Noniin lähti taas 1.8t swap projekti käyntiin. Suunnitelmissa on tehdä edullinen talviauto, jäärata/tiekäyttöön. Tuo 1.8t on sen verran hyväksi todettu kampe että semmoinen kiehtoo. Tarkoitus oli laittaa oma motti vakiona kasaan täksi talveksi, mutta kun rupeaa miettimään että lumet/jäät tulevat siinä joulu-helmikuussa nin onhan tässä melkein puoli vuotta aikaa tekniikka kasata. Taasen kun vakio tehot ei sitten riitä(mitä luultavimmin), pitää softa tehä, suuttimet vaihtaa, turbo, pakosarja, putki. Eli sama tehdä valmis paketti tässä puolessa vuodessa. Jos porkkis tekee sen 2 kuukaudessa, ehkä itse ensikertalaisena ehtii 6 kuukaudesa? :)
budjetti 2-3k€ moottoriin. Mitä tuohon hintaan saa? Mihin asti vakio kytkin kestää? Tehotavoite vielä avoin, pitää katsoa optimaalinen teho/hintasuhde autolle, jotain 150-300hp väliin.. Saapi ehdottaa järkevää pakettia.
Itse auto 80 2.0E Quattro aj.275tkm
löytyy
-alkuperäinen audin sportti ratti
-sporttipenkit
-kattoluukku
-aut. ilmastointi (removed)
-lisämittarit keskikonsolissa
-joku löysä alustasarja
budjetti 2-3k€ moottoriin. Mitä tuohon hintaan saa? Mihin asti vakio kytkin kestää? Tehotavoite vielä avoin, pitää katsoa optimaalinen teho/hintasuhde autolle, jotain 150-300hp väliin.. Saapi ehdottaa järkevää pakettia.
Itse auto 80 2.0E Quattro aj.275tkm
löytyy
-alkuperäinen audin sportti ratti
-sporttipenkit
-kattoluukku
-aut. ilmastointi (removed)
-lisämittarit keskikonsolissa
-joku löysä alustasarja
Comment