Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi ur- quattro vm. 1983

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Audi ur- quattro vm. 1983

    Moro.

    Tuollainen harrastepeli tuli haettua Tukholmasta alkukesästä, orkkis 10vt. Muutan ruiskun ohjauksen hestec, niin neuvokaa viisaammat mistä otan hallin ohjauksen. Lohkossa on yks anturi, vaihdelaatikossa yksi ja virranjakajassa yksi. Virranjakajan kiekossa on yksi lovi. Käykö hestecille joku näistä antureista?

    Suuttimet ev14 850
    Turbo holset hx35
    Hukkis kkd 60mm
    Pakosarja muistaakseni sisämitta32mm( vähän kesken)
    Imusarja vaparin modattu ( kaasuläppä takana)
    Niin ja kansi vaparista. 1.8 puolat.

    Kuvia en saanut siirtymään.
    Viimeksi muokannut Mattisamuel; 3.11.2012, 20:16. Perustelu: pakosarjan sisämittaa muutin

    #2
    Mulla yks anturi lukee hammaskehää ja jakajalta toinen,hyvin on toiminut.

    Comment


      #3
      Kerro toki tarkemmin autolle tehtävistä toimenpiteistä. Näitä ei ihan ylenmäärin ole tännekkään kirjailtu, joten moni varmasti seuraa mielenkiinnolla tätäkin projektia.

      Jäsenyydellä lunastaa oikeuden tallentaa kuvia kerhon serverille ja nipun muita pikkujuttuja.

      Comment


        #5
        onko välijäähdytin tarkoitus laittaa keulaan??

        Comment


        • #6
          Yhdenlainen cooleri on kyllä tallissa 140x500 joka ehkä mahtuis ritilän taakse pienellä modauksella. Syylärin edessä ois kyllä tilaa isommallekkin. Täytyy funtsia kun saa koneen paikoilleen.

          Comment


            #7
            Syylarin edessä IC aiheuttaa suuria ongelmia jäähdytykselle, testattu on.

            Comment


              #8
              Rata ajossa varmaan kyllä tuleee lämpö ongelmia,siviili käytössä pysynyt lämmöt kurissa.

              Comment


                #9
                Rata-ajossa juu, silloin ongelmat kyllä syntyy ~heti.

                Comment


                  #10
                  Mikä on tehotavoite?? millä siivillä hx35 on?? Bensallako tarkoitus ajaa?? Onko hestec 32?? Onko kansi/nokka vakio??
                  Viimeksi muokannut kessu74; 26.9.2012, 18:15.

                  Comment


                  • #11
                    Ei varsinaista tehotavoitetta, kokeillaan sit penkissä mitä ulos tulee:-) siivistä en tiedä , pakopesä 12 ja bensalla ajattelin ajella. Kansi ja nokka on vaparista. Paikallinen koneistaja teki paremmat seetit ja vaihtoi ohjurit. Turbon kansi oli halki ( korjattavissa kuulemma) Hestec on mallia win.

                    Comment


                    • #12
                      "Lohkossa on yks anturi, vaihdelaatikossa yksi ja virranjakajassa yksi. Virranjakajan kiekossa on yksi lovi. Käykö hestecille joku näistä antureista?"

                      Jos on lisäkortillinen boxi (boxin sisällä pienempi piirikortti liitetty johdoilla isompaan piirikorttiin), käytetään kampiakselin anturi jossa paljon hampaita (vauhtipyörällä), sekä jakajan hall anturi.

                      Soita tai lähetä puhelinnumerosi sähköpostilla, niin puhutaan puhelimessa lisää..

                      t.Anssi Harinen
                      anssi.harinen@hestec.fi

                      Comment


                      • #13

                        Comment


                        • #14
                          Noniin lohkokin saatu koneistamolta, millonkas ensisavut? :)

                          Comment


                          • #15
                            Pikkuhiljaa kasailla, tuutko kaveriksi kun sähöhommat alkaa;-) tänään ajattelin pakosarjan heppailla kasaan.

                            Comment


                            • #16
                              Voishan tuota piipahtaa, vaikka jos ehtii omalla projektilla liikenteeseen ennen kuin sulla pääsee sähköjen kimppuun.

                              Comment


                              • #17

                                Comment


                                • #18
                                  Alkuperäinen kirjoittaja Heromanni Näytä viesti
                                  Voishan tuota piipahtaa, vaikka jos ehtii omalla projektilla liikenteeseen ennen kuin sulla pääsee sähköjen kimppuun.
                                  Ok. Soitellaan tarkemmin ajankohdasta. Saatiin p sarja heppailtua, Mikael tiggailee illanaikana vielä saumat ja sitte sarja paikalleen väliaikaisesti ja hukkiksen lähdön mallailua/suunnittelua,tilaa ei todellakaan ole liikaa.

                                  Comment


                                  • #19
                                    Nyt ois kone kaikkine hilppeineen paikoillaan, nyt ois muutama kymysys antureista , mikä antureista on öljyn, veden, öljynpaine anturi?. Kannen takapäässä pienempi anturi otti ja katkes sisään. (tunnottomat kädet ;-)

                                    Comment


                                      #20
                                      Öljynlämpö öljypumpussa,öljypaine lohkossa jäähdyttäjän vieressä,vedenlämpö ylävesiletkun lähdössä tai kannessa sen alapuolella.

                                      Comment


                                      • #21
                                        Heromanni sähköhommii sais jo tulla ;)

                                        Comment


                                        • #22
                                          Projekti etenee pikkuhiljaa! Tuli laturin paikka vaihdettua kuskin puolelle.sitte kysymys..mistä olette hommanneet vaihdelaatikon tukikumit vai mikä niitten oikea nimi on? Mielellään sais olla jäykemmät. Kuskinpuoleinen kumi oli repeytynyt ( murentunut) kokonaan,moottorin tyynyt ovat hyväkuntoiset.

                                          Comment


                                          • #23
                                            Moro, ite tilasin 034motorsportilta ne riittävän kovat kannakkeet moottoriin ja laatikkoon. Mistä sait laturin kannakkeen? Vai teitkö itse kuten minä?

                                            Comment


                                            • #24
                                              Ok. Pitääpä käydä katsomassa 034 sivuilta, laturin kannakkeen kaveri poltti propaanilla, pahvimallineesta kopioi mitat ja reiänpaikat, ja teki poltto ohjelman. Yläkiinnike passas hytikkapumpun kannakkeeseen tekemällä reikä. Tuli kyllä tosi jämäkkä ja helppo säätöinen.Otan kuvia sitte kun mekaanisesti kokonaisuus valmis. Vielä on vaiheessa kaasuläpän laipan hitsaus,turbon kannake(riiputus) ahtoputket,coolerin modaus,ym pientä.
                                              Viimeksi muokannut okkim; 3.11.2012, 22:11. Perustelu: Poistettu tarpeeton lainaus

                                              Comment


                                              • #25
                                                https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.n...66769609_n.jpg taas pieniä askelia eteenpäin.kohta pääsee johtosarjan kimppuun,downpipen kimppuun seuraavaksi.
                                                Viimeksi muokannut Mattisamuel; 3.11.2012, 21:12.

                                                Comment


                                                • #26
                                                  [ame]http://m.youtube.com/watch?v=BTHeeYHDv04[/ame] siinä ex urkkia säädetään Dynotest centerissä Oulussa. 430hv Tuli 1,4bar paineilla, vääntöä en muista.

                                                  Comment


                                                  • #27
                                                    Ei sattuis kellään olemaan taka alapalloniveliä olemaan? Olis tarvetta

                                                    Comment


                                                    • #28
                                                      http://seekpart24.com/search?q=857+505+365&at=1211 esim. tuolta tai Tepolta OEM tai tarvike..

                                                      Comment


                                                      • #29
                                                        Dodiii,, savut otettu ja käytelty urkkia,, mut,mut,, nestettä tippasi lohkon ja kannen välistä ylävesiletkun alapuolelta.ei muuta kun kansi irti ja tutkaileen mistä vesi vuotaa.Vesikanavan vieressä on syvennys joka meni lohkon tasopinnan ohi.Nyt syvennys on täytetty tigillä ja kannesta siivu pois.Tein samalla lohkoon kohistus holkit,tiivisteen asennusta/kohdistusta helpottamaan. Kannentiivistettä ei ollut hyllyssä(2.5tdi) vai saako noihin mitään kynsitiivisteitä?.

                                                        Comment


                                                          #30
                                                          Peltitiiviste toimii hyvin kovillakin tehoilla,jos tasot on suorat.

                                                          Comment

                                                          Working...
                                                          X