Jatketaampas tätä yksinpuhelua. Projekti etenee pikku hiljaa ja osakasat alkavat pikku hiljaa muistuttaa moottoria.
Alakerta on nyt kokonaan kasattu ja kannetkin on saatu paikoilleen. Kansien imupuolet snurrailtiin vielä sopivaksi The Tunerin imusarjan kanssa, niin ei ole suotta siellä kynnystä.
Pakosarjatkin laiteltiin paikalleen, että saadaan aloittaa sovittelemaan pakolämpö antureita. Halusin tähän sylinteri kohtaisen mittauksen kun tuo nykyinen ecu sen sallii. Antureiden paikalleen saanti oli vain helpommin sanottu kuin tehty, tilaa ei juurikaan ole. Pakosarjoihin tehtiin reiät kierresovitetta varten mutta sovite ei vain tahtonut lähteä kierteelle. Lopulta voimasanojen saattelemana ne sinne kuitenkin saatiin. Paikallaan pysyminen varmistettiin vielä hitsaamalla sovitteet kiinni sisäpuolelta.
Tässä projektin varrella eteen on tullut aika paljon puuttuvia osia ja niitä on pitänyt tilailla yhdestä jos toisesta paikasta. Vähän ajan päästä päästään jo sovittelemaan ahtimia ja imuputkia paikalleen ja tässä alkaa varmaankin koko homman suurimmat haasteet. Vielä kun tuli otettua The Tunerin isoimmat imuputket, niin sehän on vähän kuin soittaisi suutaan grilli jonossa.
Alakerta on nyt kokonaan kasattu ja kannetkin on saatu paikoilleen. Kansien imupuolet snurrailtiin vielä sopivaksi The Tunerin imusarjan kanssa, niin ei ole suotta siellä kynnystä.
Pakosarjatkin laiteltiin paikalleen, että saadaan aloittaa sovittelemaan pakolämpö antureita. Halusin tähän sylinteri kohtaisen mittauksen kun tuo nykyinen ecu sen sallii. Antureiden paikalleen saanti oli vain helpommin sanottu kuin tehty, tilaa ei juurikaan ole. Pakosarjoihin tehtiin reiät kierresovitetta varten mutta sovite ei vain tahtonut lähteä kierteelle. Lopulta voimasanojen saattelemana ne sinne kuitenkin saatiin. Paikallaan pysyminen varmistettiin vielä hitsaamalla sovitteet kiinni sisäpuolelta.
Tässä projektin varrella eteen on tullut aika paljon puuttuvia osia ja niitä on pitänyt tilailla yhdestä jos toisesta paikasta. Vähän ajan päästä päästään jo sovittelemaan ahtimia ja imuputkia paikalleen ja tässä alkaa varmaankin koko homman suurimmat haasteet. Vielä kun tuli otettua The Tunerin isoimmat imuputket, niin sehän on vähän kuin soittaisi suutaan grilli jonossa.
Comment