Tuli tuollainen ässä hankittua, kun tuntui taas siltä että olisi kiva saada jokin uudempi laite alle.
Aiemmin oli jo tuollainen B5 korinen A4, mutta etuvetoisena se ei ollut kovinkaan mukava laite ajella talvella, eikä niillä läskeillä 225/45/17 renkailla tuntunut pääsevän liikkeelle. A4 vaihtui sitten 80 quattro:on, ja siitä se sitten lähtikin, seuraavan autonkin on pakko olla nelikko.
S3 tuli heti ensimmäisenä mieleen kun aloitin uuden auton etsinnän, sillä siinä ei ole miljoonan tukivarren alustaa, ja muutenkin kuraa on kuulunut varsin vähän näistä 8L korisista audeista. Lisäksi tuon S3:sen rinnalla oli tarkkailun alla ihan perus A3, mutta S3 sitten lopulta valkkaantui siksi oikeaksi varusteiden ollessa paremmat (recaro sportit, ilmastointi jne.) ja kori oli omaan silmään paremman näköinen.
Onhan tuo haldex, mutta on sillä muutkin pärjänneet.
[COLOR=Black]Tekniset tiedot:
Väri:
LY9B [/COLOR] Brillantschwarz
Moottori:
1.8T APY
Vakio putkisto milltekin loppuvaimentimella
Alusta:
TA-Technix korkeussäädettävä alusta
Haldex
Edessä ja takana Jäähdytetyt jarrut, vakiot
ESP ajonvakautus järjestelmä, napista pois kytkettävä.
Vanteet & renkaat:
Kesä:
XXR 527 9.75x18"
225/40/18 Nankang AS-1
Talvi:
Audi S3 Avus 7.5x17"
225/45/17 Hankook
Kori:
Vakio S3 "korisarja"
Sähkösäätöiset ja lämmitetyt peilit.
Sähkölasit edessä
Sisusta:
Onyx Black kangassisusta
Recaro etupenkit lämmittimillä ja sähkösäädöillä
Kolmipuolainen nahkaratti
Stereot:
Bose + Concert 1
Amboss 10" ja ipaul DM2000
Tulossa:
Huoltoa
- Takajarrulevyt ja palat -Done
- Etujarrupalat -Done
- Takapyörän laakerit -Done
- Pohjapanssari -Done
- Ikkunahissin kannakkeen vaihto kuljettajan oveen -Done
- Vakio vaihdekepin nuppi ja pussi -Done
- Kenwood soittimen vaihto johonkin konsernin omaan laitteeseen, esim. Concert I/II -Done
- Kyynärnoja etupenkkien väliin -Done
- "Ylimaalaus"
- Vakio facelift takavalot -Done
- Alustasarja (mikä?) -Done
- Ledit sisälle
Aiemmin oli jo tuollainen B5 korinen A4, mutta etuvetoisena se ei ollut kovinkaan mukava laite ajella talvella, eikä niillä läskeillä 225/45/17 renkailla tuntunut pääsevän liikkeelle. A4 vaihtui sitten 80 quattro:on, ja siitä se sitten lähtikin, seuraavan autonkin on pakko olla nelikko.
S3 tuli heti ensimmäisenä mieleen kun aloitin uuden auton etsinnän, sillä siinä ei ole miljoonan tukivarren alustaa, ja muutenkin kuraa on kuulunut varsin vähän näistä 8L korisista audeista. Lisäksi tuon S3:sen rinnalla oli tarkkailun alla ihan perus A3, mutta S3 sitten lopulta valkkaantui siksi oikeaksi varusteiden ollessa paremmat (recaro sportit, ilmastointi jne.) ja kori oli omaan silmään paremman näköinen.
Onhan tuo haldex, mutta on sillä muutkin pärjänneet.
[COLOR=Black]Tekniset tiedot:
Väri:
LY9B [/COLOR] Brillantschwarz
Moottori:
1.8T APY
Vakio putkisto milltekin loppuvaimentimella
Alusta:
TA-Technix korkeussäädettävä alusta
Haldex
Edessä ja takana Jäähdytetyt jarrut, vakiot
ESP ajonvakautus järjestelmä, napista pois kytkettävä.
Vanteet & renkaat:
Kesä:
XXR 527 9.75x18"
225/40/18 Nankang AS-1
Talvi:
Audi S3 Avus 7.5x17"
225/45/17 Hankook
Kori:
Vakio S3 "korisarja"
Sähkösäätöiset ja lämmitetyt peilit.
Sähkölasit edessä
Sisusta:
Onyx Black kangassisusta
Recaro etupenkit lämmittimillä ja sähkösäädöillä
Kolmipuolainen nahkaratti
Stereot:
Bose + Concert 1
Amboss 10" ja ipaul DM2000
Tulossa:
Huoltoa
- Takajarrulevyt ja palat -Done
- Etujarrupalat -Done
- Takapyörän laakerit -Done
- Pohjapanssari -Done
- Ikkunahissin kannakkeen vaihto kuljettajan oveen -Done
- Vakio vaihdekepin nuppi ja pussi -Done
- Kenwood soittimen vaihto johonkin konsernin omaan laitteeseen, esim. Concert I/II -Done
- Kyynärnoja etupenkkien väliin -Done
- "Ylimaalaus"
- Vakio facelift takavalot -Done
- Alustasarja (mikä?) -Done
- Ledit sisälle
Comment