Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi Cabriolet 92 2.3NG

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Audi Cabriolet 92 2.3NG

    Noniin aloitetaan tännekkin oma ketju, tuli kesäkuussa 2012 hankittua Cabriolet kesä kulkineeksi. Ihan ongelmitta ei kesäsästä läpi tultu (Öljynpaine ongelmaa, lämpöongelmaa, mersua päiten peruuttelua jne..) :)

    Mutta nyt on auto viety tallin suojiin ja tarkoitus aloittaa purkaminen lähiviikkoina. Talven aikana tarkoitus viedä läpi seuraavat vaiheet:

    -Moottori siihen kuntoon että mennään seuraavat kesät ilman murheita
    -Katon uusiminen (Mahdollisesti)
    -Sisustan siistiminen, Hifipäivitykset
    -Sähköjen uusimista
    -Alustan ja jarrujen läpikäynti
    -Mahdollisesti koko auton maalaus (Harkinnassa)

    Koitetaan päivitellä sitä mukaa kun edistystä tapahtuu. Myös kuvien muodossa. Ps. Jos joltain sattuu löytymään palikoita/nippeleitä kyseiseen kulkineeseen niin kannattaa tarjota.

    Helpoiten kuvaa autosta löytyy: http://www.minunauto.com/auto/30838

    Yritän vielä opetella tämän foorumin kuvan lisäyksenkin.
    Viimeksi muokannut Jouppa00; 26.8.2012, 12:02.

  • #2
    Hieno. Oikein valkoinen muotiväri, parempi kuin se iänikuinen punainen;) Jos maali on hyvässä kunnossa niin pidä toi.

    Comment


      #3
      -Moottori siihen kuntoon että mennään seuraavat kesät ilman murheita
      He he. Onpas optimistinen kuva NG:stä, vielä.. ;)

      Comment


      • #4
        Meinasin kans mainita tuosta ilman murheita hommasta, mut ei saa masentaa;) Se on oikein mukava kone lätkytellä katto alhaalla kesäkatuja.

        Comment


        • #5
          Murheetta..

          Tuleeko mieleen sellaisia tyyppivikoja jotka olisi hyvä vähintäänkin tarkistaa talven aikana, moottorin suhteen?

          Maali on kohtuu hyvässä kunnossa, mutta jos auto tullaan viemään keväällä 2013. ACS:ssään niin tarvitsee vähän muutosta ja listojen poistoa jne..

          Comment


            #6
            Kyllähän se ihan perusvarma moottori on. Huohotinputket ja kaikki muutkin moottorin letkut käy läpi, niin jää turhat pätkimiset pois. Öljynpaineongelmat kannattaa korjata. :) Lämpöongelmia ei varmasti ole, jos termostaatti on ehjä ja paineet pysyvät sisällä.

            Comment

            Working...
            X