Tuli sitten kasi-kuumeen liennyttyä ajeltua pohjosista tämmöinen siistissä kunnossa oleva Coupe quattro, wanharouva vuosimallia -90 (ensirekisteröinti -89). Ruudinlähteenä löytyy 227tkm ajettu 2.3-litrainen 20-venttiilinen perusrapea rivivitonen, josta varmasti irtoaa lystiä edessä siintäviin q-iltamiin.
Historiasta löytyy ainakin yksi klubilainen, joka voisi vaikka yv:llä valottaa mitä on omana aikanaan kiesille tehnyt, sikäli kun täällä edelleen surffailee. (kilvenaluset löytyi, eikä ollut edellisen omistajan jäljiltä)
Kupeen varustelistalle on ruksittu (kennotonta) automaagi-ilmastointia,(rikkinäistä) webastoa, (kuskin penkistä parsittavaa) nahkasisustaa, sähkölasit, hälyä ja kaukosäätöistä keskuslukkoa, sun muuta enemmän tai vähemmän toimivaa himmeliä ja (mustaksi teipattavaa) jalopuu-hilpettä, sekä hienot 17" kesävanteet ja "ihan okei" 16" talvi-alut.
Kabiinin äänentoistosta pitää huolta soitin ja 2,5" putkisto keulasta ahteriin, parilla vaimentimella, joista ulostuloa lähinnä joku simonsin pörinäruutta.
~1000km "koeajolenkillä" vastaan tuli maltillisesti laiteltavaa vastaan, maltillisesti varmaan siksi, että kiesi oli samalla viikolla katsastettu. Termari näyttäisi olevan jumissa, nelipyöräsuuntausta ollaan vajaa, ja uutta jarrupalaa tuppaa menemään samaan vahinkoon, pikkuveemäisyyksistä ikävin ylläri oli pissapojan letkujen tiivisteet, jotka ruikkii lasolit pitkin konetilaa.
Sisustan osalta päädytään todennäköisimmin akustiikkalevyvuoraukseen, koska tuon simonsin kumina vitosvaihteen välillä 2-3trpm on aika helvetillinen, pitkää matkaa ajeltaessa varsinkin. Sattuupa vielä passelisti talvirajotuksiin, 80-110, nuo ikävimmät taajuudet.
Ulkomuodon osalta hankintaan lähtee varmaan persrööriksi ovaali, ja uudet listat irvistävien tilalle. Harkinnassa on myös S2-puskin ja takalasien maltilliset tummennukset. Myös vaaleat etuvilkut kuuluu do want-listalle.
Kuittien ja edellisen omistajan mukaan, seuraavia on laiteltu tässä parin vuoden aikana:
-niveliä,puslia
-iskarit ja jouset
-tuulilasi
-jakopään remmi/hilppeet ~38tkm sitten
-termostaatti (ja taas joudutaan uusimaan)
-laturin hiilet,jännitteensäädin
-loota ja peräöljyt
-kardaani kunnostettu
-sytytystulppia, jarruletkuja
-moottoriöljyt ja suodatin vaihdettu ~3tkm sitten, vaihtovälinä pidetty kymppitonnia.
Historiasta löytyy ainakin yksi klubilainen, joka voisi vaikka yv:llä valottaa mitä on omana aikanaan kiesille tehnyt, sikäli kun täällä edelleen surffailee. (kilvenaluset löytyi, eikä ollut edellisen omistajan jäljiltä)
Kupeen varustelistalle on ruksittu (kennotonta) automaagi-ilmastointia,(rikkinäistä) webastoa, (kuskin penkistä parsittavaa) nahkasisustaa, sähkölasit, hälyä ja kaukosäätöistä keskuslukkoa, sun muuta enemmän tai vähemmän toimivaa himmeliä ja (mustaksi teipattavaa) jalopuu-hilpettä, sekä hienot 17" kesävanteet ja "ihan okei" 16" talvi-alut.
Kabiinin äänentoistosta pitää huolta soitin ja 2,5" putkisto keulasta ahteriin, parilla vaimentimella, joista ulostuloa lähinnä joku simonsin pörinäruutta.
~1000km "koeajolenkillä" vastaan tuli maltillisesti laiteltavaa vastaan, maltillisesti varmaan siksi, että kiesi oli samalla viikolla katsastettu. Termari näyttäisi olevan jumissa, nelipyöräsuuntausta ollaan vajaa, ja uutta jarrupalaa tuppaa menemään samaan vahinkoon, pikkuveemäisyyksistä ikävin ylläri oli pissapojan letkujen tiivisteet, jotka ruikkii lasolit pitkin konetilaa.
Sisustan osalta päädytään todennäköisimmin akustiikkalevyvuoraukseen, koska tuon simonsin kumina vitosvaihteen välillä 2-3trpm on aika helvetillinen, pitkää matkaa ajeltaessa varsinkin. Sattuupa vielä passelisti talvirajotuksiin, 80-110, nuo ikävimmät taajuudet.
Ulkomuodon osalta hankintaan lähtee varmaan persrööriksi ovaali, ja uudet listat irvistävien tilalle. Harkinnassa on myös S2-puskin ja takalasien maltilliset tummennukset. Myös vaaleat etuvilkut kuuluu do want-listalle.
Kuittien ja edellisen omistajan mukaan, seuraavia on laiteltu tässä parin vuoden aikana:
-niveliä,puslia
-iskarit ja jouset
-tuulilasi
-jakopään remmi/hilppeet ~38tkm sitten
-termostaatti (ja taas joudutaan uusimaan)
-laturin hiilet,jännitteensäädin
-loota ja peräöljyt
-kardaani kunnostettu
-sytytystulppia, jarruletkuja
-moottoriöljyt ja suodatin vaihdettu ~3tkm sitten, vaihtovälinä pidetty kymppitonnia.
Comment