Elämäni kaipasi hiukan jännitystä kun tuo AVF-koneellinen vain toimii ja toimii. Päätin hankkia itselleni BRD-koneellisen DPF-ällä varustetun menopelin jotta saisi taas hiukan jännittää. Muutama kuukausi tuli seurattua .ee, .de ja .se saitteja kunnes sitten lauantai illalla tuli blockettiin göteborgissa oleva menopeli joka kiinnosti.
Vaatimuksena oli S-line ja mustalla sisäkatolla, mutta kun tässä autossa on on vaaleanharmaa nahka-alcantara sisustus niin se valkoinen toimii tässä oikein hyvin. Ehkä vielä paremmin väriteemaan olisi sopinut tummempi harmaa alcantara-katto.
Tärkeimpiä mainintoja niin tuossa on 2-din radio concert valmiina, ja MFSW joten Exeon RNS-E jälkiasennus on astetta helpompi tällä kertaa. Polttoainelämmitin on joku ardic ehkä, mutta radiokaukoohjaimella. Ohjain on tosin tupakka-askin kokoinen. Tähän pitää vähän paneutua. Valo- ja kiiltopaketit on. Mittaristossa on harmi vain punainen LCD-moduli, menee varmaan mittariston vaihdoksi jos mielii värinäytön siihen. Turvavyön piipatin on jopa ruksattu tähän, höh. Auto-pyyhkimet oli kiva tuttavuus, toimi todella hyvin. Takapaksi kun oli täynnä renkaita eikä tullut ajettua pimeällä niin ei tullut testattua takapeilin autohimmennystä, joka on siis tuossa. Hälytin.
Autossa on myös xenon plussat.
Hiukan kyllä jännitti kun landvetterin lentokentällä ei sitten ollutkaan talvirenkaat kyydissä, ja lautta lähti tukholmasta turkuun 20:00. Olin sitten 18:50 lauttasatamassa ja kerkesin lautalle mutta jos ei olisi ehtinyt niin maanantaina jätetty verolappu olisi tuonut noin 800€ korkeamman lukeman. Pikkuisena yllätyksenä kaveri elitbilenistä tervehti selvällä suomen kielellä lentokentällä, äiti vissiin suomalainen.
Suunnitelmissa on laittaa nuo alla olevat 19":et kiertoon, ja jälkiasentaa exeon RNS-E + bluetooth moduuli. Mikähän bluetooth on nyt tänä päivänä se "oikea", OEM vai joku muu? Laiskahan tuo on kuin mikä, etenkin jos on viansietotilassa DPF:stä johtuen. Tuo AVF on monin verroin kivempi moottori käskyttää mutta toisaalta on tämä BRD:n piezosuuttimin varustettu pehmeämpi ja hienostuneempi käynniltään. Jostain pitäisi löytää uudet hellgrau lattiamatot. Ulkopuoli pitää hiukan nuorentaa ledeillä. Ajatus on kuitenkin pitää tämä sivulista-mielessä melko takaisin OEM:äksi helposti muunneltavana. Aika paljon on VCDS-koodauksia mitä pitää tehdä, mm automaattilukko pois. Ehkä takapuskurin alaosa mustaksi, katsoo nyt.
Auto on ilmeisesti S-line ulkoa, muttei proline?
Myyjä on ilmeisesti parempi valokuuvaja kuin minä joten laitan myyjän kuvat tuohon sekä my.audi.de:stä printattu "myyntiesite":
Vaatimuksena oli S-line ja mustalla sisäkatolla, mutta kun tässä autossa on on vaaleanharmaa nahka-alcantara sisustus niin se valkoinen toimii tässä oikein hyvin. Ehkä vielä paremmin väriteemaan olisi sopinut tummempi harmaa alcantara-katto.
Tärkeimpiä mainintoja niin tuossa on 2-din radio concert valmiina, ja MFSW joten Exeon RNS-E jälkiasennus on astetta helpompi tällä kertaa. Polttoainelämmitin on joku ardic ehkä, mutta radiokaukoohjaimella. Ohjain on tosin tupakka-askin kokoinen. Tähän pitää vähän paneutua. Valo- ja kiiltopaketit on. Mittaristossa on harmi vain punainen LCD-moduli, menee varmaan mittariston vaihdoksi jos mielii värinäytön siihen. Turvavyön piipatin on jopa ruksattu tähän, höh. Auto-pyyhkimet oli kiva tuttavuus, toimi todella hyvin. Takapaksi kun oli täynnä renkaita eikä tullut ajettua pimeällä niin ei tullut testattua takapeilin autohimmennystä, joka on siis tuossa. Hälytin.
Autossa on myös xenon plussat.
Hiukan kyllä jännitti kun landvetterin lentokentällä ei sitten ollutkaan talvirenkaat kyydissä, ja lautta lähti tukholmasta turkuun 20:00. Olin sitten 18:50 lauttasatamassa ja kerkesin lautalle mutta jos ei olisi ehtinyt niin maanantaina jätetty verolappu olisi tuonut noin 800€ korkeamman lukeman. Pikkuisena yllätyksenä kaveri elitbilenistä tervehti selvällä suomen kielellä lentokentällä, äiti vissiin suomalainen.
Suunnitelmissa on laittaa nuo alla olevat 19":et kiertoon, ja jälkiasentaa exeon RNS-E + bluetooth moduuli. Mikähän bluetooth on nyt tänä päivänä se "oikea", OEM vai joku muu? Laiskahan tuo on kuin mikä, etenkin jos on viansietotilassa DPF:stä johtuen. Tuo AVF on monin verroin kivempi moottori käskyttää mutta toisaalta on tämä BRD:n piezosuuttimin varustettu pehmeämpi ja hienostuneempi käynniltään. Jostain pitäisi löytää uudet hellgrau lattiamatot. Ulkopuoli pitää hiukan nuorentaa ledeillä. Ajatus on kuitenkin pitää tämä sivulista-mielessä melko takaisin OEM:äksi helposti muunneltavana. Aika paljon on VCDS-koodauksia mitä pitää tehdä, mm automaattilukko pois. Ehkä takapuskurin alaosa mustaksi, katsoo nyt.
Auto on ilmeisesti S-line ulkoa, muttei proline?
Myyjä on ilmeisesti parempi valokuuvaja kuin minä joten laitan myyjän kuvat tuohon sekä my.audi.de:stä printattu "myyntiesite":
Comment