Paljon tuo visko oikein lisää kulutusta? Ei kai se niin paljoa voi olla, että sitä ei saisi trimmattua tuolla VCDS:llä? Puhutaan siis vain viskon vaikutuksesta, ei noista suuttimista yms.
Käsittääkseni tuo bi-turbo on hyvin herkkä noille lämmöille. Tahtoo kuumua herkästi ja siksi sinne on noita tuulettimia, kiertovesipumppuja, viskoja yms laitettu jo tehtaalla ja nekään ei tahdo riittää. Siksi noiden riisuminen kuulostaa melko omituiselta...lisäähän noita pitäisi olla =) Yksinkertainen on toki kaunista, mutta eikö tuossa jo menetetä jotain jos aletaan esim. viskoa poistamaan. Moni sanoo, että ihan turha vehje, mutta eilen talliin ajaessa kun avasin konepellin niin kyllä kone oli sen verran lämmin että visko pyöri ihan kunnolla ja hyvin tuo tuntuu ilmaa kierrättävän. Ulkona oli sentään pakkasta, saati sitten kesäkeleillä.
Käsittääkseni tuo bi-turbo on hyvin herkkä noille lämmöille. Tahtoo kuumua herkästi ja siksi sinne on noita tuulettimia, kiertovesipumppuja, viskoja yms laitettu jo tehtaalla ja nekään ei tahdo riittää. Siksi noiden riisuminen kuulostaa melko omituiselta...lisäähän noita pitäisi olla =) Yksinkertainen on toki kaunista, mutta eikö tuossa jo menetetä jotain jos aletaan esim. viskoa poistamaan. Moni sanoo, että ihan turha vehje, mutta eilen talliin ajaessa kun avasin konepellin niin kyllä kone oli sen verran lämmin että visko pyöri ihan kunnolla ja hyvin tuo tuntuu ilmaa kierrättävän. Ulkona oli sentään pakkasta, saati sitten kesäkeleillä.
Comment