mikäs soitin sulla tossa on? kattelin ku olit itse tehnyt soviterenkaat etuoviin niin muokkasitko ovipahveja vai mahtuuko alle?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
A3 8p 2.0FSI
Collapse
X
-
mikäs soitin sulla tossa on?
kattelin ku olit itse tehnyt soviterenkaat etuoviin niin muokkasitko ovipahveja vai mahtuuko alle?Viimeksi muokannut skige; 9.10.2012, 20:37.
Comment
-
Onks sulla kaikki soittimen kautta vai onko vahvistinta välissä
Jos bosesta lätee laadukas ääni niin suotta sitä vaihtamaan, pelkällä laadukkaalla vahvistimella saadaan jo äänenlaatua huimasti paremmaksi jos erkkasarja on kunnollinen. Itsellä pitäs vaan vaihtaa erkkasarja kun se on jo aikaa nähny. Oli kuitenki paremmat kuin ne ruosteiset purkit mitkä ovista löyty :D
Comment
-
Tulipa alotettua tuo vanteen hionta.
Aloitin 320 paperilla, muuta ei tällähetkellä olekkaan. Täytyy nyt katsoa kuinka hienolle paperille asti hion nuo ajatuksena oli 800-1000 asti.
Osaakos joku sanoa mitä hionnan jälkeen kannattaa tehdä? Lakka päälle vai jotain muuta?
Aluksi ajattelin vanteen maalausta mut liian iso ja kallis homma halvoille vanteille.
Pari kuvaa.
Comment
-
Eilen pistin takalasinlipan tilaukseen, pitäs maali ja lakka ostaa. Kaippa tuo kilikoli maalilla saa tarpeeksi hyvän lopputuloksen. Samalla pistin uudet talvirenkaat tilaukseen, Kumho kw22 olis tulossa koossa 215/45/17.
Kiinnitetäänkö tuo lippa ihan vaan teipillä vai millä muut olette "spoilereita kiinnitelly", lippa on siis samankaltainen kuin s3:ssa.
Comment
-
Pariviikkoa sitten tuli laitettua autoon moottorilämmitin, defan vastus joka tulee öljypohjan kylkeen. Mitä lueskelin noista eri lämmittimistä niin tuota oli paljon haukuttu. Täytyy kyllä sanoa, että auto lähtee pakkasella kun pakkasella käyntiin kuin kesäkelissä.
Tänään vedin sitten sisätilanlämmittimen johdot paikalleen. Olipahan muuten kylmää hommaa tuossa pikkupakkasessa purkaa sisustaa ulkosalla.
Suosittelen ostamaan kerralla vähä pitemmät piuhat, säästää hermoja ja rystysiä :D
Comment
-
Nyt on kumhot alla. Pari päivää kokemusta ja 300km ja olen tosi tyytyväinen. Vanhat kitkat Nokia RSI (muistaakseni), koossa 205/55/16 ja nykyiset kumhot KW22 koossa 215/45/17. Kumhoilla on kun ajaisi kesällä ja auto tuntuu kuin olis uus. Rengasmelua on hieman enemmän kumhoissa mutta ei ole iso ääniset. Tuntuma tiehen parani huomattavasti, tähän varmaan vaikuttaa isompi vanne.
Takalasin lippa saapui ja mallailin sitä paikalleen. Ei istu etureunasta täydellisesti jää hieman kattolinjaa korkeammalle, mutta kun saa maalia niskaan ja liimattua paikalleen niin eiköhän siitä hyvä tule. Kuvia laittelen kun joudan.
Comment
-
Samoilla mennään mitä viimekesänä. Tarkotus olis laittaa kapeempaa kumia kesävanteille, kun vanhat ensin loppuu. Sit kapeemmalla kumilla ja spacereillä pelataan ulkonäkö kohdilleen. Tai näin ainaki olis tarkotus. Tosin leveempi vanne olis parempi mut ei toistaiseksi ole pelimerkkejä.
Vähä rajoittaa harrastamista kova q-kuume. Mut tämä kolmonen pysyy kyllä taloudessa pitkään ellei ala hankalaksi.
Comment
-
Tuli tilailtua sisälle ledivaloa, samalla rekisterikilpi saa oman clubitaustansa ja ledivalot. Keskikonsolin muokkaus etenee parin puuttuvan peitenapin ja oikeanlaisen hätävilkun kytkimen myötä, kunhan saapuvat tepolta. Pitemmät pyöränpultit myös tulossa.
Paketteja tulevalle viikolle on siis tulossa enemmän kuin jouluna.
Jos jotain hyvää niin aina auto muistaa nostaa v-käyrää. Aikaisemmin anto vikakoodin muistaakseni catalyst system bank1 efficiency below threshold. Auto sitten tänään oireili liekkö yhteydessä vikakoodiin (tällähetkellä ei anna vikakoodia). Ajossa kun painaa hiukan kaasua ja höllää kaasun tuntuu että auto nykäsee hiukan eteenpäin, kun jalka on kaasulta pois. Sama näkyy ajotietokoneelta polttoaineen kulutuksessa. Nykäisyn aikana kulutus nousee hetkeksi 15litraa. Kun mennään moottorijarrulla kulutus on silti 2-3litraa, kun sen pitäisi olla 0. Tämä häviää välillä pitkiksi aikaa ja palaa välillä kummittelemaan.
Mitähän palikkaa tässä lähtisi tutkimaan? Voisiko olla ilmamäärissä ongelmia? Voisi myös viitata katalysaattorin ongelmiin. Lisään vikakoodin tänne kun seuraavan kerran syttyy vikavalo.
Comment
-
Tuli tämä aihe mieleen. Eli vosiko katti olla tiensä päässä, jos se on kerta jonkunlainen tyyppivika näissä?
Itse haluaisin ton EGR:n pois toiminnasta, imusarjan tutkailu on tehtävä kesän aikana ja putsattava jos tarpeellista.
Comment
-
Vieras
Ne on ne esikatit jotka alkaa murenemaan. Ei näy yleensä putken päässä vika, ennemmin EGR;n putken irroitettaessa.
Ota EGR;n putki irti ja vilkaise mitä sisältä löytyy.
Omalta kohdalta tuo EGR;n poisto on softan kokeiluvaiheessa, kunhan saan ajettua softaajan luokse. Jotain pitäisi olla valmiina.
Comment
-
No niin käytin tota EGR venttiilin ja imusarjan välissä olevaa putkea irti ja se ei ollu yhtään tukkeutunu. Tietenkin vähä nokinen mut muuten ei tukkeumia. Imusarjan puoleinen pää sen sijaan oli ulkopuolelta hiukan moskaisempi mut oli ihan pehmeää ja irtonaista, lähti pois kun paperilla pyyhkäs. Jäi mietityttämään öljy, jota oli putkessa imusarjan puoleisessa päässä. Näkyy kuvassa.
Autolle oon antanu melko ronskilla kädellä happea tasaisin välein niin jospa se pitäs paikkoja paremmin auki. (ainakin voi perustella paremmalle puoliskolle)
Ollakko tosta sitten huolissaan vai... Tänään auto taas toimi normaalisti ei tullu vedossa nykäyksiä ja moottorijarrulla kulutus tippu normaalisti 0:llaan. Mikähän sen teki et välillä kulutus jäi 2-3litran kieppeille vaikka jalka ei ollu kaasulla?
Comment
-
komian näköinen peli. se on helppoo kun sen osaa... tuli tänään sit käytyä vannekaupoilla. otin sit ne 7,5x 17 vanteet , kylläkin niillä 225/45 renkailla kun kauppiaat kovasti vakuutteli et ei oo ruma, mut tiiä sit. jaa niin vantees päädyin mak nitro ice titan 5:siin saas nähä minkä näkönen tulee. mites sulla lastun kans? kiinnostas kans itel, mutta tiiä sit. ei kait sellanen maltillinen mitään paikkojakaan rikkois,mut mut...
Comment
Comment