Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 3.0TDI quattro B7 Avant

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Audi A4 3.0TDI quattro B7 Avant

[COLOR=Black]Audi A4 3.0TDI quattro B7 Avant -05

Pitkään foorumia lukeneena taitaa olla aika pistää omakin menopeli näytille kun viimeinkin sain "kunnolliset" vanteet alle ja vahauksen tehtyä. Muuten ulkoasu miellyttää kovinkin omaa silmää, joskin korisarja herättänee eriäviä mielipiteitä :). Hankin auton elokuussa 2010 Espoosta kaverilta joka oli tuonut tämän Saksasta.[/COLOR][COLOR=Black] Autossa on tuon parin omistusvuoden aikana kerennyt olemaan 6:t eri vanteet alla (mm. old-RS6 replicat, RS3 replicat ja Vertinin Magicit). Voin laittaa kuvia näistä kokeiluista jos jotakuta kiinnostaa enemmänkin.

Mitään ihmeempiä modeja tähän ei enään ole tulossa, poislukien maskin vaihto. Menohalutkin tuli tyydytettyä tonnisella gixxerillä taannoin niin ei ole tarvetta "virittää".

Tekniset tiedot:

Väri:

quartz grey

Moottori:
    3.0 TDI quattro
    ABT:n putkisto kateista taaksepäin

Alusta:
    H&R

Vanteet & renkaat:
    Audi RS4 9x19" ET 29
    225/35 Falken

Kori:
    Bi-xenon ajovalot
    ABT:n korisarja ympäri autoa
    Saattovalot
    Parkkitutkat

Sisusta:
    Harmaa-musta nahkasisusta
    Kolmipuolainen monitoimiratti
    Stereot: Bose & RNS-E Navi + 6:n CD:n vaihtaja hansikaslokerossa
    [/COLOR]
    Attached Files

Onpas kyllä maukkaan näköinen! Ei tartte kyllä mitään muutoksia ulkokuoreen.

Comment

Komian näkönen! Jos jotain muutosta niin rs-tyylinen maski olisi hyvä lisä. :)

Comment

On kyllä magee! Maskia tosiaan huutaa.
        Ihmeellisen vähän noissa tuontipeleissä näkee S-linen maskia...

Comment

Komee On..!

Comment

Tosiaan hieno laite. Itse vaihtaisin nuo ulostulot johonkin muuhun.

Comment

Kerrotko mistä tuon korisarjan hommasit? On niin maukkaan näköinen että pakko hankkia samanlainen :)

Comment

http://www.konig.fi/ tuoltahan tuo on hommattu, ei tosin minun toimestani.

ps. auto ei ole enää minun omistuksessani, uusi omistaja löytyy kyllä foorumilta. Saapi itse esittäytyä jos niin halajaa :)

Comment

Working...
                X