Onkos se N75 vaihdettu millon? Jos kellon ohjausletku vuotaisi niin sehän vuotaisi oli N75 töpselissä tai ei. Mulla oli nimittäin vähän samanlaista vaivaa ja korjaantui uudella N75:lla.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Audi S4+ B5 Avant -> 3L AZR +TTE 950+
Collapse
X
-
N75:nen on vaihdettu n. pari vuotta sitten...yleismittarilla mitattuna näytti muistaakseni 28 ohmia ja 9V patterilla kliksuu kyllä, mutta sehän ei taida vielä kertoa mitään! Vaikea tuota vuotoa on sanoa vuotiko se myös N75:sen ollessa irti vai ei koska vuodon ääni kuuluu selkeämmi vasta siellä yliahdon puolella!
Comment
-
Tälläsellä on hyvä etsiä N75-hukkaporttien välisiltä letkuilta vuotoja
http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---M...ssarja-151392/
Jos ahdot n75 irti kytkettynä 1,5bar niin pakko fuskata paineet hukkiksille. Mitä ahtovuotojen paikallistamiseen tulee niin oma kokemus on, että joskus on herran hallussa mistä vuoto "kuullostaa" tulevan kun konehuoneessa ääni saattaa kuulua ihan erisuunnasta kuin missä vuoto on, btdt :)
Comment
-
Päivitetäämpäs jälleen tätäkin, kun nyt on asiaan tullut selvyys ja yllä pohdittu vika on paikallistettu ja korjattu...kiitokset korjaamisesta kuuluu jälleen eräälle näppärä näppiselle kaverille, olisi jäänyt kyllä itseltä tekemättä!
Eli yli-ahtamisen syyksi selvisi se ehkä kaikkein ilmeisin vika, hukkaportin-kellonletku oli siis poikki...ehkä pienenä tuurin poikasena se että oli vänkärin puoleinen letku eikä "jossainmäärin" hankalammalta kuljettajan puolelta! No letkun vaihdolla selvittiin ja jälleen on ahdot kurissa. Letkun metri hinta oli muuten aika kohdallaan!
Nyt, kun auto jälleen toimii niin voikin ruveta miettimään että mitähän sitä seuraavaksi keksisi...aloitusviestin "tulossa"-kohdasta on oikeastaan täyttämättä enää tuo vakaajat ja puslat kohta ja niin onhan se EHKÄ jotain muuta kohta siellä vielä avoinna!?
Vai toteaisiko pelin pelatuksi ja virittelisi sopivaa hintalappua ikkunaan!?
Comment
-
Mitään EHKÄ sanoja enää ole! Eikös me jo eilen päätetty että kerta perää pitäisi tilkitä joutuu sen irrottamaan ja lukon laittamaan. Ja että perän saa pois on laatikko pudotettava eli kone pois kanssa, näinhän sovittiin ;) Ja kun kone on pois niin samoilla hiustenkuivaajilla sitä ei takaisin laiteta.. Jättää vaan ne välivaiheet pois ja pomppaa suoraan sinne speksattuihin ahdistimiin :P
Comment
-
Kyllä sillä letkulla olisi marmorilla ollut hintaa se n. 200 euroa, toisessa paikassa n. 140 euroa ja siellä mistä ostin hinta oli n. 116 euroa. Rikkoontunut letku oli noin 4cm pitkä pätkä eli kyllä sille periaatteessa metrihintaa tulee ihan mukavasti, tosin tulihan siinä muutakin kuin 4cm pätkä...hieman metalliputkea ja sen sellaista mutta ei sen valmistaminen todennäköisesti 200 euroa maksa. Ja olishan tuon voinut korjata jollain muulla letkunpätkällä mutta kestävyys olis ollut arvoitus.
Alkuperäinen kirjoittaja Tommi[FIN]speksattuihin ahdistimiin
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja ViLe Näytä viestiEikös näihin ole speksattu K03:set, harmillista että tuli ne entiset myytyä pois kun ne nyt kerta pitää takaisin laittaa!
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Mikse Näytä viestiLaitas osanumeroa tuosta hukkaportin kellon letkusta ja vaikka paikka mistä löysit halvimmalla. Vai käviskö tuohon ihan tavallinen teräspunosletku?
Ei se Mike sulle enään sovi ;)
Comment
-
Vinkithän on aina tervetulleita...varsinkin silloin kun "tavara" on jo housussa! No tässä kuitenkin osanumero, jos sitä joku kaipaa 078145718L ja viimeisen kirjaimen vaihdolla P:hen saa sitten toiselle puolelle. Ja osto paikkana oli tämä http://www.online-teile.com/audi/
Comment
-
Tälläkin pää-asiassa ajettu tuon letku remontin jälkeen ja kaikki toiminut kohtuu hyvin (kohtalokkaita viimeisiä sanoja). Pieni päivitys tuli kuitenkin valojen kanssa tehtyä kun tuli vaihdettua uudet ajovalon polttimot, peruutusvalot ja rekkarikilven valot.
Ajovaloiksi tuli Philipsin Xtreme vision D2S:ät ja valoteho kyllä kasvoi aika kivasti, ensimmäisessä kuvassa kuskinpuoleinen polttimo vaihtamatta. Jostain syystä vänkärin puoleinen valo jättää tuonne alas varjostumaa, näyttäisi että olisi umpiossa jotain kulumaa siellä kohdalla...vanhoilla polttimoilla tätä en huomannut mutta lienee ollut siellä!
Pakkivaloiksi tuli Osramin 850 lumenin Led-polttimot ja rekkarille ihan normaalit ledit.
Tulevista jutuistakin jotain pientä suunniteltu ja varastossa odottaisi H&R:än vakaajasetti parempia asennus aikoja. Ja niinkuin tuolta rivien välistä aiemmista kirjoituksista voisi päätellä niin haaveet seuraavalle sataluvulle siirtymisestä tehoissa siintäisi mielessä!
Comment
-
No täähän nyt on vaa perus-päivitetty joita mahtuu 13 tusinaan...foorumiltahan löytyy paljon "eksoottisempiakin" päivityksiä ja taitaa niitä muutamia olla niitä TOSI "eksoottisia" joista ei niin paljon foorumilla ole juttua!
Tosin ei tämänkään ässän tarina vielä tähän jää, "jotain" tällekkin vielä tehdään, jos ei mitään radikaalia tapahdu!
Comment
-
No siististi tehty!
ihme suomalaine luonne, on et vähätellää asioita :D. varmaa uponnu tohon massia jonkinverra myöskin...
Ja eikös pakosarjojen vaihdossa joudu konetta irrottelemaan paikoiltaan?
Entiiä miten ässässä on, mut omassa A:Nelkussa, ku vaihoin pakosarjan isompaan (oliko jopa 3x isommat pakokanavat) [ja samalla imuputken], niin veto alue parani 700-900 rpm :D. Sis ennes kiers sen 6100 nyt vetää 5 vaihteella 7000 asti kiitollisesti :). mut ei siitä sen enempää. :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja steffu Näytä viestirs4- päivitys tehty, eikä oo penkissä käyty? :D
Sielhä se hieno säätö pitäs tehä, jos haluu kaiken irti autosta. sis säätää kaikki primalleen. sytkä ennakot jne.
Mut kylhä tost maffi arvosta voi päätellä jotain :)
Comment
Comment