No niin, lyödääs tännekin esittely, jos tulisi vähän erilaisia mielipiteitä kun muilla foorumeilla. :)
Eli viime syksynä oli aika hankkia armeijan jälkeen joku uudempi ja mukavampi auto vanhan a3:sen jälkeen, kilometrejä kun tulee yli 40t vuodessa.
Nurkilla oli myynnissä suomi-TT ja vähän huumorilla päätin sitä käydä katsomassa, eihän kukaan ny tälläistä ostaisi. 10km lenkin jälkeen olin kuitenkin myyty ja alettiin hieromaan kauppoja.
Viikko väännettiin hinnasta, ja kun ei suostunut tulemaan lainkaan myyjä vastaan niin otin nettiauton auki ja tämä oli sinne juuri ilmestynyt.
70tkm ajettu saksantuonti, ekalta suomi omistajalta ja huolellisen oloiselta pidolta. myöskään iso kansiollinen kuitteja ja täysi huoltokirja ei auttaneet enään, sovittiin että seuraavana aamuna lähden ouluun ja kaupathan sieltä tuli.
Eli auto on:
Audi TT -02 165kw quattro
Koriltaan auton on vakio, mitä nyt cupra-r lippa on heitetty etupuskurin alle.
Alustaksi valikoitui BC-Racing BR sarjalainen, vaikka konit ja muutkin olivat mielessä, mutta kärsin niin pahasta akrofobiasta että tiesin ettei niiden madallus varat riittäisi, eikä tuo BC nyt häviä kyllä varmaan tuossa mukavuudessakaan.
Alusta kun oli tilattu niin pitäähän sinne vanteet saada. Osto hetkellä mukaan tuli Audi r8 v10 replicat, jotka pyörivät tällä hetkellä talvivanteina valkoisessa värissä.
Eräällä foorumilla pisti silmään S-Mersun alkuperäis vanteet koossa 18x9,5 et44, mitään enempiä miettimättä ostin pois ja sitten vasta huomasin että eihän nämä sovi eteen coilien kanssa.
pitkän (ja kalliin) adapteri pelleilyn jälkeen käsissä oli sellaiset lätyt joilla et lukemat tuli eteen 19 ja taakse 9.
Renkaiksi tuli 215-35 nankangit, ja vielä kun käänsi camberit edestä tappiin niin oli hyvä.
Näillä mentiin puoli kesää kun ruvettiin pommittelemaan että myisinkö mersut. Nettivaraosa auki ja kas vain, Viron maalla oli myynnissä Tramontin Saturn vanteet samassa koossa mutta et:llä 37. pihalle käymään äkkiä ja totesin että kyllä ne passaa, kaupat mersuista ja Tramontit kotiin.
No nyt oli hyvä.
Tekniikka on vakio, mitä nyt K&N paneeli vapari lähinnä tuomassa niitä turbon ääniä kuuluville.
Ensi kesäksi oli tarkoitus kikkailla taakse 11" vanne, ja mahdollisesti eteen jos keksii jollain lisää camberia niin sinnekin 10".
Suunnitelmat meni kuitenkin aika hyvin uusiksi kun kaikki päätti hajota samaan aikaan, tässä kuussa on jo korjailtu haldexin pumppu, kaikki alatukivarsien puslat sekä nyt vielä vetoakseli sanoi sopimuksen irti, joten uusien kehien rahat on menny jo pariin kertaan mutta katsotaan. :)
Valitettavasti en lähtökohdasta, tai mersuvanne kaudesta saanut upittua tänne kunnon kuvaa mutta tässä olisi pari tämän kesän "valmiista" tuotteesta.
Eli viime syksynä oli aika hankkia armeijan jälkeen joku uudempi ja mukavampi auto vanhan a3:sen jälkeen, kilometrejä kun tulee yli 40t vuodessa.
Nurkilla oli myynnissä suomi-TT ja vähän huumorilla päätin sitä käydä katsomassa, eihän kukaan ny tälläistä ostaisi. 10km lenkin jälkeen olin kuitenkin myyty ja alettiin hieromaan kauppoja.
Viikko väännettiin hinnasta, ja kun ei suostunut tulemaan lainkaan myyjä vastaan niin otin nettiauton auki ja tämä oli sinne juuri ilmestynyt.
70tkm ajettu saksantuonti, ekalta suomi omistajalta ja huolellisen oloiselta pidolta. myöskään iso kansiollinen kuitteja ja täysi huoltokirja ei auttaneet enään, sovittiin että seuraavana aamuna lähden ouluun ja kaupathan sieltä tuli.
Eli auto on:
Audi TT -02 165kw quattro
Koriltaan auton on vakio, mitä nyt cupra-r lippa on heitetty etupuskurin alle.
Alustaksi valikoitui BC-Racing BR sarjalainen, vaikka konit ja muutkin olivat mielessä, mutta kärsin niin pahasta akrofobiasta että tiesin ettei niiden madallus varat riittäisi, eikä tuo BC nyt häviä kyllä varmaan tuossa mukavuudessakaan.
Alusta kun oli tilattu niin pitäähän sinne vanteet saada. Osto hetkellä mukaan tuli Audi r8 v10 replicat, jotka pyörivät tällä hetkellä talvivanteina valkoisessa värissä.
Eräällä foorumilla pisti silmään S-Mersun alkuperäis vanteet koossa 18x9,5 et44, mitään enempiä miettimättä ostin pois ja sitten vasta huomasin että eihän nämä sovi eteen coilien kanssa.
pitkän (ja kalliin) adapteri pelleilyn jälkeen käsissä oli sellaiset lätyt joilla et lukemat tuli eteen 19 ja taakse 9.
Renkaiksi tuli 215-35 nankangit, ja vielä kun käänsi camberit edestä tappiin niin oli hyvä.
Näillä mentiin puoli kesää kun ruvettiin pommittelemaan että myisinkö mersut. Nettivaraosa auki ja kas vain, Viron maalla oli myynnissä Tramontin Saturn vanteet samassa koossa mutta et:llä 37. pihalle käymään äkkiä ja totesin että kyllä ne passaa, kaupat mersuista ja Tramontit kotiin.
No nyt oli hyvä.
Tekniikka on vakio, mitä nyt K&N paneeli vapari lähinnä tuomassa niitä turbon ääniä kuuluville.
Ensi kesäksi oli tarkoitus kikkailla taakse 11" vanne, ja mahdollisesti eteen jos keksii jollain lisää camberia niin sinnekin 10".
Suunnitelmat meni kuitenkin aika hyvin uusiksi kun kaikki päätti hajota samaan aikaan, tässä kuussa on jo korjailtu haldexin pumppu, kaikki alatukivarsien puslat sekä nyt vielä vetoakseli sanoi sopimuksen irti, joten uusien kehien rahat on menny jo pariin kertaan mutta katsotaan. :)
Valitettavasti en lähtökohdasta, tai mersuvanne kaudesta saanut upittua tänne kunnon kuvaa mutta tässä olisi pari tämän kesän "valmiista" tuotteesta.
Comment