mites sulla lastun kans? kiinnostas kans itel, mutta tiiä sit. ei kait sellanen maltillinen mitään paikkojakaan rikkois,mut mut...
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
A3 8p 2.0FSI
Collapse
X
-
-
No niin spacerit tuli ja ne on jo auton alla. Eli 13mm lätty takana.
Et noilla talvialuilla 7,5x17" on nyt 43. Jää vielä sisään reilusti, mutta selvästi parempi aikaisempaan.
Kesävanteilla 8x18" et on nyt 32 ja sekin jää vielä sisään, mutta mahottomasti parempi kuin ennen.
Mietin taakse 20mm spaceriä jos sitä vielä sen verran ottaisi ulos.
Eteen en vielä kerenny kokeillut, kun tuli kylmä.
Tosi iso kiitos Nikko3:lle spacereistä.
Keskikonsolin viimeset napit sain Tepolta ja sekin homma on päätöksessään. Tosin konsolin muokkausta on vielä tulossa, jotta soitinkehys saadaan kiinteeksi auton omaan jolloin jälkiasennus ulkomuotoa saadaan pois.
Tietenkin todistusaineistoa laitettava.
-Ekassa kuvassa talvialut ilman spaceria 7,5x17" ET56
-Tokassa spacerin kanssa 7,5x17" ET 43
-Kolmannessa Kesäalut spacerilla 8x18" ET32
Comment
-
vanteista
No moro! No se mielihän kerkes muuttuun ja kävin tänään vaihtaan koko vanteen tohon dotzin tupaciin. Koko on 8x17 et 35 ja renkaana nyt pysyy se 225/45. Et mitä noita sun kuvia katteli, ni ehkä se ihan hyvin asetus? Vai mitä oot mieltä? Mikäli sillä nyt pääsee sit samoihin, kun noissa sun kuvissa, ni hyvä on ja riittää mulle. Kyllä se sun kaaras vaan komeen näkönen on, kun on kokosta vannetta ja madallusta. Ehkä ittelläki sittenki tekis mieli jotain pientä madallusta. Riippuu tosin hinnasta, kun itte en autoista mitään ymmärrä, ni kaiken joutuu tettään kaverin autokorjaamolla ja vaikka hämärästi saaki, ni ei se ilmasta oo.Viimeksi muokannut 8866; 26.1.2013, 19:31. Perustelu: Lauseet alkaa isolla kirjaimella, tekstejä jaetaan pilkulla. Itse teet ensikerralla.
Comment
-
koko on 8x17 et 35 ja renkaana nyt pysyy se 225/45.
Itse joudun sisälokaria muokkaamaan tai laittamaan kapeempaa rengasta, kun muuten ottaa sisälokariin kiinni. Menis tolla talvikorkeudella mut kesällä ei ajeta traktorilla. :D
Comment
-
No perskutarallaa, kyllähän siinä selvä ero on lätyn avulla. Mutta mieti rauhassa vaan minkälaista limppua laitetaan seuraavalla kerralla. Vaikka olis 20mm nii eipä tuo ole ongelma. Voi se olla vaikka 18mm, mielen mukaan, minun ei tarvi oikeestaan ku sahata/ pyytää sahuria sahaan pitempiä aihioita ja näpytellä muutama lause cnc-koneen ohjelmaan pitemmäksi. Voisihan tuota sitten hyödyntää jatkossa niin olisi "laajempi valikoima. 13mm, 15mm, esim. 18mm tai 20mm.
Eipä mitää, kiitosta itelles ja ilmottelehan sitten minkälaista laitetaan :)
Ps. Noissa leveemmissä speisereissä ei joudu sitten viilaan napaa kun on syvempi keskireikä ;)
Comment
-
Mutta mieti rauhassa vaan minkälaista limppua laitetaan seuraavalla kerralla. Vaikka olis 20mm nii eipä tuo ole ongelma.
Comment
-
Tuli kova kiire saada vanteet kesäkuntoon niin oli pakko aloittaa uudestaan huulten kunnostus/kiilloitus operaatio. Kiireen aiheuttaa uudet kumit jotka saapuvat ensiviikolla, nyt olen ottanu venttiilit irti helpottaakseni kiillotusta.
Ensimmäinen vanne on nyt valmis, johonkin se raja on vedettävä.
Eihän tässä ole kuin muutama hassu kuukausi kun kesätassut on jo alla :D
Comment
-
mitkäs kilvenvalot sulla on? Omat toimi hetken moitteetta jonka jälkeen jokasen käynnistyksen yhteydes valittaa niistä eikä jätä päälle.. :S
Tollaset mut 6 ledillä. En nyt löydä sitä samaa.
"Ei ole ainakaan vielä ollu mitään ongelmia". Ja makso 0.5€ kpl toimitettuna joten tilasin muutamia. Yksi oli rikki valmiiksi, mutta kun löydän kolvin saa senkin varmaan kuntoon.
Edit. Nyt aamulla toinen rekkarivalo syttyi hitaasti. Lumet putsasin auton päältä niin sinä aikana syttyi normaalisti. Eli rahalla saa mitä sattuu saamaan ;D
Comment
-
Itse laitoin kesällä tällaiset rekkareihin http://shop.ahw-shop.de/audi-a4/audi...4-a6-a8?c=2632
Toiminut moitteetta tähän asti. Sisällä ihan perus ledit, ainut mikä ei toimi on peräkontin valo, se vaatisi vastuksen kaveriksi.
Comment
-
Isot kiitokset taas Nikko3. Uudet spacerit pyörähti vajaassa viikossa paikalleen kun ilmoitin vaan kuinka paksua lättyä tarvii.
Eteen ei ole vielä pultteja niin näyttää ihan kauheelta kun rengas on niin sisässä, sinne menee 13mm lätty väliin.
Kuvia, Takana ET32 ja tilaa on vielä vaikka kuinka, ei jännitä edes kesävanteen sopiminen(ainakaan vielä :D ). Samalla kuva ledeistä, jotka nyt taas näyttävät toimivan.
Comment
-
mullon ovien paneelit, soittimen taus, hätävilkkujuttu, säädinsysteemi, vaihekepinnupin ympärys ja stögiksen kansi kans 3m:n carbon teipeissä. :)
http://uppaa.net/21143
http://uppaa.net/80a47
Comment
-
:D Itsellä ei tällähetkellä riitä motivaatio moiseen. Mulla ei ole mitään hirmu venyvää tuo teippi niin hankala tehdä siistiä jälkeä. Ja ei vielä osaakaan kunnolla kun ei ole tullu koskaan värkkäiltyä ton kanssa. Mut eikös se niin ole, että harjoitus tekee mitä sattuu tulemaan, vai miten se meni?
Meinas jo hermo mennä tuon soitinkehyksen teon kanssa, että sai soittimen oikeaan kulmaan ja näytön tarpeeksi syvälle. Nyt pitää vähä rauhoittua ja ottaa isommat työkalut käyttöön ja purkaa sitä ihteesä, kun alkaa kesäkorkeus kohta lähestyä. :D
Comment
-
No nyt edessä ja takana spaceriä paikallaan ja käy kun nenä päähän.
Jotain hyvää niin jotain huonoa aina. Ohjauksessa tuntuu jotenkin outoa väljyyttä. Tuli revittyä etupäätä ja väänneltyä puslia mut ei niissä ihmeemmin välystä ole. Mutta kun renkaasta kääntää keulan ollessa ilmassa ihan kuin kolahdus tulisi jostain ohjausvaihteen suunnasta. Onkohan tässä nyt välystä siellä?
Toi on aika uus asia itselle, eli voiko sitä ohjausvaihdetta kiristää jostain? Vai voiko sille tehdä mitään? Lueskelin et pitäs olla joku pultti mitä kiriä, mut olisko jollain kuvaa tuosta kyseisestä "kiristys pultista" jos sellainen sattuisi kulkineestani löytyvän?
Comment
-
Comment
-
Kesä tuli.
Vielä tosin on puoliksi talvikorkeus. Sentti pari jos jaksaa laskea kun loput lumet on sulanu niin pääsee pihasta pois. Muutama todiste kesän tulosta uusilla renkailla ja spacereillä.
Pitäs sisälokareista ottaa vähä muoviuloketta ja ne kuuluisat ruuvit pois niin ei ota kiinni jos nyt tiputtaa tuota.
Vikassa kuvassa talouden molemmat autot. Vai pitäiskö sanoa auto ja kulkuväline :D ----> Oopelissa ei ole ollu mitään isoja vikoja 16 vuoteen. En usko että Audi on yhtä huoleton.
Comment
-
Keula ei sitten tipukkaan enää kun ei lähe se hiton säätömutteri pyörimään kuskin etusessa. Vaikka kuin pesee ja rasvaa niin ei liikaha, mutteri vaan hajoaa.
Onko kellään vinkkiä millä sitä voisi avittaa pyörimään? Onko ainut mahdollisuus ottaa iskari irti ja vaihtaa uus säätömutteri? On nimittäin muutamat nahanpalat rystysistä ja mutterinpalasia tossa parkkipaikalla.
Keulan korkeus nyt kaaresta navan keskiöön 318mm takana 314mm.
Comment
-
Emäntä lähti aamulla kylille niin ajattelin käyttää tilaisuuden hyväksi ja pyhittää päivän autolle.
Kävin ostamassa äänieristemattoa 4neliötä ja jatkoin eristämistä siitä mihin viimekesänä jäin. Autossahan on sisämelu aika kova 18" vanteilla ja kuluneilla teillä.
Homma jatkui takapenkkien, peräkontinsisustan, takasivuverhouksien ja katonverhouksen poistamisella.
Muutama kuva päivän ja illan tuloksista.
Lopputuloksena perä on tosi hiljainen ja muutenkin sisämelu pieneni tosi paljon. Katon vaimennuksella on varmaan suurin merkitys, sillä se on suurin resonoiva pelti.
Edit. Soitin ei lähe päälle niin ehkä se tekee hiljasen tosta autosta :D Heräte on ryöstetty sulakerasiasta ja välissä on katkaisija, täytyy kattoa sulakkeet läpi jos sieltä löytys vika.
Comment
-
S3:sen takalasin lippa on ollu työn alla. Ostin viimetalvena ebaysta lipan kun halvalla sai. No jos olis sijoittanu hieman enemmän oravannahkoja niin pohjatöissä ja oikomisessa ei olisi menny paria viikonloppua aikaa. Lipan teko on hidasta kun itsellä ei ole paikkaa missä tehdä, lippa on synnyinkodissa missä tilat on. Ehkä seuraavalla kerralla kun siellä käy saa lipan asennuskuntoon. (välimatka 500km, käynnit 1-3kertaa vuodessa)
Lipan lakkaukseen liittyen on kysymys. Kauanko spray lakka pitää kovettua (lämpötilassa +23) ennenkuin se on saavuttanu riittävän kovuuden asennettavaksi?
Comment
Comment