Tällä viikolla saapui vähän osia rapakon takaa ja asentelinkin sitten jo nuo perän kaikki puslat. Tuntuma muuttui kyllä todella paljon! Perä ei enää vatkaa paikaltaan lähtiessä kun kytkin nappaa kiinni ja loppui myöskin se pieni kolahdus rivakammin vaihteita vaihtaessa. Samalla sai myöskin kätevästi korjattua putken loppupäätä mikä oli vähän viritelmän oloisesti kiireellä väsätty.
Samassa paketissa saapui nuo adapterit, letkut ja pultit takajarruille. Levytkin hommasin jo erikseen, mutta palat olis vielä vähän etsinnässä. Hommaan ne kyllä sit varmaan samalla kertaa kun tulee palat hankittua eteenkin. Löytyyköhän markkinoilta mitään semmosta kompromissi palaa joka ei pölyäisi kauheasti, mutta toimisi sitten myös vähän riuskemmassakin ajossa? EBC Redstuff on nyt ainakin päällimmäisenä vaihtoehtona pyörinyt mielessä, vai meneekö ihan metsään jos moiset hankkii?
Etujarruiksi alkoi nyt hahmottumaan niiden 17Z satuloiden sijaan tuollaiset RS3 satulat ja niille todennäköisesti 345 levyt, niin menee vielä 18'' vanteet. Yhden satulan satuin huutamaan ebaysta aika puoli-ilmaiseen hintaan ja saas nyt nähdä sattuuko toinen koskaan vastaan vai pitääkö ostaa pari vielä :D Ainakin hakuagentit huutaa viimeistä päivää ja tänne suuntaan saa huudella jos tietää jostain löytyvän oikean puoleista satulaa ;)
Kentälläkin tuli eilen käytyä ja kirmasihan se nyt sentään tämän auton enkat. Mutta taas kerran jäi vähän kaivelemaan kun kattelin jo vedon jälkeen logista, että nyt ei ole kyllä ollu vitosella ja kutosella kaikki ahdot tallessa, kun käyrän mukaan menty niillä vaihteilla lähes kokonaan alle MAP:in max arvon (1,54bar). Eipä sieltä sitten konepellin alle pikaisesti vilkaistuna mitään löytynyt ja huomashan sen sitten kentältä kotiin lähtiessä mittaristakin, että ahdot piikkas vain 1,63 ja aika voimakas suhina kuuluu pellin alta. myöhemmin päivällä ajelin sitten serkulle nosturille ja löytyihän se puolittain klemmarin alta karkuun päässyt letku sieltä kuskin puolen jäähyn vierestä. Oli tainnu jäähä vaan hitusen huonosti kiinni edelliseltä asentajalta ja eihän tässä oo kerenny joka paikka edes vielä käymään läpi. Näillä eväillä siis 277km/h kirjautui tulokseksi.
Ja auto jäi tänään mökkireissulta palatessa Lappeenrantaan maalarille. Jospa se palais siltä reissulta vielä hiukan nätimpänä :)
Samassa paketissa saapui nuo adapterit, letkut ja pultit takajarruille. Levytkin hommasin jo erikseen, mutta palat olis vielä vähän etsinnässä. Hommaan ne kyllä sit varmaan samalla kertaa kun tulee palat hankittua eteenkin. Löytyyköhän markkinoilta mitään semmosta kompromissi palaa joka ei pölyäisi kauheasti, mutta toimisi sitten myös vähän riuskemmassakin ajossa? EBC Redstuff on nyt ainakin päällimmäisenä vaihtoehtona pyörinyt mielessä, vai meneekö ihan metsään jos moiset hankkii?
Etujarruiksi alkoi nyt hahmottumaan niiden 17Z satuloiden sijaan tuollaiset RS3 satulat ja niille todennäköisesti 345 levyt, niin menee vielä 18'' vanteet. Yhden satulan satuin huutamaan ebaysta aika puoli-ilmaiseen hintaan ja saas nyt nähdä sattuuko toinen koskaan vastaan vai pitääkö ostaa pari vielä :D Ainakin hakuagentit huutaa viimeistä päivää ja tänne suuntaan saa huudella jos tietää jostain löytyvän oikean puoleista satulaa ;)
Kentälläkin tuli eilen käytyä ja kirmasihan se nyt sentään tämän auton enkat. Mutta taas kerran jäi vähän kaivelemaan kun kattelin jo vedon jälkeen logista, että nyt ei ole kyllä ollu vitosella ja kutosella kaikki ahdot tallessa, kun käyrän mukaan menty niillä vaihteilla lähes kokonaan alle MAP:in max arvon (1,54bar). Eipä sieltä sitten konepellin alle pikaisesti vilkaistuna mitään löytynyt ja huomashan sen sitten kentältä kotiin lähtiessä mittaristakin, että ahdot piikkas vain 1,63 ja aika voimakas suhina kuuluu pellin alta. myöhemmin päivällä ajelin sitten serkulle nosturille ja löytyihän se puolittain klemmarin alta karkuun päässyt letku sieltä kuskin puolen jäähyn vierestä. Oli tainnu jäähä vaan hitusen huonosti kiinni edelliseltä asentajalta ja eihän tässä oo kerenny joka paikka edes vielä käymään läpi. Näillä eväillä siis 277km/h kirjautui tulokseksi.
Ja auto jäi tänään mökkireissulta palatessa Lappeenrantaan maalarille. Jospa se palais siltä reissulta vielä hiukan nätimpänä :)
Comment