhaani mukaan saadakseni kosteus- ja homevauriot pois päiväjärjestyksestä. Kaikki ei mennyt ihan aikataulun mukaisesti, mutta auto saatiin kuitenkin katsastettua hyväksytysti jo keväällä 2013 - sopivasti kesän ajeluretkelle.
Historia:
- Auto myyty uutena Italiaan, siellä 2 omistajaa
- Italiasta tuotu Viroon 2008, 1 omistaja
- Kerholaisen toimesta Suomeen 2010
- Varastettu 2012, ollut teillä tietämättömillä jonkin aikaa
- 2013 helmikuussa auto päätyi omistukseeni
Teknik & Varusteet
- vm. 1994
- 2.0 16V, ACE-koneella, 140hv.
- Ilmastointi
- Sähköikkunat
- Yritys pitää mahdollisimman alkuperäiskuntoisena
- etc..
Yksityiskohtaisemman tarkastelun auton elämänvaiheista omistukseni ajalta löytää projektit-osiosta. Etuovipahvien laittamisesta kiitokset Hyvinkään suunnalle, joku tuntee "piston" sydämessään. Amatöörikuvaustaitojeni ansiosta auton epäkohdat(naarmut/halkeamat/klommot etc.) erottuvat varsin heikosti, vaikken niitä nimenomaan lähtenytkään kuvaamaan. Lienee kuitenkin auton ja kuvia katselevien etu. Kuvien vanteet ovat toistaiseksi lainassa ja ne omistaa henkilö nimimerkillä Killeri! Mitään sen suurempia selittelyitä antakoot kuvien puhua puolestaan auton ajankohtaisesta kunnosta.
Comment