Hyvä kysymys, itseasiassa tuossa sinun laittamassa kuvassa tuo näyttäisi olevan oikein. Kuka lienee liimaillut nuo minun merkit paikoilleen...
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
UrS4:n pikkuveli RS4
Collapse
Tämä aihe on suljettu.
X
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja Jari74 Näytä viestiNo niin poika kotona, olihan reissu. Aamulla 6:n aikaan junaan ja 23:30 olin kotona...
Mukavahan tuolla oli ohitella/ajella. Satasen vauhdista ei tarvinnut kutosta pois vaihtaa jos ohi piti päästä (kiekat lähellä 3t). Ohi mentiin ja vauhdilla. 5:lla meno oli taas lievästi sanottuna repäisevää, ei tahtonut pito riittää ja ESP astui kuvioihin.
Comment
-
Tiet oli kohtuu sulia, mutta likaiset sorasta yms. ja osittain jopa jäässä. Ei taida sutia tuo auto edes kunnon säädöillä E85:lla kesäkelillä puhtaalla tiellä ja kesärenkailla =) Tuon käppyrän perusteella ei tosiaan kovin kummoisia osaisi odottaa. Perstuntuman mukaan tuolla on kuitenkin hönkää huomattavasti enemmän kuin vakiokoneella ja virisoftalla...
Comment
-
Pitää säätää tuota kaapelilla siihen asti kunnes saa koodattua sen oikein koodista. Ei ollut tehostimen pumppu sökö. Ääntä piti viskon laakeri. Pitää nyt varmistaa tilasinko tuohon uuden vai onko tuo edelleen sama vanha. Anyway hyvä, että vika löytyi ja auton saa taas joskus talliin. Eihän marmorilla moista osaa varastossa ollut vaan piti tilata eli maanantaina pitäisi auton olla taas "äänetön" =)
Menee hermo tuon kanssa, eikö se voisi pysyä kasassa edes päivää. Viikko olisi jo juhlaa...
Comment
-
Kyllähän tuo pyörii aina kun kone on käynnissä =) mutta se tuuletin ottaa paremmin kiinni kun lämpötila nousee. Kylmänä sen ropellin voi pysäyttää vaikka käsin...
Mulla on se itse viskon laakeri sökö eli se mitä se hihna pyörittää. Piti jo melkoista ääntä (kuten tuosta näytteestä kuulee).
Comment
-
Noilla kitkoilla ei mikään ihme jos esp alkaa vilkuttelee isollaki vaihteella. Oon ittekki vähän ripeämpää risaa ruuvatessa törmänny samaan. Tie, nopeus ja alustan toiminta tekee vielä oman osansa. Noi -3..0 ennakot ei kuulosta pitkässä juoksussa kovinkaan terveelle, kiireesti viinaa tankkiin ja uutta säätöä.
Comment
-
Naureskelin tässä, että tuolta konehuoneesta saa repiä melko lailla "turhaa" palikkaa pois. Viskon, kiertovesipumpun, lisä-ilma härpäkkeet, sytkävahvarit (puola konversion yhteydessä) ja paljon muutakin kaiketi...
Kun kaikki nuo on riisuttu niin siellähän alkaa olla tilaakin tehdä huoltoja ;-) No mä koetan mennä vielä ns. täydella setupilla. Alkaa olla osat vähissä mitä ei ole vaihdettu. Tuon ohjaustehostimen pumpunkin ehdin tilaamaan hätäpäissäni.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Jari74 Näytä viestiKyllähän tuo pyörii aina kun kone on käynnissä =) mutta se tuuletin ottaa paremmin kiinni kun lämpötila nousee. Kylmänä sen ropellin voi pysäyttää vaikka käsin...
Comment
-
Nyt Jari haet sen Riston omaan talliin hoitoon, niin tulee kuntoon joskus. Se haluaa vain vähän huomiota sulta, eikä hinailua ympäri Suomea eri pajoilla. Ja nyt kun haet sieltä Audilta sen takas, niin teeppä melko hyvä tarkastus, montako uutta paikkaa ääntää, koska sitä autoa on myös koejettu ja veikkaan, ettei ainoastaan yhden asentajan toimesta.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja pmtp Näytä viestiJa nyt kun haet sieltä Audilta sen takas, niin teeppä melko hyvä tarkastus, montako uutta paikkaa ääntää, koska sitä autoa on myös koejettu ja veikkaan, ettei ainoastaan yhden asentajan toimesta.
Comment
-
Poika taas tallissa. Nyt käy todella nätisti ilman ylimääräisiä kahinoita/surinoita tahi muita liverryksiä. Ajattelin heittää tuon clubikilven taakse siinä ohimennen, mutta ei sekään mennyt kuin ajattelin. Molemmat pultit poikki =( Äkkiä Puuiloon ostamaan vastakierre tappisarjaa, CRC irroitinta, kierresettiä yms. tarviketta, että sai poistettua nuo tumpit tuolta. Tunnin äherryksen, parin katkenneen poranterän ja monen ärräpään jälkeen sain reiät auki ja kilven paikalleen. Pitää vielä ehostaa tuota niin, että poistan tuota mustaa pohjamassaa niin, että se ei tule kilven ulkopuolelle. Hiukan tökerön näköinen, mutta onpahan nyt ainakin kiinni.
Marmori tosiaan vaihtoi koko viskomötikän "kokonaisedulliseen" hintaan, mutta onpahan se 2v takuu tuollakin. Pitää nyt suunnitella reissu tuonne varastolle ja hakea autoon noita tilattuja pisteosia. Samoin pitää alkaa ihmettelemään noita Janin toimittamia ledejä, että mihin kaikkialle noita oikein voi survoa. Alustaa ja jarruja varten pitää varata joku viikonloppu. Täällä Oulussa en saa autoa ylös ja ei ole vielä oikein työkalujakaan tehdä mitään isompaa eli parempi säästää nuo hommat tuonne isommalle tallille.
Niin, tuolla toisessa RS4 ketjussa oli puhetta tuon RNS-E navin aloituskuvasta. Mullahan ei ole RS4 vaihtoehtoa ollenkaan, kun tuota RNS-U PU mallia ei ole asennettu tuohon autoon tehtaalla ( tai mihinkään RS malliin). Mulle tulee näyttöön Audi MMI Navigation system teksti rinkuloilla. Koetin ottaa kuvankin, mutta se vilahtaa tuossa niin nopeasti etten saanut puhelimella tuota vangittua (olin siis laiska kun ekalla yrityksellä ei onnistunut niin annoin olla =)
Kiitos muuten Oululaisille kerhokavereille kahvitteluista. Kysyin jo meetissä, että mistä Oulusta saa E85 tavaraa ja jonkun paikan joku tiesikin, mutta lahopäänä jo unohdin eli jos joku tietää mistä Oulusta saa tuota viinaa (muualta kuin Alkosta ja pimeiltä markkinoilta) niin laittakaahan vihjettä. Ei tuo auto vielä tuon päälle ymmärrä, mutta jos tuohon nyt saa sen E85 softan niin pitäisi tietää mistä ainetta oikein saa. Olen koettanut pitää silmät auki, mutta vielä en ole moista asemaa bongannut.
Comment
-
http://goo.gl/maps/W0dMG Välivainion Shell jää Tuirasta Alakyläntietä pohjoiseen ajaessa Välivainion sillan jälkeen katveeseen oikealle puolelle. Ei sitä bongaa yhtä helposti kuin paria seuraavaa Neste-asemaa.
Comment
-
Eipä ole mullakaan koko viskotuuletinta. Kulutusta en muuten saanut kohilleen koodista eikä sitä kukaan nefmotossakaan ymmärtänyt miksei mene kohilleen. Litraset boschit kyseessä 4 barin säätimellä. Muistaakseni se VCDS oli 5%välein tai oliko max 5%? Pitänee sekin kortti vielä kattoa.
Comment
Comment