Nyt kuudentoista 1.8t:n jälkeen on siirrytty "pikkusen" tyrnimpään iskutilavuus luokkaan.
Kyseessä Audi A4 2.0tq avant vm2005
Tuotatin auton Ruotsista muutama kuukausi sitten, auton välittäjänä toimi Rfc Imports jonka olen jo 6 auton verran todennut luotettavaksi puljuksi.
Audilla oli Ruotsissa 1 omistaja ja tietä kapistus oli nähnyt ostohetkellä 137tkm.
Varusteksi oli valittu Prosportline paketti,bi xenonit,sadetunnistin vakkari yms.
Auto on hyvällä historialla, täysin alkuperäiskuntoinen ja jokaisesta huollosta on kuitit ja jopa alkuperäinen ostokuitti tuli mukaan jossa näkyi esim varusteidenhinnat.
Pikku parannuksia on jo tehty:
Vanteina. Bbs lm 18" 8.5 ja 9.5"
Renkaina. Nangkang 215/40 ja 245/35
Alusta. V-maxin korkeus-säädettävä
Cupran lippa
Toki ensimmäisenä tulee kommetti et raatele vetokoukku pois, mut enpä ota kun joudun kesällä venettä vetelemään.
Tuossa muutama kuvatus ja parempia tulossa kun kaveri kerkiää ottaa..
Kyseessä Audi A4 2.0tq avant vm2005
Tuotatin auton Ruotsista muutama kuukausi sitten, auton välittäjänä toimi Rfc Imports jonka olen jo 6 auton verran todennut luotettavaksi puljuksi.
Audilla oli Ruotsissa 1 omistaja ja tietä kapistus oli nähnyt ostohetkellä 137tkm.
Varusteksi oli valittu Prosportline paketti,bi xenonit,sadetunnistin vakkari yms.
Auto on hyvällä historialla, täysin alkuperäiskuntoinen ja jokaisesta huollosta on kuitit ja jopa alkuperäinen ostokuitti tuli mukaan jossa näkyi esim varusteidenhinnat.
Pikku parannuksia on jo tehty:
Vanteina. Bbs lm 18" 8.5 ja 9.5"
Renkaina. Nangkang 215/40 ja 245/35
Alusta. V-maxin korkeus-säädettävä
Cupran lippa
Toki ensimmäisenä tulee kommetti et raatele vetokoukku pois, mut enpä ota kun joudun kesällä venettä vetelemään.
Tuossa muutama kuvatus ja parempia tulossa kun kaveri kerkiää ottaa..