Täältä tornion ojanperältä (varaosaliike) on ihmiset vissiin noita lemförderin sarjoja tilannu ihan eteläänkin. Kilpailukykyiset hinnat.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
UrS4:n pikkuveli RS4
Collapse
Tämä aihe on suljettu.
X
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja Jargo Näytä viestiTäältä tornion ojanperältä (varaosaliike) on ihmiset vissiin noita lemförderin sarjoja tilannu ihan eteläänkin. Kilpailukykyiset hinnat.
Comment
-
S6:ssa toiminut edellämainitut Lemförderit ainakin hyvin ja sitä sentään ajetaankin eikä vain hierota autotallin, maalaamon ja dynopenkin väliä ;)Viimeksi muokannut Jari74; 18.12.2014, 13:34.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Jari74 Näytä viestiNiin, näitä RS vehkeitä pitää käsitellä herkällä kädellä, että ne ylipäätään liikuisi edes tuotakaan vähää =) Kaikki varmaan on huomanneet, että näissä tuppaa olemaan hiukan kaikenlaista kulkupuoleen vaikuttavaa pikkuvikaa. Suurin osa palstalla vaikuttavista Riesoista taitaa olla nytkin pajoilla ;-)
Comment
-
No niinhän ne onki matalempia mutta mistä se ero tulee kun vaihdoin normi varret omaan matalampaan ässään toiselle puolelle niin sillä puolella oli camberia silminnähden paljon enemmän kun toisella puolella missä vanhat varret paikallaan. Alunperin camberit molemminpuolin samat ja tämä katsottu kulmiensäätö koneessa.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja jsahlman Näytä viestiAuto lähtee kyllä sieltä 4000 korvalla ja menee paljon rajummin kuin ennen.
Mutta ennen se lähti jo sieltä 2000 jälkeen ja meni sinne 7000 saakka. Ja se oli kyllä miellyttävä ajettava laiskalle kaverillekkin. Normaaliin arkikäyttöön vetokäyrää vaikka kuinka paljon tarjolla.
Comment
-
Kasissa on etuvarsi täysin erilainen kuin taempi joten tuskin on ristiin asennettu.
Etummainen pystypultilla:
http://www.merteil.fi/verkkokauppa/c...ew/17218/118/8
Comment
-
Olen ollu iha mutupohjalla sellasessa käsityksessä että S-line jne tehtaan alustalla varustetuissa autoissa olis ainaki toinen ala-, tai ylätuivarsi hitusen lyhyempi/pidempi. Kulmia säätäessä on tullu muutaman kerran vastaan että toisella puolella negatiivista camberia, mutta toinen puoli ok. On vaan arveltu että olis tarvikevarsi syynä moiseen. Aina ollu punaset tolpat kun tämä ilmö esiintynyt.
Comment
-
Päivitetään tätäkin. Kävin tänään hakemassa Riesan kotiin. Auto on ollut Janilla melko pitkään. Odottanut lähinnä kunnon säitä, että pystyisi säätämään. Nyt tuo talvi tuntuu iskevän sen verran pahasti, että ihan turhaa seisottaa autoa enää pihan tukkona. Vien tuon huomenna varastoon odottamaan kevättä/parempia aikoja. Perussäädöissä nyt ja max. paineet oli kun kokeilin 0.94bar.
Kokeilin tuota Janin kiesiä. On se melkoinen ero. Janin auto herää noin 500rpm alempaa kuin tuo minun. Paineet on kohtuu samat, sillä säädöt tuossakin kesken.
Melko masentavaa, kai se on pakko vielä kokeilla vielä yhtä turbo swappia tässäkin autossa. Jos ja kun nuo vaihdan niin täytyy laittaa moderneimmat mitä tänä päivänä saa.
Comment
-
Mikäs tuossa nyt masentaa. Eipä nyt kannata tuon perusteella vielä heittää kirvestä kaivoon kun vasta perussäädöt ja paineet noin matalalla, ei voi vielä varmaan tietää miten sun tilanne muuttuu uudella ilmansuodattimella. Muutenkin tuo 500rpm ero karkeasti tulee kolmilitraisuudesta vs 2.7. Kato nyt keväällä kun se saadaan säätöihin että auttoko ne uudet palikat.
Eihän sen sun heräävyys nyt herranjumala sillä parane sillä että laitat vielä isommat turbot kuin nyt.:) Sua on kyllä hankala ymmärtää. Eikä näihin mitään helppoa täysin erilaista modernia saa, eikö ne Fin-turbon solmut pitäs olla moderneinta mitä löytyy.;)Viimeksi muokannut Lupe-81; 31.1.2015, 17:38.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Lupe-81 Näytä viestiEikä näihin mitään helppoa täysin erilaista modernia saa,
Comment
-
Ei nyt isompia turboja sentään, tarkoitin lähinnä moderneja kuulalaakeroituja jne. olevia värkkejä. Tuottoa ei kaivata lisää. Tokihan tämä katsotaan nyt loppuun asti ensin eli auto säätöihin ja penkkiin. Vasta sen jälkeen aletaan miettiä seuraavia kujeita, jos aihetta moiseen.
Janin motti on tosiaan 3.0, mutta myös astetta suuremmat hyrrät. Paineita se taisi nostaa hivenen enemmän nykysäädöillä, mutta kyllä tuon heräämisen huomasi helposti. No onhan tuo eri kone ja setuppi eli suoraan ei voi verrata. Kuhan tuo värkki on säädöissään niin on se kyllä melko railakas laite.
Vien tuon tosiaan huomenna varastoon. Päivittelin tuossa Navin uusimpaan SW tasoon ja kartat (2015). Jos jollakulla tarvetta 2012 vuoden kartoille niin multa joutaisi tuo levy (alkuperäinen) edullisesti.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Jari74 Näytä viestiTokihan tämä katsotaan nyt loppuun asti ensin eli auto säätöihin ja penkkiin. Vasta sen jälkeen aletaan miettiä seuraavia kujeita, jos aihetta moiseen.
Comment
-
Useampi file varmasti jo sisällä ja "lapsen" taudit pitäs olla kaiken järjen mukaan poissa. Tarkoitan tällä heräämistä, onko nokkien on-off asetukset varmasti tsekattu? Veikkaisin, että on ja ei ns. syy. K04 perusteiset ahtimet herää jo niin hyvin, että en henkilökohtaisesti usko kuulalaakeroitujen tuovan juuri mitään parannusta eli siinä menee rahat hukkaan. Onhan siellä verrokkina esim. Janin kaara. Hybridi ahtimilla kolmosella lähdettäessä 3000rpm, pitää olla 2bar 4000-4200 välillä ässän välityksellä. Mites noi korkeapuristeiset S/RS vehkeet herää tai ottaa maailmalla ennakkoa?
Jarin penkkitehoilla ton pitäs mennä 100-200 6s pintaan ja maililla 305 luokkaa, näin hattu arviolla.
Comment
-
Otat Jari vaan uuden motin työn alle ja alat sitä speksaamaan minkälainen sen käyttäytyminen pitäisi olla ja sitten osat koneeseen sen mukaan ja annat tuon koneen olla tuollaisenaan.
Rohkeasti vaan 3L konetta tekemään ja konehuoneen peltejä muokkaamaan että turbot mahtuu sinne...
Comment
Comment