joo no kait tänne vois laittaa itekki omasta projektista ku siihe jo jotai saanut aikaseks
eli teho tavotteet on siinä 300-350hp ja autossa tällä hetkellä kiinni siis
-oisko ollu jotki greentop suuttimet muistaakseni 430cc
-isompi maf runko ja rakennettu ilmanotto ulkoa
-cooleri + 2'' tuuman putket
-bosch 400 loppunen bensapumppu
-3'' downpipe ja muuten 2,5'' putkisto kahella vaimentimella
-vanha garrett gt2560r (GT28R) muuttui holsetin 221W:ksi 85 pakopesällä
-atp valupakosarja
-ja tietty kytkin on tepon paketti ja turvallisuus syistä tuli innovaten lambda laitettua
garretilla päästiin tuonne 250hp nurkille ja oli todettava että sillä ei pisemmälle mennä. Ensiksi meinasin vaihdattaa siihen vain billetin siivet jolloin se olisi riittänyt jonkin verran pisemmälle mutta huvin ja urheilun vuoksi päädyinkin holsettiin
nyt sitten odotellaan porkkikselle pääsyä ja sen jälkee välittömästi penkkiin katsomaan mitä uusi turbo ja pienet parannukset+hukattu noin 2500€ tuo tullessaan :D
eli teho tavotteet on siinä 300-350hp ja autossa tällä hetkellä kiinni siis
-oisko ollu jotki greentop suuttimet muistaakseni 430cc
-isompi maf runko ja rakennettu ilmanotto ulkoa
-cooleri + 2'' tuuman putket
-bosch 400 loppunen bensapumppu
-3'' downpipe ja muuten 2,5'' putkisto kahella vaimentimella
-vanha garrett gt2560r (GT28R) muuttui holsetin 221W:ksi 85 pakopesällä
-atp valupakosarja
-ja tietty kytkin on tepon paketti ja turvallisuus syistä tuli innovaten lambda laitettua
garretilla päästiin tuonne 250hp nurkille ja oli todettava että sillä ei pisemmälle mennä. Ensiksi meinasin vaihdattaa siihen vain billetin siivet jolloin se olisi riittänyt jonkin verran pisemmälle mutta huvin ja urheilun vuoksi päädyinkin holsettiin
nyt sitten odotellaan porkkikselle pääsyä ja sen jälkee välittömästi penkkiin katsomaan mitä uusi turbo ja pienet parannukset+hukattu noin 2500€ tuo tullessaan :D