Tuli viikonloppuna lyötyä auto tulille, puolentoista vuoden odotusten jälkeen. (Ainakin melkein) koska on tullut talvella väännettyä avaimet pirstaleiksi, ovia availlessa:D Eli ajonesto napsuu. kun on tullu hävitettyä tallin nurkkiin muovipalaset, Missä lie siru?? jos ei saa koodattua ilman avaimia kuntoon. mikä neuvoksi??
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 TQ B5 kolarikorjaus radalle
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja tehmu Näytä viestiTuli viikonloppuna lyötyä auto tulille, puolentoista vuoden odotusten jälkeen. (Ainakin melkein) koska on tullut talvella väännettyä avaimet pirstaleiksi, ovia availlessa:D Eli ajonesto napsuu. kun on tullu hävitettyä tallin nurkkiin muovipalaset, Missä lie siru?? jos ei saa koodattua ilman avaimia kuntoon. mikä neuvoksi??
Comment
-
Sillälailla. :) Enää kun jäätyy järvet riittävästi niin pääsee koeponnistamaan. Kesän ratailuita silmällä pitäen kannattaa hankkia säädettävät ylätukivarret eteen. Saa ruuvattua lisää camberia ja vähän myös casteria.
Comment
-
http://s1286.photobucket.com/user/te...a834f.jpg.html
puskuri vihdoin kiinni. Pikkasen sai tapella tuonkanssa:) sekä kyljet suoristettu eli kohta maalataa joku kiva väri.
Comment
-
Omien kokemusteni perusteella tuo alipainetoiminen ilmausvekotin on suht huono. Parempi ostaa tai tehdä "ylipainekorkki" jarrunestesäiliölle, eli korkki missä on tubeless-venttiili. Sieltä varovasti painetta sisään niin ilmaus on helppo juttu.
Comment
-
Tuo paineistaminen, ei ihan oikee mun järkee mennykkää ku kokeilin. Mutta nyt ilmasin perinteisellä tyylillä hyvin ku ilmauspisteet oli melko ylhäällä:) ja lambdaki löysi paikkansa. Nyt enää haetaa sisätilaa puhallinmoottoria autoo? Ei taho löytyä sitten millää:/ paitsi marmoritiskiltä.
Comment
Comment