Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

UrS4:n pikkuveli RS4

Collapse
Tämä aihe on suljettu.
X
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Jarrunesteet on kunnossa, noin vuoden vanhat...(ei tässä autossa ole mitään nesteitä jotka olisivat yli vuoden vanhoja =)

EBC, kuka noita myy?

Edit. Onhan noita paikkoja vaikka kuin, suosituksia mistä kannattaa ostaa kuunnellaan.
    Viimeksi muokannut Jari74; 9.9.2014, 12:40.

Comment

• Mamasan myy EBC:n osia.

Comment

Nyt kun kysyit, ja mainittukkin. Mamasania suosittelen.

Comment

Ääni keltaisille täältäkin, oikeastaan ihana jarrupala. Pitää -30C ja kestää ratarääkkiä tuosta vaan.

Comment

Joo tosiaan alle -30 keleillä toimi moitteetta eli on kyllä erittäin sopiva normiajoon ja radalle myös.

Toki radalle löytyy race palaa mutta kadulle ei niistä yleensä ole.

Comment

• Peukkua keltaisille täältäkin!

Comment

Keltaisista saanut itse sen verta kokemusta kaverien autojen kautta, että pitää kuin tauti, mutta jostain syystä viime vkl motoparkissa ajeluitten jälkeen huomattiin että 200sx oli syönyt uudet yellowstuffit yli puolenvälin. Oli enää 5mm etupaloissa pintaa, asiasta laitettu kyllä kyselyä onko tämä normaalia. Muiden vehkeissä kun samat palat kestäneet rata-ajoa noin 1,5 kautta.

Comment

Yhden kauden noi yleensä kestää mulla, tosin Ahvenisto söi mulla niin renkaita kuin jarruja tulpasti muihin ratoihin verrattuna.

Comment

No mun ajoilla nuo varmaan kestää vuosia...kuhan joskus pääsisi sinne radalle asti =)

Mullahan oli tarkoitus ostaa palat ihan ihan puhtaasti rata yms. ajoon. Kotona voi sitten vaihdella noita "normi" paloja alle. Pysyy paikatkin vetreinä kun niitä aukoo aina silloin tällöin. Laitoin kyselyä Mamasanille noista paloista, eivät ole vielä ehtineet vastailla.

Comment

Hawk Blue palat syö levyt tavallisessa ajossa nopeasti. EBC yellow stuff ei syö levyä juuri mitään.

Comment

Eikös ainakin joissain EBC:n paloissa ollu tuota pinnan irtoamis ongelmaa, vai onko se korjattu uusissa paloissa?

Comment

Vieläkin tuo pinnan irtomisen juttu kummittelee :) Kyse oli EBC punaisista paloista kauan sitten ja ei liity keltaisiin mitenkään. Niissä oli jotain vikaa ja missään nimessä eivät sopineet radalle.

Mä en ole radalle edes muita ajatellut, sen verran hyvin toimii. Mä olen ajellut tarvikepaloilla nyt normiajoa ja vaihdan radalle keltaiset. Ihan kustannus mielessä noin.

Mutta nyt kun auto siirtyi harrastekäyttöön, niin niillä vähäisillä kilsoilla ajan pelkästään keltaisilla jatkossa.

Comment

Vastasivat tuolta Mamasanilta...heti kun olin tänne ehtinyt kirjoittaa =) Ei tosiaan ihan halpa setti (eteen ja taakse). Kokeillaan nyt noita. Ensi viikolla pitäisi palat kolahtaa postiin.

Voisin samalla jumpata autoon uudet jarrunesteet, onhan noi "jo" vuoden vanhat ja ajettukin muutama tuhat kilometriä. Normaalisti 2:n vuoden välein olen vaihtanut, mutta nyt kun kerran noiden kanssa puuhaa niin menee samalla.

Comment

Juu Jarrut.fi mestasta tilasin kanssa tällä viikolla ja ensiviikolla tulee postiin ;)

Comment

• Mulla EBC punaiset ollu porschen nelimäntäisissä (ns. big reds) viime kesästä ja ihan hyvin kestäneet. Radalla tosin en oo käyny.

Comment

Tutustuin ihan uteliaisuuttani tuohon jarrut.fi sivustoon. Yllätys taas, että ei löydy levyjä RS4 malliin ollenkaan =( Olisin takalevyjä katsellut...

Comment

• Pakko heittää maksamaton mainos, kun EBC:n jarruromuista on puhetta. Itse olen vuoden sisään tehnyt kuusi tilausta www.jarrupalat.fi kautta ja en voi kuin kehua palvelua. Samaa palautetta kuullut kavereilta, keille olen paikasta vinkannut. Hinnat on jo verkkokaupassa ollut ainakin omiin vehkeisiin enemmän kuin kohdallaan ja tarjouksiakin on kyselty.

Comment

• Pistä nyt Jari kuitenkin tuo swappi.

[ame]http://www.youtube.com/watch?v=p5LMudFofEY[/ame]

Comment

Tuo menis jo osastolle "Metsästetään singolla sorsia"

Comment

No olisihan tuo aika peli, mutta mitähän mahtaisi katsastussetä sanoa moisesta :-)

Comment

Sopivasti katetta päälle, ni tajua mitn ;)

Comment

• Paitti ehkä autoista jtn tietävä kattastussetä saattaa äänestä ruveta epäileen jtn..

Comment

• Perkele pitikö alkaa voorumin maksetuksi katsuriksi ni alkaa menemään hulluimmatki raaserit läpi iliman tyhjänpäiväsiä ihmettelyjä :)

Comment

Olisihan tuollainen melko erikoinen laite, mutta aika turhake siinä mielessä, että sitä ei saisi kilpiin =( Hieno projekti kuitenkin kaikinpuolin.

Pitäisi taas lähteä piakkoin reissuun, tällä kertaa San Joseen Californiaan. Tuolla meneekin sitten 5-6 viikkoa. Kylläpäs nämä työt nyt vie aikaa näiltä harrastuksilta. No pimeinä talvi-iltoina voi sitten ropailla näitä autoja, tosin saisi näitä olla hiukan vähemmän nurkissa. Urssi parka on taas jämähtänyt paikoillensa vaikki piti sitä alkaa laittamaan =( Ostakaa joku nyt tämä Riesa alta pois niin voi keskittyä muihin projekteihin. Mietin jo tuossa, että jos ostaisi talliosakkeen täältä Oulusta, missä säilytellä näitä romuja, mutta kallista puuhaa sekin.

H&R episodista hiukan päivitystä eli kyllä nuo iskarit ja jouset on ihan tähän autoon tarkoitetut ainakin numeroiden mukaan. Katsotaan mitä seuraavaksi tapahtuu. Noiden renkaiden vaihdon jälkeen niin ei tuo ole ollenkaan niin paha ajettava kuin voisi kuvitella. Renkaat joustaa nyt noiden iskareiden/jousien sijaan...

Comment

Käväisin heittämässä Riesan taas maalarille, korjataan tuo pikku kolhu (joka tuli heti maalauksen jälkeen) ja laitetaan uudet kiveniskuteipit yms. paikoilleen. Olipa melko vilpoinen ilma aamulla, hyvin höyryää tuo etanoli putkesta, hetken ihmettelin jo miksi takaa nousee melkoinen usvapilvi...

Comment

Poika tallissa taas. Nyt on maalipinta iskussa....paitsi keulassa on jo muutama kiveniskemä =( On se kumma miten tuo kerää kaiken ilmassa liikkuvan. Puskurissa on ainakin 4kpl pientä jälkeä. Maalaamossa kierrettiin auto läpi ja ihmeteltiin asiaa. No ei kai noilta voi välttyä.

Lähden maanantaina Saksaan 5-6:ksi viikoksi sen jälkeen sitten San Joseen 1-2kk eli jouluna ehtii sitten taas ihmetellä näitä vehkeitä. Laitan tämänkin nyt seisomaan/varastoon odottamaan parempia aikoja.

Edit. Laitoin pirssin myyntiin tuonne Nettiautoon, tästä nyt jollekin hyvä peli =)
                                                      Viimeksi muokannut Jari74; 27.9.2014, 15:25.

Comment

Päivitystä hiukan tuohon H&R asiaan. Ehdottavat nyt, että otan sieltä pohjaanlyöntikumit kokonaan pois. Monotubeissa, kun on sisäänrakennettu tuo niin ulkoista ei enää tarvita.

Suunnitelmana onkin nyt, että katkaisen nuo niin lyhyeksi kuin ne vain saa. Kokonaan ei voi ottaa pois, kun se pölysuoja on tuossa kumissa kiinni. Tuolla metodilla sinne kyllä tulee kohtuullisesti joustovaraa lisää. Saapa nähdä miten toimii.

Tosin olen Saksassa parhaillaan ja auto tallissa pressun alla, joten ihan heti tuon kanssa ei tule puuhasteltua.
                                                        Viimeksi muokannut Jari74; 2.10.2014, 16:57.

Comment

Eikö H&R;n asennusohjeissakin mainita, että vakio pohjaanlyöntikumit voi/pitää poistaa? Näin on ollut ainakin niiden kohdalla mitä minä olen asentanut. Tietty se että suojakumi on siinä kiinni, aiheuttaa mutkan matkaan jonka voi kiertää modauksella.

Comment

• Alkuperäinen kirjoittaja Jari74 Näytä viesti
                                                            Edit. Laitoin pirssin myyntiin tuonne Nettiautoon, tästä nyt jollekin hyvä peli =)
                                                            Tuota en epäile, mutta älä nyt lyö hanskoja tiskiin :) Tuolla hinnalla auto ei kaupaksi mene. Vedä nyt loppuun asti ja ota ennätystehot koneesta ulos. Ei ole ollut tähänkään asti rahasta kiinni, joten katkeraan loppuun asti :)

Comment

Nooh, ei tässä hanskoja olla hukkaamassa. Kokeillaan jos joku haluaa valmiin Riesan. Kaikki osaa laskea että tuolla rahalla ei vastaavaa rakenneta. Mitään tarvetta tuon myynnille ei ole, mutta olisi mukava saada tilaa muille vehkeille.

Comment

Working...
                                                              X