Käyttöauto ja hieman sen taustoista.
Mitä ja miksi?
Taloudesta löytyi entuudestaan jo hyväksi koettu B4-korimallinen yksilö. Aikani tuli katseltua Suomen ja Saksan markkinoita mielenkiinnon vuoksi, sillä armeijan jälkeen oli tiedossa paljon matka-ajoa opiskeluiden siirtyessä toiselle paikkakunnalle. Tästä syystä kiikarissa oli TDI. Autoscout.de-sivustolta löytyi kyseinen yksilö ja sitäpä alettiin tarkistelemaan enemmän. Tuolloin autolla oli mittarin mukaan ajettu ~170tkm. Mutkien ja matkojen kautta auto rantautui Suomeen alkuvuodesta 2010. Ostovaatimuksina oikeastaan farmari, TDI-moottori, punainen väri sekä kattoluukku.
Auton tiedot ja varusteet:
Tätä yksilöä ei ole varustettu lukuisilla lisävarusteilla tai -laitteilla, joten suhteellisen karvalakkimallinen niin kuin tallikaverinsa pihalla.
Tulevaisuudessa tähän ei ole tarkoitus tehdä mitään radikaalista, perushuoltoa ja kovaa ajoa. Auto palvelee päivittäisessä käytössä, mutta tiedä sitä mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Myllytys suoritettu kesällä 2011. Kiekot vaihtelevat peltivanteista aluvanteisiin sitä mukaan, mikä sarja tuppaa tallissa olemaan käytettävänä.
Kuvaseloste:
Mitä ja miksi?
Taloudesta löytyi entuudestaan jo hyväksi koettu B4-korimallinen yksilö. Aikani tuli katseltua Suomen ja Saksan markkinoita mielenkiinnon vuoksi, sillä armeijan jälkeen oli tiedossa paljon matka-ajoa opiskeluiden siirtyessä toiselle paikkakunnalle. Tästä syystä kiikarissa oli TDI. Autoscout.de-sivustolta löytyi kyseinen yksilö ja sitäpä alettiin tarkistelemaan enemmän. Tuolloin autolla oli mittarin mukaan ajettu ~170tkm. Mutkien ja matkojen kautta auto rantautui Suomeen alkuvuodesta 2010. Ostovaatimuksina oikeastaan farmari, TDI-moottori, punainen väri sekä kattoluukku.
Auton tiedot ja varusteet:
Tätä yksilöä ei ole varustettu lukuisilla lisävarusteilla tai -laitteilla, joten suhteellisen karvalakkimallinen niin kuin tallikaverinsa pihalla.
- Auto lähes alkuperäiskuntoinen ja vuosimallia 1994
- Moottorina toimii 1Z ja teholukemat huimat 90hv.
- Kaksitoiminen kattoluukku toimii kätevästi sähköllä.
- Audin Gamma-kasettisoitin
- Luvattomia käyttöönottoja rajoittaa legendaarinen Conlog-ajonesto.
- Kuljettajalle löytyy turvatyyny.
- Katolla profiilia somistamassa kattokaiteet
- Hellan kaukovalot
- Mittariin rullailtu 305tkm(21.7.2017). Aikaisempia huoltomerkintöjä ja mittarilukemia löytyy Audin ja VW:n tietokannasta.
- Kulutus maltilliset 5.5 litraa/100km <-- ~105tkm keskikulutus
Tulevaisuudessa tähän ei ole tarkoitus tehdä mitään radikaalista, perushuoltoa ja kovaa ajoa. Auto palvelee päivittäisessä käytössä, mutta tiedä sitä mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Myllytys suoritettu kesällä 2011. Kiekot vaihtelevat peltivanteista aluvanteisiin sitä mukaan, mikä sarja tuppaa tallissa olemaan käytettävänä.
Kuvaseloste:
- Ostokuntoisena, 2010
- Ostokuntoisena, 2010
- Myllytettynä, kesä 2011
- Kevät 2012
- Tammisto, kevät 2012
- Hernesaari, kevät 2012
- Teknik, 2012
Comment