Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Silmäterä-Audista +350hv menopeli +sekalaisia kysymyksiä

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Tilaa race.fi:stä vemsin laajakaista. Miksi se MAF pitäisi vaihtaa ennen ajoon lähtemistä? Kyllähän sen ennen säätöäkin voi uuteen vaihtaa? :)

    Comment



    • Eikös kyseinen harline.com firma haettu konkurssiin??!?
      Viimeksi muokannut okkim; 27.2.2013, 21:01. Perustelu: Tarviiko sitä ihan kaikkea lainata..?

      Comment


      • Nojuu, totta :D ei taida olla mikään ihmeempi homma sen maffin vaihto. Onnistunee ihan hetkessä?

        Tuosta Harlinen tapauksesta en kyllä yhtään tiedä..Mutta jos asia noin on, niin taidan tuon jättää väliin. Entäs tämä? Sopiiko tähän autooni? Millainen asennustyö?

        http://www.hestec.fi/store/index.php...oducts_id=9837

        Comment


        • Tuolla Vemsin laajakaistalla saisit pakolämmötkin näkymään samaan aikaan seossuhteen kanssa näytöllä. Hyväksi todettu mittari, minkä voit ottaa vaikka seuraavaankin autoon mukaan tarvittaessa.

          Comment


          • Eipä mittarin asennuksessa muita autoosi tarvittavia rajoitteita ole kuin 12v sähköt. Anturien paikat joudut kuitenkin tekemään itse.
            http://shop.vems.hu/catalog/round-wbo2-gauge-p-101.html

            Comment


            • Mulla on jo kaks Vemsin laajakaistamittaria menny rikki, joten seuraavaksi tulee joku muu ainakin tänne. Pakolämpö toimii hamaan tappiin asti, mutta seos sekoilee. Ostaisin sinuna kyllä jonkun muun.

              Comment


              • Meneekö siinä anturi vai mikä? Itellä seokset heittelee myös aika reilusti mittarin mukaan, että pärjääkö pelkällä uudella anturilla.

                Comment


                • Jaa-a, pitää tuota viel miettiä kumpaan päätyis, PLX:ään vai Vems:iin. Anturi saattaa olla tosiaan se, mikä siinä sanoo ittensä irti, jos ei pelitä..

                  Lisää mutkia tuli matkaan, kun tänään tyttöystävän käydessä autolla lenkillä rupesi prötäämään reilusti ja ei ahda kuin sen 0,5 baria entisen 0,9 sijaan. Ahtovuoto mitä ilmeisemmin kyseessä.

                  Comment


                  • Suositteletteko pakosarjan ja mahdollisesti turbon turbiinikotelon tai kompressorikotelon käsittelemistä tällaisella vai onko hyöty vaivan arvoista:

                    http://www.tuningstudio.fi/portal/tu...3271&section=c

                    Comment


                    • Jäisi kauppaan tuolla myyntipuheella, täällä sitävastoin on hieman parempaa infoa vastaavasta tuotteesta.

                      Comment


                      • Kyllä suosittelisin, mutta vht tuotteella. Noilla techlinellä pinta jää jotenkin tunkkaiseksi ja kuluneeksi nopeasti. Vht helpompi suihkia, kun saa spraypullosta. Molemmat tarvii puhalluksen pohjiksi.
                        http://www.vhtpaint.com/products/flameproof/

                        edit: vht:llä näköjään maalataan suihkukoneen moottoreitakin ;)
                        Viimeksi muokannut -03 tq; 4.3.2013, 15:33.

                        Comment


                        • Nonii tommonen VHT:n pullo nyt tilattuna.

                          Katsastukseen onnea koittamaan huomen, lievästi sanottuna pikku jännitystä pukkaa. VTT:tä jos sieltä tarjotaan niin si en kyl tiiä mitä tekis..

                          Comment


                          • Alkuperäinen kirjoittaja Teemu M Näytä viesti
                            Meneekö siinä anturi vai mikä? Itellä seokset heittelee myös aika reilusti mittarin mukaan, että pärjääkö pelkällä uudella anturilla.
                            Enpä huomannut kysymystä aiemmin.

                            Uudella ja vanhalla anturilla toimii aivan samanlailla. Joku siitä mittarissa olevasta ohjaimesta hajoaa. Jostain luin, että tuota ei saa avattua sitä enempää rikkomatta. Muuten olisi varmaan voinut vilkaista sisälle.

                            Comment


                            • Wuhuu, katsuri ei ruvennut suuta soittamaan jäähdyttimistä eikä turboista :) leimaa ei kylläkää tullut, kun iskarit eestä vetelee viimesiään. Joku FK g36 alusta tuossa nyt näytti olevan alla. Pelkkiä iskareita ei kai tuollaiseen saa tilattua vai? Iskarissa lukee siis g36, taitaa olla FK:n omia tuotoksia?

                              Jos ei muu auta, niin tuollaista KW Variante 1 sarjaa olen jo katsellut, ei pitäsi olla liian löysäkään mikäli tontissa joskus huvittaa ajella. Pelkillä iskareiden vaihdolla pääsisi kyllä halvemmalla, mutta ei ainakaa nopealla netin selauksella löytynyt pelkkiä iskareita kaupan...

                              Comment


                              • RE: Silmäterä-Audista +350hv menopeli +sekalaisia kysymyksiä

                                min selaus kännykällä, onko noissa?
                                http://kauppa.completos.fi/Published...penGroups=7388

                                Comment


                                • Nuo eivät taida olla säädettäviä iskareita..

                                  Comment


                                  • www.autovaruste.net pystyy tilaamaan pelkkiä iskunvaimenninpatruunoita. Jos tolppien rungot kunnossa, niin turha niitä on uusia. Aikoinaan A4:n HightSport-sarjaan tilasin tuolta patruunat ja muistaakseni tolpissa oli juurikin G36 merkintä. Onko jouset siniset?

                                    edit: samalla tilasin uudet säätökiekot.

                                    Comment


                                    • Hmmm en nyt ainakaa tuolta autovaruste.net:stä löydä pelkkiä patruunoita..Tiedä sitten onko jäänyt silmien väliin :D Mutta juu, jouset on siniset.

                                      http://www.autovaruste.fi/shop/index...oducts_id=6725
                                      tommoset ois, mutta nuo ihan eri sarjaa ja eri juttu muutenkin..

                                      Comment


                                      • Soita sinne. Ei ole verkkokaupassa myynnissä erikseen.

                                        Comment


                                        • Kirjoitellaas tänne jotain piiitkästä aikaa! Jäänyt vähän audin kans pelaaminen kouluhommien yms. takia vähemmälle.

                                          Elikkäs tuossa keväästä/alkukesästä sain auton siihen malliin, että päästiin säätö- ja penkitysvaiheeseen. Säätöhommat uskoin Porkkikselle :) Nohh, hommathan ei tietenkään menneet niinkuin Strömsössa. Säätö penkissä päättyi prötäämiseen ja syyksi paljastui huonot tulpat. Ennen prötäämistäkin ongelmia oli kiitettävästi ja tehoa puuttui lapulta reilusti. Ahtoja oli noin 1.5, ennakkoa n. 17 astetta yläkierroksilla, tehoa lapulle 270 heposta. Huomattiin, että nelospytyssä jotain häikkää, sen ehdoilla piti säätää sytytystä. Nelosta pystyi myöhästämään kuusikin astetta ja viereistä ei lähes ollenkaan. Elikkä ahtoa ja ennakkoa on, mutta tehoa kateissa.

                                          Autoa pois hakiessa laitettiin sitten asiaankuuluvat rs2 tulpat ja prötäämisongelma hävisi. Porkkis sääteli teki vielä viimeset säädöt tiellä, penkkiin ei noilla uusilla tulpilla ole menty nyt. Tarkoitus olisi ennen talvea.

                                          Muutakin pikkuvibaa audiin jäi, kuten hetken humppaaminen tyhjäkäynnillä seosten seilaamisen vuoksi. Tähän ongelmaan nyt lääkettä etsiessä tilasin uuden alkuperäisen lambdan, katsellaan josko se toimisi niinkuin pitää. Muuten auto on pelannut miltei ilman ongelmia ne vähäiset ajot mitä sille on tullut kesän aikana.

                                          Semmonen outo ominaisuus on ilmennyt tässä viimesten parin viikon aikana, että silloin tällöin audi ei halua jäädä käyntiin ilman kaasua. Saattaa tehdä tuollaista vaikkapa joka toinen käynnistyskerta eli en osaa sen puolesta yhdistää hommaa mihinkään. Olisiko teillä ideoita? Eipä tuo niin iso ongelma kun kaasulla kuitenkin jää sit käyntiin, mutta kummastuttaa kuiteskin..

                                          Comment


                                          • Vikakoodien luvulla on hyvä aloittaa. Sieltä yleensä selviää jo paljon.

                                            Comment


                                            • Vikakoodit on keretty jo lukee, siellä ei mittään..

                                              Comment


                                              • Kaasuläpän puhdistus ja sopeutus vois auttaa. Ota akun kenkä vähäks aikaa irti ja kokeile sen jälkeen mitä sanoo.

                                                Comment


                                                • Olikos tässä jo sähkönen kaasuläppä?

                                                  Comment


                                                  • Vaijeria on. Tosin onhan siellä jotain sähköäkin. :)

                                                    Comment


                                                    • Vaijeria on. Tosin onhan siellä jotain sähköäkin. :)
                                                      Ja silloin on vikojakin, eikös se niin ole. Joo läppää puhtaaksi, kenkä irti ja joka sähköliitos vaan puhtaaksi.

                                                      Onkos tuo vika päällä kylmällä vai kuumalla koneella? Jos tuossa on tyhjäkäyntimoottoria niin sekin voinee olla viallinen?

                                                      Comment


                                                      • Pitääpä puhdistella se läppä ekaks. Ei ole ollut mitenkään yhdistettävissä lämpötilaan, samalla lailla saattaa jättää jäämättä käyntii niin kylmällä kun lämpimälläkin koneella..Pitääpi tutkailla!

                                                        Comment

                                                        Working...
                                                        X