Tervehdys, ajattelin laittaa pienimuotoisen esittelyn nykyisestä kulkineesta:
Lokakuussa 2011 kyllästyin Saabeiluun ja kävin vaihtamasa 9-5:sen vm-95 Audi A8:iin.
Paluu VAGgilaiseen tuntui ainoalta oikealta vaihtoehdolta, ja kasin kyyti sai hymyn naamalle.
Kaikki ulkoiset muutokset jätettiin suosiolla keväälle, joten talvi mentiin erittäin eroottisella lookilla:
http://eros.kuvat.fi/kuvat/random/008.JPG/_small.jpg
Ideana oli lähinnä mennä poikittain joka paikkaan täysiä. ;P
Kevään lähestyessä alkoi visioiden toteutus, jostain syystä olin saanut päähän että haluaisin 20:set vanteet autooni:
Kohtalo päätti toisin, ensimmäiset ostamani vanteet, briteistä ostetut 11x20 OZ Operat osoittaituvat 8,5x20:si.
Tuhautuminen puihin menneiden kauppojen takia oli suuri, ja lähdin etsimään jotain muita vaihtoehtoja.
Netin syövereistä löytyi lopulta kuva joka muutti ajatusmaailman:
http://audiwheels.kjella.net/images/...midt_VN_18.JPG
Tästä lähti visio 18:sta, ja varastostahan löytyivät valmiiksi RH ZD:t alkuperäiset speksit 8&10,5X18
Takavanteet olivat epäsymmetriset (eri kannut/kehät) joten toisesta vanteesta päätettiin tehdä etuvanne ja lopuista osista visioitiin
sopiva setti, lopputuloksena:
Eteen 10,5x18" 3.25" lipoilla ja 7,25 kannuillta
Taakse 11,5x18" 4.75" lipoilla ja 6,75 kannuilla.
Keskiöihin tuli jonkinsortin metallihohto tummanpunainen ja lopputulos näytti tältä:
Päällä laitettiin joka kulmaan 235/40 Nankang NS-II:
Tässä kuvia takasten rengastuksesta:
http://eros.kuvat.fi/kuvat/random/27...ash=31847[
http://eros.kuvat.fi/kuvat/random/27...ash=31849[
Audiin asentelin FK:n Highsport alustan, edestä kierteet tapissa, takana FK:n iskarit ja jotkut random jo valmiiksi kiinni olleet madallusjouset joista laikkasin 1,75 kierrosta, FK:n jouset jätin leimajousiksi.
Eteen 20mm spacerit, vanteet alle ja tulos näyttää tältä:
Lisää ja vielä oikeankokoisia kuvia löytyy täältä:
http://eros.kuvat.fi/kuvat/Audi+A8/
Ja jep, kontin luukku on vinossa, putkenpäät on p*rseestä ja vannehuoratarra on vain ja ainoastaan sen takia että alla on naarmuja.
Näille pyritään tekemään muutoksia-
Visiot autoon on muuten aika vähissä, takahelma siloittelu ja putken päät jemmaan, ja yleistä siisitmistä, kokopunaiset takavalot, kirkkat sivuvilkut, siinä kait ne tärkeimmät.
Auton myyminenkin on käynyt mielessä, mahdollinen opiskeluelämän aloitteleminen syksyllä ja kahdeksikolla ajeleminen on huono kombinaatio, mutta katsotaan mitä aika tuo tullessaan.
Palautetta tulemaan, risuja ja ruusuja rohkeasti tulemahan.
Kiitos.
Lokakuussa 2011 kyllästyin Saabeiluun ja kävin vaihtamasa 9-5:sen vm-95 Audi A8:iin.
Paluu VAGgilaiseen tuntui ainoalta oikealta vaihtoehdolta, ja kasin kyyti sai hymyn naamalle.
Kaikki ulkoiset muutokset jätettiin suosiolla keväälle, joten talvi mentiin erittäin eroottisella lookilla:
http://eros.kuvat.fi/kuvat/random/008.JPG/_small.jpg
Ideana oli lähinnä mennä poikittain joka paikkaan täysiä. ;P
Kevään lähestyessä alkoi visioiden toteutus, jostain syystä olin saanut päähän että haluaisin 20:set vanteet autooni:
Kohtalo päätti toisin, ensimmäiset ostamani vanteet, briteistä ostetut 11x20 OZ Operat osoittaituvat 8,5x20:si.
Tuhautuminen puihin menneiden kauppojen takia oli suuri, ja lähdin etsimään jotain muita vaihtoehtoja.
Netin syövereistä löytyi lopulta kuva joka muutti ajatusmaailman:
http://audiwheels.kjella.net/images/...midt_VN_18.JPG
Tästä lähti visio 18:sta, ja varastostahan löytyivät valmiiksi RH ZD:t alkuperäiset speksit 8&10,5X18
Takavanteet olivat epäsymmetriset (eri kannut/kehät) joten toisesta vanteesta päätettiin tehdä etuvanne ja lopuista osista visioitiin
sopiva setti, lopputuloksena:
Eteen 10,5x18" 3.25" lipoilla ja 7,25 kannuillta
Taakse 11,5x18" 4.75" lipoilla ja 6,75 kannuilla.
Keskiöihin tuli jonkinsortin metallihohto tummanpunainen ja lopputulos näytti tältä:
Päällä laitettiin joka kulmaan 235/40 Nankang NS-II:
Tässä kuvia takasten rengastuksesta:
http://eros.kuvat.fi/kuvat/random/27...ash=31847[
http://eros.kuvat.fi/kuvat/random/27...ash=31849[
Audiin asentelin FK:n Highsport alustan, edestä kierteet tapissa, takana FK:n iskarit ja jotkut random jo valmiiksi kiinni olleet madallusjouset joista laikkasin 1,75 kierrosta, FK:n jouset jätin leimajousiksi.
Eteen 20mm spacerit, vanteet alle ja tulos näyttää tältä:
Lisää ja vielä oikeankokoisia kuvia löytyy täältä:
http://eros.kuvat.fi/kuvat/Audi+A8/
Ja jep, kontin luukku on vinossa, putkenpäät on p*rseestä ja vannehuoratarra on vain ja ainoastaan sen takia että alla on naarmuja.
Näille pyritään tekemään muutoksia-
Visiot autoon on muuten aika vähissä, takahelma siloittelu ja putken päät jemmaan, ja yleistä siisitmistä, kokopunaiset takavalot, kirkkat sivuvilkut, siinä kait ne tärkeimmät.
Auton myyminenkin on käynyt mielessä, mahdollinen opiskeluelämän aloitteleminen syksyllä ja kahdeksikolla ajeleminen on huono kombinaatio, mutta katsotaan mitä aika tuo tullessaan.
Palautetta tulemaan, risuja ja ruusuja rohkeasti tulemahan.
Kiitos.
Comment