Puolisen vuotta sitten tuli vaihdettua silloinen aanelkku hieman tuoreempaan ja tehokkaampaan malliin. Auto löytyi niinkin läheltä kuin Kajaanista, jossa oli toiminut muutaman vuoden pariskunnan naispuolisen omistajan työmatka-autona.
Auto on siis tarkemmin ottaen 2001 vuoden Audi S6 quattro Avant. Alla tanakan tuntuman antaa KW Variante 3 -alusta, sisällä raikaa Rainbow:n SAX-sarjan erillissarja (Boset joutivat varaston hyllylle talteen) ryyditettynä Rainbow:n 12 tuumaisella Hammerilla ja Alpinen soittimella. Näkyvyyden takaa bixenon valot, mukavuuden Recaron nahkapenkit ja kaksialue ilmastointi. Tiptronic vaihteistolla on mukava cruisailla nautiskellen tai jos niin haluaa, käyttää rattivaihteita taatakseen haluamansa kiihtyvyyden.
Voimaakin löytyy ihan kiitettävästi, vaikka moottoripuoli onkin aivan vakio. Nelivedon turvin sutimista ei hirveästi esiinny ja 340 hevosta V8 koneen pellin alla varmistaa liikkuvuuden. Moottorihan on siis 4.2 litrainen mörkö.
Kuvia voisin päivitellä tänne hieman myöhemmin, kunhan saan parin seuraavan viikon aikana auton puunattua kuvauskuntoon.
Lähiaikoina on tarkoitus tummentaa ikkunoita hieman ja vaihtaa kesävalssit alle. Myös subikotelon rakentaminen varapyöräkoteloon on ainakin pyörinyt mielessä.
Kovin isoa projektia tästä tuskin koskaan tulee (onko nämä nyt ne kuuluisat viimeiset sanat... ;), mutta jotain pientä sitä pitää silti autolle tehdä että osaa kaupan pihalla oman auton kyytiin nousta!
Tänään tuli pestyä vino pino kesää varten valmiina olevia renkaita ja vanteita. Kuvassa hieman siis esimakua mitä auton alla pian pyörii. Noiden lisäksi löytyy vielä yksi vannesetti, jolle ei ainakaan vielä löydy renkaita.
Auto on siis tarkemmin ottaen 2001 vuoden Audi S6 quattro Avant. Alla tanakan tuntuman antaa KW Variante 3 -alusta, sisällä raikaa Rainbow:n SAX-sarjan erillissarja (Boset joutivat varaston hyllylle talteen) ryyditettynä Rainbow:n 12 tuumaisella Hammerilla ja Alpinen soittimella. Näkyvyyden takaa bixenon valot, mukavuuden Recaron nahkapenkit ja kaksialue ilmastointi. Tiptronic vaihteistolla on mukava cruisailla nautiskellen tai jos niin haluaa, käyttää rattivaihteita taatakseen haluamansa kiihtyvyyden.
Voimaakin löytyy ihan kiitettävästi, vaikka moottoripuoli onkin aivan vakio. Nelivedon turvin sutimista ei hirveästi esiinny ja 340 hevosta V8 koneen pellin alla varmistaa liikkuvuuden. Moottorihan on siis 4.2 litrainen mörkö.
Kuvia voisin päivitellä tänne hieman myöhemmin, kunhan saan parin seuraavan viikon aikana auton puunattua kuvauskuntoon.
Lähiaikoina on tarkoitus tummentaa ikkunoita hieman ja vaihtaa kesävalssit alle. Myös subikotelon rakentaminen varapyöräkoteloon on ainakin pyörinyt mielessä.
Kovin isoa projektia tästä tuskin koskaan tulee (onko nämä nyt ne kuuluisat viimeiset sanat... ;), mutta jotain pientä sitä pitää silti autolle tehdä että osaa kaupan pihalla oman auton kyytiin nousta!
Tänään tuli pestyä vino pino kesää varten valmiina olevia renkaita ja vanteita. Kuvassa hieman siis esimakua mitä auton alla pian pyörii. Noiden lisäksi löytyy vielä yksi vannesetti, jolle ei ainakaan vielä löydy renkaita.
Comment