Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Typ 44 aiheista puuhastelua, part II

Collapse
Tämä aihe on suljettu.
X
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    #91
    Antaa sen tankin olla täynnä vettä niin ei se mihinkään jysähdä. Vesi syttyy huonosti ja täydessä tankissa ei ole tilaa höyrystymiselle. Useampaa tankkia noin hitsattu ilman mitään mossahduksia.

    Comment


    • #92
      Jos tankki vuotaa saumasta, niin miten sen korjaamalla hitsaatte? Omastani poistin koko sauman, mutta oli aika kova homma hitsata tankki kahteen kertaan ympäri niin, että pysyy liemet sisällä.

      Comment


      • #93
        Saumasta se munkin tankki todnäk vuotaa kun 40L ja alkaa haista

        Comment


        • #94
          Ihan kuin olisin kuullut jenkkien korjaustökötistä, jolla tankki "maalataan" sisäpuolelta. Ei kyllä mitään muistikuvaa nimestä tai edes tarkemmin, että minkälainen tökötti on kyseessä. Overdrive.fi sivulla siitä oli joskus juttua.
          Yksi veneenveistäjä meinasi, että kuiduttamalla pitäisi onnistua korjaus, jos kuiduttaa oikeilla aineilla ja hiekkapuhalletun tankin kokonaisuudessaan.

          Eikö oikeasti kukaan muista, että käykö C4q tankki C3q:hun?

          Comment


          • #95
            typ 44 quattron (ainakin vm 90) tankin varaosanumero: 4A0201075L
            typ 4A quattron (ainakin vm 94) tankin varaosanumero: 4A0201075L

            Eli käy ristiin

            Comment


              #96
              Tuossapa sarja ja aine mitä itse tullut käytettyä ja monta vuotta mennyt .
              http://www.mve-online.com/index.php?cPath=120_126
              Toiminut ainakin itsellä.

              Comment


              • #97
                Tarkoittiko Marko tätä:
                U.S Standard Fuel Tank Sealer 0.473L 31e

                Millä tuo levitetään tankin sisäpintaan, ruiskullako?

                Comment


                  #98
                  Siis tämä sarja http://www.mve-online.com/product_in...roducts_id=803

                  Comment


                  • #99
                    Miten tuo levitetään?

                    Comment


                      Sisään ja heilutellaan, muistaakseeni.

                      Oman 100:sen tankin sauman hitsasin ja juotin kuntoon vissiin 10v sitten ja kestänyt hienosti. Hiekkapuhallus ulkoa sauman ympäri ja pyöritteli hieman bensaa sisällä saumaa pitkin. Sitten vuotokohtien merkkaus ja bensat ulos ja jättää haihtumaan itsekseen. Ennen tulitöiden aloittamista annettiin paineilmaa täydellä paineella sisälle jotain 15min, niin loputkin mahdolliset kaasut tuulettuivat pois. Varmuudeksi tuuletettiin samalla metodilla myös juotosten välissä.

                      Comment


                      • 2500e ja tämä vaihtaa omistajaa. Varaosiin pelkästään sijoitettu 3v aikana n.2100e.
                        Auto tällä hetkellä liikennekäytöstä poistettuna leima kylmänä mutta katsastetaan asap.

                        Comment


                        • Ja nyt katsastettuna. Uusittu vielä McPhersonin kääntölaakerit.

                          Comment


                          • -87 tuommoiset Ronalit maksoi 1500 markkaa kun Pörhöltä ostin omaan -86 lötkö dieseliin, oli ne vaan hienot silloinkin.

                            Ostaisin tuommoisen harrasteeksi jos olisi tilaa säilyttää.

                            Comment


                            • Tämä lähti tänään Ouluun. Tämän voi lukottaa, uusi omistaja voinee jatkaa halutessaan topikin päivittämistä ylläpidon näin suodessa.

                              Comment

                              Working...
                              X