Hyvältä näyttää ja puskuri on hieno! Vanteet vois olla tuuman isommat.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
A5 Coupé "Ice Silver" 3.0tdi quattro
Collapse
Tämä aihe on suljettu.
X
X
-
Valittajat valittaa kun elämä potkii päähän :) Kaikkia ei voi valitettavasti miellyttää. Se on ihan sama minkälaisen auton tänne postaa niin aina löytyy joku jota ei miellytä. Se tosin kuuluu tähän foorumikulttuuriin ja kun näyteikkunaan autonsa laittaa niin arvostetavaksi se joutuu.
Mutta asiaan.
Tuskin tulee olemaan 20" vanteita mulla. Nää 19" on passelit ajotuntumaltaan.
20" huonontaa niin paljon tämän korin hyvää ajotuntumaa että jääneen hyllyyn. Ennemmin laadukkaat/OEM henkiset 19" kuin näitä joka autosta löytyviä halpoja tingelitangeli kiinatina 20":sia.
Tämä kosla tulee pysymään todella OEM henkisenä. Ne jotka niitä pienen ihmisen kokoisia kiiltävänmustia kromivanteita korkeisiin traktoreihinsa asentelee on erikseen.
Tällä hetkellä mietinnässä Rotit, BBSät tai OEM Rotorit.
Comment
-
No mut tää on erikoinen ketju siinä mielessä, että kaikki ei vaan hehkuta mahtavuutta. :) Ihan kivasti kyllä istuu omaan silmään vanteet ja puskuri. Tuuman isommat vois laittaa ja vähän tiputtaa, mutta kyllä tuo tällä hetkellä lienee hyvä kompromissi ajettavuuden ja ulkonäön suhteen. Ja tosiaan ennemmin nuo vanteet kuin 20" tinat.
Comment
-
On kyllä siistin matala ja kliini toteutus, tuossa toteutuksessa ei mataluus provosoidu, siihen ehkä syynä ainakin omaan silmään käsittämättömän hyvin pyöräkoteloihin asettuvat renkaat ( vaikka niinhän se taitaa olla että OEM-osilla ei voi epäonnistua`?).
Ajatuksissa jonain päivä olla myös tämän korin herra, vannekoossa olen enempi mukavuuden perään ja voipi olla että silloinkin pitäydyn 17-18" vannekoossa.
Comment
-
Hitto paininut kanssa useamman kuukauden vanteiden, madallusten jne kanssa. Mitä valita.
Edellinen auto oli B7 mallin A4 ja siinä oli Eibachin Pro-Street S sarja alla (renkaastaa lokarin kaareen noin 1 - 1,5cm). Kesällä rullattiin 19" 235/35 oikein hyvin. Mökkitietkin meni varsin nätisti. Sitten tuli talvi ja alla oli 17" ja oliko ne 225/45. Tuskaa oli muuten. Helvetti aurasin tiet paremmin, kuin aura-autot itse. Pohjapansari lauloi hoosiannaa. Nuokin mukavat kun maksa karkeasti noin 300e/kpl.
Auto on vaihtunut ja tahdon alle kunnon kesävalssit. Auto kulkee S-line alustalla ja olen ollut oikein tyytyväinen miten se käyttäytyy. Talvellakin 17-tuumaisilla mentiin nätisti ja ei juuri pohjakosketuksia. Olen katsellut Vossenin 19-tuumaisia ja 10 leveitä CV3:a (max leveet jottei jää kovin syvälle lokareihin ja spacareille kun en oikein lämpeä). Kiesin ei pidä muistuttaa Valmettia ja/mutta sillä pitää pystyä kuljettamaan takahudlarissa paria kaljalaatikkoa ilman, että sisälokarit kuluu puhki renkaiden hankauksesta. Rengas profiiliksi mietin 4 x 255/35. Mitä mieltä?
Sivulla 1 oli pari kuvaa Victorin autosta. Vasemman puoleisessa kuvassa taisi olla ihan S-line alusta ja jouset? Ei mitään kolmannen osapuolen jousia? Mikä vannekoko ja rengasprofiili kuvassa on? Auto meinaan näyttää varsin hyvälle jos 19" vanteet ja jotkut 35 renkaat. Auto voisi kieltämättä olla ehkä noin 0,5 - 1,0cm alempana. Voisiko tämän toteuttaa ihan hitusen matalammilla jousilla ja pidettäisiin S-line iskarit?Viimeksi muokannut jeremiah; 15.6.2013, 19:45.
Comment
-
jeremiah: Victorin kuvissa on 20" alla. Aika paljon makuasia mitä haluaa. Ite tykkään tästä nykyisestä stancesta. Minusta A5 on liian korkea noilla vähemmän tiputtavilla eibachin jousilla.
Kaikki tiet olen päässyt rikkomatta mitään. Pohjapanssari on kyllä aivan naarmuilla mutta ei rikki.
AP: Kiitos kehuista! :D
Comment
-
Osaatteko kertoa kulkevatko S5 ja A5 S-line alusta samalla korkeudella tai mikä ero näillä on ja mihin suuntaan?
Itse ajelen A5 SB:tä ja miettinyt vanteiksi 20-tuumaisia. Tahdon myös, että vanteet eivät ihan mistä vaan pienestä montusta kalahda, joten renkaiksi tulisi varmaan 255/35.
http://www.a5oc.com/forums/s5-perfor...5-35-20-a.html
Comment
-
-
A5 Coupé "Ice Silver" 3.0tdi quattro
Alkuperäinen kirjoittaja dr_ink Näytä viestiSiisti peli. Kritiikkinä todettakoon, että etupuskurin ois voinut maalata muun auton kanssa samanväriseksi.
Comment
-
Oliko tähän joku ränni jo asennettu? Näytettä antaa? Tällänen tulossa meillekin ilmeisesti. Rs5 ja supersprint kuulostaa omaan korvaan parhaalta, mutta vaatiiko tosiaan dpf deletoinnin että murisee kunnolla? Audilta vissiin sais jotain soundmoduuliakin jälkiasenteisena.Viimeksi muokannut -03 tq; 11.4.2014, 00:30.
Comment
-
Vieras
Mä en ole yhtään soikeiden päiden ystävä, kun puskurissa on pyöreä reikä. Voi olla että livenä ei näytä niin pahalle, kuin tuossa suoraan takaa otetussa kuvassa. Nyt vaan näyttää hassulle kun reunat on "kiinni" puskurissa ja ylhäällä on tilaa reilusti. Värivalinta on kyllä hyvä.
Comment
-
Nuo taitaa olla samanlaiset mitkä mulla oli B7:ssa (Simonsin tekeleet). Itse purin nuo auki ennen asennusta ja otin sisältä pois ne "täytepalat", näytti omaan silmään höperöltä, kun soikean röörin sisältä näky pyöreä reikä. Mustana tuo ei taida niin selvästi erottua, omani pidin silloin kromisena.
Comment
Comment