Laitetaan nyt ensimmäistä kertaa oma auto tänne foorumille näytille.
Kolmisen vuotta olen foorumia ahkeraan selaillut ja kaksi Audia on kerennyt omistuksessa olemaan. Ensimäinen Audi oli S6:n (C4), joka vaihtui hieman tuoreempaan ja pihimpään A4:een maaliskuun loppupuolella.
Autohan on siis:
Audi A4 2.5TDI quattro
6-vaihteinen manuaali
vm. 2000
Ajettu tällä hetkellä 300 000km
Varusteita ei liikaa ole.
Löytyy:
Automaatti-ilmastointi
Kasettisoitin + radio
Kangas sporttipenkit
S-line(?) ratti
Sähköikkunat edessä
quattro
Autossa oli ostohetkellä valmiiksi kiinni musta rs4 -tyylinen maski, joka herätti kiinnostukseni nettiauton myyntikuvassa. Kiitos siitä.
Ensimäisenä vaihdoin tummat sivuvilkut valkoisten tilalle.
Sen jälkeen tilasin paikallisesta varaosaliikkeestä edullisesti KW variante 1:n.
Ja sitten vielä mustat halppis vanteet halppis renkailla. Vanteiden koko on 8x17, et30 ja renkaat 225/45/17.
Siinä kaikki mitä tähän asti olen saanut aikaan ja tulos näkyy ensimäisestä ja viimeisestä kuvasta. Toinen kuva on lähtötilanteesta.
Mieli tekisi teipata ikkunanlistat vielä mustiksi. Ja tietysti vanteet tulevat vaihtumaan, kunhan saan ne valmiiksi
Lisäksi mielessä on kaikenlaista isompaa ja pienempää, mutta niistä lisää ehkä joskus tulevaisuudessa kunhan rikastun.
Kommenttia autosta olisi kiva kuulla. Hyviä ja huonojakin.
ps. Sori kännykkälaatuiset kuvat. En omista kameraa.
Kolmisen vuotta olen foorumia ahkeraan selaillut ja kaksi Audia on kerennyt omistuksessa olemaan. Ensimäinen Audi oli S6:n (C4), joka vaihtui hieman tuoreempaan ja pihimpään A4:een maaliskuun loppupuolella.
Autohan on siis:
Audi A4 2.5TDI quattro
6-vaihteinen manuaali
vm. 2000
Ajettu tällä hetkellä 300 000km
Varusteita ei liikaa ole.
Löytyy:
Automaatti-ilmastointi
Kasettisoitin + radio
Kangas sporttipenkit
S-line(?) ratti
Sähköikkunat edessä
quattro
Autossa oli ostohetkellä valmiiksi kiinni musta rs4 -tyylinen maski, joka herätti kiinnostukseni nettiauton myyntikuvassa. Kiitos siitä.
Ensimäisenä vaihdoin tummat sivuvilkut valkoisten tilalle.
Sen jälkeen tilasin paikallisesta varaosaliikkeestä edullisesti KW variante 1:n.
Ja sitten vielä mustat halppis vanteet halppis renkailla. Vanteiden koko on 8x17, et30 ja renkaat 225/45/17.
Siinä kaikki mitä tähän asti olen saanut aikaan ja tulos näkyy ensimäisestä ja viimeisestä kuvasta. Toinen kuva on lähtötilanteesta.
Mieli tekisi teipata ikkunanlistat vielä mustiksi. Ja tietysti vanteet tulevat vaihtumaan, kunhan saan ne valmiiksi
Lisäksi mielessä on kaikenlaista isompaa ja pienempää, mutta niistä lisää ehkä joskus tulevaisuudessa kunhan rikastun.
Kommenttia autosta olisi kiva kuulla. Hyviä ja huonojakin.
ps. Sori kännykkälaatuiset kuvat. En omista kameraa.
Comment