Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi S4 B5 Avant -99

Collapse
Tämä aihe on suljettu.
X
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    #91
    Kiinatinat on MSW 16. Yllättävän suorathan ne oli kolhuihin nähden, niin voivat jopa olla ihan kestävät. Komeat on kesävanteetkin. ;)

    Comment


      #92
      Kesäsistä vaihtuikin vielä väri. En ollut tyytyväinen maalaus jälkeen, joten maalari ja maalauspaikka vaihtui samalla kuin värikin. Nyt ne on sit tuollaset :)

      Comment


        #93
        Samanlaiset S8-tinat minulla, missä maalautit ja oliko kallista?

        Comment


          #94
          Rajamäellä on joku pulveripaikka. Pari sataa kustansi.
          Nää meni hammun kautta niin en tiedä paikan nimeä sen tarkemmin :D

          Comment


            #95
            Meni siis ihan pulveri ja uunin kautta? Onko parempaa kuvaa pinnasta?

            Comment


              #96
              En ole vielä nähny livenä vanteita.
              Enkä tiedä tarkkaa menetelmää

              Comment


                #97
                Joko ne on lauantaina alla, jotta pääsee kaffeilla ihmettelemään?

                Comment


                  #98
                  Ei ole.

                  Comment


                    #99
                    Minäpä pääsin ihmettelemään livenä - näytti sen verran hyvältä, että otin saman sävyn omiin vanteisiin :)

                    Comment


                      No niitähän nyt on sitten tuolla sävyllä jo kolmet vanteet sitten :D

                      Comment


                      • Mikäs tuo uus väri on? Omista vanteiden keskiöistä pitäs kans väri vaihtaa valkosesta gunmetal tyyliseen ja tuo sun uus pinta näyttää varsin hyvältä.

                        Comment


                          Mulla ei ole tarkkaa tietoa. Mutta tuo on melko lähellä gun metallia. Ainakin omaan silmään. Liekkö joku antrasiitti tai vastaava :D Ja yksi syy, miksi maalauksesta valitin, oli se, että pohjat näkyi maalikerroksen läpi, joten oletettavaa on, ettei ne kovin hyvin oltu tehty. Ja ei se sävykään kyllä oikein ollut tontilla, vaikka ihan värikoodilla maali otettiin.

                          Comment


                            Olisko 8AU eli RS6+ väri? Ite vetäsin omiin vanteisiin sen, matta lakka on vaan vaihdettu normi kirkkaaseen kun ei ollu luottoa vielä omaan käteen vetää mattana.

                            Comment


                            • LZ7J koodilla löytyy tuo rs6+ väri, omat vanteet just maalari sutas sillä.

                              Comment


                              • Onkos tämä kehonliikutin käynyt muuten jo säädettävänä? kun semmoista tuolta alkupostauksista lueskelin?

                                Eikä tullut huomattua mitään postausta että oltais käyty ohjemoinnissa? vai olenko väärässä? :)

                                Comment


                                  Eipä ole käynyt. Pitäisi saada kaikki kilkkeet keräiltyä, että voisi lähteä suuntaamaan ohjelmointiin. Käyttöautona kun tämä laite on, niin koko ajan tulee kilsoja ja sitä mukaa korjattavaa. Tällä hetkellä auto on garagella takajarrujen ja uuden takapyöränlaakerin vaihdossa.
                                  Koitetaan tässä samalla saada omaa taloutta siihen malliin, että voisi lähteä virittelemään. Kuitenkin toimii tämän hetken kunnossa ihan mainiosti, kun ei ole tarve käydä polkemassa sen enempiä missään.

                                  Comment


                                  • Ei tuohon edes lisää osaa tarvitse haalia, kun ottaa ahtimista enemmän hyötyä. Esim. painetta normaali 1bar niin ehtii liikenteessä ja kestää ajoa.
                                    Viimeksi muokannut Kilu7; 5.4.2016, 23:27.

                                    Comment


                                      Sinne pitäisi ne "normaalit" RS4 päivityksen palikat hankkia. Toki sen voisi käydä säädättä myös tuossa kuosissa. Ilman suuttimia ja maffia. Ne sieltä taitaa uupua tällä hetkellä. Putkisto, ahtimet ja coolerit on jo.

                                      Comment


                                      • Päivityksen jälkeen pysyy lähempänä Urkin perää :)

                                        Hyvinhän tuo liikkui, älä päästä mopoa karkaamaan. Uuden vanteetkin tuo jo lisää uskottavuutta :)

                                        Comment


                                          Vanteethan oli jo viime kesänä, nyt vaan tuli uusi väri.
                                          Ja tarkoitus olisi pitää tämä puhtaasti käyttöautona, joten pitäisi saada hyvin toimiva kombo aikaiseksi. Tällä hetkellä tämä ei ole toimiva kombo, koska vetää todella epäpuhtaasti, johtuen todella monesta asiasta.

                                          Comment


                                          • Jos saat auton muuten kuosiin, niin alkuperäisellä ohjelmalla ja noilla ahtimilla auto toimii sivistyneesti. Tehoakin pitäisi löytyä 3:n sadan tietämiin. Toki tarvittaessa sen vaikkapa vain 0.5bar nostonkin huomaa :)

                                            Comment


                                              Tänään tuli vietettyä tovi hallilla puunailemassa. Kesävanteet alle ja auton pesu ja vahaus. Sisältä putsi samoilla lämpösillä, niin ja talvivanteiden pesu myös (myynnissä). Niin ja tulihan siinä vahattua myös kesävanteetkin.
                                              Kyllä tuolla taas voi kesää vastaanottaa :) Kuvat taattua LG pilipali laatua :)
                                              Attached Files

                                              Comment


                                                Nyt on vihdoin tämän kesän vahat niskassa, aikaisemmin siis oli kokeilussa se paljon keskustelua herättänyt Korrek Pro :)

                                                Nyt pintaan laitettiin Soft99 Fusso Coat Black, ja kiilto on vähintäänkin mahtava.

                                                Tai no, sealanttihan tuo on, mutta puhutaan nyt vahasta niin ei mene kukaan sekaisin ;)
                                                Ensimmäistä kertaa siis pääsin kokeilemaan tätä tuotetta ja varmasti jatkossakin tulen käyttämään. Nyt iski nimittäin tonniselle melkoisen hienon vastustajan. Tämä tuotehan siis pitäisi kestää pinnassa sen 12kk, mikä sopii itselle hyvin. Ja kiiltoa tulee kyllä vähän helvetisti enemmän, kuin tonnisella.
                                                Hintakin oli aika sama purkeilla ja sama juttu riittoisuudella. Eli yhtä vähän pintaan kuin tonnistakin.

                                                Yhtä paha haju, kun tonnisessa ja muut ominaisuudet myös, eli levittyy helposti ja helppo pyyhkiä pois. Kestoa tässä nyt innolla ja jännityksellä odotan. Katsotaan mihin päästään :) Tämmöstä tällä kertaa :)

                                                Kuvat kaveriksi vielä :)
                                                Attached Files

                                                Comment


                                                • Hienosti kiiltää.
                                                  Mulla on tuosta Fusso Darkista kestokokemusta että syksyllä 18.10 laitoin pintaan talveksi ja nyt ei enää helmeile. Pesuja on takana n. tusinan verran.

                                                  Comment


                                                  • Omaan laitoin Fusson (tosin light) lokakuun alussa. Kesti koko talven ja vappuna kun uutta vahausta aloittelin, niin vesi helmeili pinnalla. Pesut talvella abaut kerran viikkoon/kahteen.

                                                    Comment


                                                      Juu täytyy nyt pistää seurantaan, että kauan kestää. Omasta mielestä ok pohjille vedin. Pesut tulee olemaan Af+kinnastelu tarpeen tullen, noin kerta viikkoon.

                                                      Comment


                                                        Maanantaina lähdetään ässän kanssa käymään Metiksen pajalla painetestissä. Katsotaan jos saisi selvyyttä taas lisää tuohon mystiseen ääneen ja vedon loppumiseen. Tänään sitten kävin pari kuvaa näpsimässä.
                                                        Attached Files

                                                        Comment


                                                          Vähän tuli selvyyttä, ensimmäisen oli se edellisten omistajien ranetus siellä pettänyt, eli teippiviritys pannukakun letkussa, sinne uusi letku ja lisää häkää pönttöön, no sitten se myrkyn lykkäsi.

                                                          Vuoto kuului selkeänä kuskinpuolen ahtimen luota, no ei muuta kun panssari veke ja nortti miehet asialle. Vihdoista viimein löytyin vika, siellä on banjo irti!
                                                          Kaikista vitun väliköistä se, mihin juuri ja juuri näet. Ohessa räjäytyskuvat mosasta, mistä selviää mikä oletettavasti on paskana. Eli ekasta kuvasta nro 20 päässä oleva banjoliitin ja pultti nro 23. Toisesta kuvasta ilmeisesti sama käikäle sitten on nro28. Odotettavissa taas ihanan kallista remonttia.....
                                                          Attached Files

                                                          Comment


                                                            Ekan kuvan nro 20 on sama kuin toisen kuvan nro 14. Ne on vesibanjoja, eli ei liity tähän. Ilmeisesti tuo toisen kuvan banjo numero 30 on irti?

                                                            Comment


                                                              Joo no, sattuuhan näitä kömmähdyksiä :D

                                                              Se nro 30 se voisi kyllä olla, se on siinä ahtimen liki.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X