Etsiskelin ja kyselin aikani koria, johon voisi istuttaa tekniikan tuosta varaosav8:sta.
Ajatuksena tehdä jonkin sortin härski jääratalaitos. Sopivaa(lue:hintaista) aihioita ei löytynyt, niin homma meni vähän jäihin...
...Tässä lähipaikkakunnalla oli muutaman vuoden ajan seissut kolarin kärsinyt alkuperäinen Audi 200 20v.
Jostain kimposi ajatus siitä mieleeni ja kohta olinkin käytännön asioita selvittelemässä.
Ja niinhän siinä kävi, taas on yksi 200:n Audi taloudessa.
Autoahan ei ole rekisteröity uudelleen kolarikorjauksen jälkeen. Nyt onkin ohjelmassa paikkojen herkistelyä ajamalla ja tutkailemalla, seisonnasta johtuvien vikojen ja ominaisuuksien korjailua ja entisöintiä. Ajatuksena rakentaa hyvään ja oem+ tyyliin; samalla reseptilla, mitä tuo minun -94 V8 on tehty.
Aikatauluna meinasin pitää kesä/heinäkuun vaihdetta ja ihan miten motivaatiota löytyy.
Auto on ajokuntoinen, joskin maf on oletettavasti paskana. Ei toimi juurikaan sen kanssa. Luetun perusteella kulutustavaraa?
Varusteita ei autossa ole liikaa. Tehtaalta valittu varustenumeronkin mukaan tuollainen sininen plyyshisisusta ja manuaalinen aurinkoverho takalasille :)
Mittarin mukaan autolla ajettu reilu 220tkm. Sisusta on autossa ehjä, siistimistä vailla. Korikin suht järkevä; käytön jälkiä siellä täällä, mutta korroosio pysytellyt poissa. Vuosimalli autolla on 1990.
Kunhan auton saa liikkumaan kunnolla omin voimin, paikkoja on herkistelty/läpikäyty ja rekisteröintikatsastus suoritettu, niin tuo 10v-mallinen etupuskuri lähtee pois ja 20v:tä tulee tilalle. Kolarikorjauksen yhteydessä tuollaisilla samanvärisillä ja ehjillä 10v-osilla kasattu.
Tarinaa kirjoittelen tänne, kun edistystä tapahtuu johonkin suuntaan.
Kuvia isompana http://hartikainen.fans.fi/kuvat/Aud...12%20tullessa/
Ajatuksena tehdä jonkin sortin härski jääratalaitos. Sopivaa(lue:hintaista) aihioita ei löytynyt, niin homma meni vähän jäihin...
...Tässä lähipaikkakunnalla oli muutaman vuoden ajan seissut kolarin kärsinyt alkuperäinen Audi 200 20v.
Jostain kimposi ajatus siitä mieleeni ja kohta olinkin käytännön asioita selvittelemässä.
Ja niinhän siinä kävi, taas on yksi 200:n Audi taloudessa.
Autoahan ei ole rekisteröity uudelleen kolarikorjauksen jälkeen. Nyt onkin ohjelmassa paikkojen herkistelyä ajamalla ja tutkailemalla, seisonnasta johtuvien vikojen ja ominaisuuksien korjailua ja entisöintiä. Ajatuksena rakentaa hyvään ja oem+ tyyliin; samalla reseptilla, mitä tuo minun -94 V8 on tehty.
Aikatauluna meinasin pitää kesä/heinäkuun vaihdetta ja ihan miten motivaatiota löytyy.
Auto on ajokuntoinen, joskin maf on oletettavasti paskana. Ei toimi juurikaan sen kanssa. Luetun perusteella kulutustavaraa?
Varusteita ei autossa ole liikaa. Tehtaalta valittu varustenumeronkin mukaan tuollainen sininen plyyshisisusta ja manuaalinen aurinkoverho takalasille :)
Mittarin mukaan autolla ajettu reilu 220tkm. Sisusta on autossa ehjä, siistimistä vailla. Korikin suht järkevä; käytön jälkiä siellä täällä, mutta korroosio pysytellyt poissa. Vuosimalli autolla on 1990.
Kunhan auton saa liikkumaan kunnolla omin voimin, paikkoja on herkistelty/läpikäyty ja rekisteröintikatsastus suoritettu, niin tuo 10v-mallinen etupuskuri lähtee pois ja 20v:tä tulee tilalle. Kolarikorjauksen yhteydessä tuollaisilla samanvärisillä ja ehjillä 10v-osilla kasattu.
Tarinaa kirjoittelen tänne, kun edistystä tapahtuu johonkin suuntaan.
Kuvia isompana http://hartikainen.fans.fi/kuvat/Aud...12%20tullessa/
Comment