Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Brilliantrot A4 2.0TDI quattro avant

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    #31
    Juu, samaa mieltä. Se gappi ei sinänsä haittaa minua, kun se takapyörä on kuitenkin aukon keskellä mutta se etupää häiritsee välillä kyllä. Rahallisesti ei mikään iso operaatio, jos vain jaksaisi kuunnella naapureiden kitinää kun erittäin korkealla katolla varustetussa tallissa joutuisi hoitamaan.

    Tuossa on muute vakio B7 s-line alusta ja B5 lautaset. Toimisi.

    Comment


    • #32
      Tiedän tunteen...
      Etupää kun laskee tuosta niin bueno.
      Vannevalinta loistava.

      Comment


      • #33
        Komppaan edellisiä! Hienoa, että auto ei ole aivan tontissa ja sitä myöten ajokelvoton Suomen teillä. Vanteet toimii yllättävän hyvin eli ei kun jousilautasia etsimään.

        Comment


        • #34
          Vähän on asuin sijaintisi muualla ku espoossa mutta väittäisin että olit eilen nihtisillan abc:llä hörppäämässä pikaset kahvit?

          Comment


            #35
            Hyvä kun kerkesin istua, sen verran nopea kahvi. Nuo punaiset vanteet sopii kyllä luonnossa paremmin sun auton alle. Kenen se viereinen avantti oli?

            Comment


            • #36
              Se oli ilmeisesti kaverin nelkku. Ainaki näytti siihen hyppäävän. Ekaa kertaa itsekkin näin kyseisen auton. Ei tietääkseni käy forumeilla.

              Comment


              • #37
                Löytyyköhän noihin b5 lautasiin jotain koodeja? Paljonko upottaa s-linen alustaa?

                Comment


                  #38
                  Lautaset on ymmärtääkseni numerolla 8D0 412 103 B. Noista on pitkä keskustelu "B7 madallus" ketjussa. Noin 10 mm tulee laskua, sen verran että rako on sama edessä ja takana.

                  Comment


                    #39
                    Nyt on MrCrossfiren avustuksella saatu vihdoin lautaset vaihdettu eteen, samalla kun suuntaus on katsottu kohdalleen ja etuakselin taka-alatukivarret vaihdettu TRW:n tekeleisiin.

                    Vasen etupyörä oli kulunut sisäreunastaan, tämä oli se herätys mutta keväällä kun laitoin kesäkumit alle tuli huomattua että tästä oli syntynyt uratutka ja jarruttaessa piti olla hereillä ratin takana. Vaihdon jälkeen kulkee jämptimmin tössyjen yli, ja voi jopa olla että kulutuskin tippui. Kulutusta pitää tosin seurata pidemmältä ajalta ennen kuin voi olla varma.

                    Pari ennen-jälkeen kuvaa liitteenä.
                    Attached Files
                    Viimeksi muokannut haraldh; 5.5.2016, 18:54.

                    Comment


                      #40
                      Tuli ehjättyä vanhat RS4-replikat kun ilma ei enää pysynyt näissä. Paskaa ja kulumaa sisäreunan tiivistepinnan kohdalla, ja maali irtoili sieltä täältä. Kun vielä bongasin foorumista Propinnan palvelut niin kiikutin vanteet sinne. Hiekkapuhallus, polttolakkaus + lakka ei kustantanut kuin 120€. Päälle kietaistiin sitten Linglong Greenmax nastat, joihin olen enemmän kuin tyytyväinen.

                      Vanteista oli sisäreunan rengasta vasten oleva pinta jostain syystä kulunut niin, että siinä oli terävä pykälä. Viilatakseni reunan pois piti keksiä miten pyöritellä vannetta kerrostalo-olosuhteissa. Tyttären skeittilauta oli todella hyvä kapistus tähän. Skeittilauta vain ylösalaisin, ja vanne siihen pyörien päälle ja käsin pyöritti vannetta riittävästi jotta reunan sai poistettua.
                      Attached Files

                      Comment


                        #41
                        Tuli ebaystä tilattua keskikupit. Mainostettiin OEM:inä ja uusina. No, uusia olivat mutta minkäänlaista osanumeroa niissä ei kyllä ole ja muovikin on melkoisen kovaa. Ehkä ne kiinassa osaavat jo 3D-tulostaa tällaisia? Kokonaisedullinen 30 € hinta neljästä kappaleesta oli sen verran edullinen että oli pakko kokeilla.

                        Sen verran ovat pysyneet OEM-mallissa että sama sivuleikkuri-kikka piti ottaa käyttöön että istuivat RS4-replikavanteisiin.
                        Attached Files

                        Comment


                          #42
                          Tuossa kuvassahan se osanumero komeilee, 8d0601165. Toki piraatit varmaan ovat silti.

                          Comment


                            #43
                            Kas niin näkyykin olevan, livenä ei huomannut kun noi on niin "matalalla fontilla". Alkuperäisissä nuo ruuvinpäät on tehty paremmin, niissä on kuusiokolo eikä niissä ole läpireikää. Tai sellainen muistikuva on jäänyt.

                            Tulivat mukamas kiinasta, mutta tullia tai ALV:tä ei joutunut maksamaan. Pussissa oli joku virolainen postiboxi osoitteena. Jollain järjestelmällä tuo paketti on saatu eurooppaan.

                            Comment


                              #44
                              Itsekin muutaman sarjan noita kiinakuppeja ostanut, ja Audin logot ja osanumerot niistä yleensä löytyy, mutta laatu paljastaa kopioiksi.

                              Mitä paketin osoitekorttiin oli merkitty lähetyksen arvoksi, tai oliko merkitty lahjaksi? Ei olisi eka kerta, kun kiinalainen merkkaa todellista alemman summan lappuun.

                              Comment


                                #45
                                Ei ne olleet minkäänlaisessa paketissa jossa olisi ollut tullimerkintojä tjms.

                                Comment


                                • #46
                                  Aliexpress:stä saa noita keskikuppeja eri Audin malleja kopioina 7eur-20eur rahteineen. Laatu ihan ok. Monessa Alin myynti ilmoituksessa myyjät kehuu toimivansa eBay:n diilereiden tavarantoimittajina.

                                  Comment


                                    #47
                                    Noh, ainakaan minulla ei pysyneet kaikki Aliexpressin kupit kunnolla kiinni, joten kannattaa ottaa tilatessa vähintään se yksi ylimääräinen...

                                    Comment


                                      #48
                                      Alkuperäinen kirjoittaja haraldh
                                      Alkuperäisissä nuo ruuvinpäät on tehty paremmin, niissä on kuusiokolo eikä niissä ole läpireikää. Tai sellainen muistikuva on jäänyt.
                                      Mulla on nyt puolisen vuotta aikaa siitä, kun viimeksi moisia OEM-keskikuppeja olen pidellyt, mutta silti omat muistikuvat: kuvan perusteella näyttää kyllä todella lähelle OEM-kuppien designilta. Ainakin 18" ja 17" OEM-optiovanteissa käytettävissä orkkiskupeissa reiät on läpi asti, ja ne on samalla lailla pyöreät, ei kuusiokolot. Ne on läpi asti mm. siksi, että sillä keskikupin irrotustyökalulla saa lätkät kaivettua irti.
                                      Viimeksi muokannut Harjula; 23.11.2016, 11:03. Perustelu: Typo

                                      Comment

                                      Working...
                                      X