Tämmönen massanelonen yksi muiden joukossa.
Auto tuli hankittua jo tuossa syksyllä 2010 kaverin ehdotuksesta vähän siinä toivossa että jo samana jouluna voidaan hajottaa vetarit voimalla eikä väärinkäytöllä.
No eihän siinä sitten ihan niin kuitenkaan käyny.
Epätietoisuuden ja kauhun vallassa auto tuli pilkottua kaverin tallissa käytännössä saman tien. Sen jälkeen olikin selvää miks aamulla piti töihin lähtiä ja mihin se perjantain tilipussi laitettiin.
Osat tuli haalittua pikkuhiljaa kasaan ja vieläpä suht edullisesti napsahtikin monia palikoita nokan eteen.
Kyllähän niitä tunteja rupes sitte pikkuhiljaa kertyyn siellä tallin perukoilla, mutta olihan se juhlaa saaha ne ensi savut sieltä. Tosin sitä huviahan ei liikaa juhlistaa tarvinu. Pienenä haittana nakutus moottorista joka meinas viiä loppuviimein leivänki pöydästä. No siinä neljännellä kerralla ku moottori revittiin sieltä konehuoneesta niin selvis se vikakin sitten. Yks mäntä oli sitten soikee sekä tapin toinen reikä ehkä hitusen väljä.
Mutta pettymyksien kautta voittoon. Viime vuoden lopulla se kuitenkin ajettiin Motestilta kotio kokkolaan ja vieläpä kaikin puolin ehjänä sekä säädettynä.
No valmishan se ei vielä oo. Mutta kyllä se nyt toistaseks saa kelvata. Kesällä sitten katsotaan miten ne loput sadat hevoset sadaan käyttöön....
Tekniikka:
1.8t ANB
ADR kansi + nokat
Säädettävä nokkaratas
Säädettävä nokkapyörä
Eagle H-profiili veivit
ACL veivilaakerit
Vakio männät
Omavalmiste pakosarja
Omavalmiste imusarja
Holset hx 35 super
Vems laajakaista
50mm hukkaportti
Bypass (harinen)
630 deca
3"downpipe
3" katti
3" simons
S4 vakio takapönttö
MoTest ohjelma 369hp/513nm
Kori:
S4 etupuskuri
Muuten vakio
Alusta:
Ta-technix coilover
Vanteet:
Kesä kertokoon
Auto tuli hankittua jo tuossa syksyllä 2010 kaverin ehdotuksesta vähän siinä toivossa että jo samana jouluna voidaan hajottaa vetarit voimalla eikä väärinkäytöllä.
No eihän siinä sitten ihan niin kuitenkaan käyny.
Epätietoisuuden ja kauhun vallassa auto tuli pilkottua kaverin tallissa käytännössä saman tien. Sen jälkeen olikin selvää miks aamulla piti töihin lähtiä ja mihin se perjantain tilipussi laitettiin.
Osat tuli haalittua pikkuhiljaa kasaan ja vieläpä suht edullisesti napsahtikin monia palikoita nokan eteen.
Kyllähän niitä tunteja rupes sitte pikkuhiljaa kertyyn siellä tallin perukoilla, mutta olihan se juhlaa saaha ne ensi savut sieltä. Tosin sitä huviahan ei liikaa juhlistaa tarvinu. Pienenä haittana nakutus moottorista joka meinas viiä loppuviimein leivänki pöydästä. No siinä neljännellä kerralla ku moottori revittiin sieltä konehuoneesta niin selvis se vikakin sitten. Yks mäntä oli sitten soikee sekä tapin toinen reikä ehkä hitusen väljä.
Mutta pettymyksien kautta voittoon. Viime vuoden lopulla se kuitenkin ajettiin Motestilta kotio kokkolaan ja vieläpä kaikin puolin ehjänä sekä säädettynä.
No valmishan se ei vielä oo. Mutta kyllä se nyt toistaseks saa kelvata. Kesällä sitten katsotaan miten ne loput sadat hevoset sadaan käyttöön....
Tekniikka:
1.8t ANB
ADR kansi + nokat
Säädettävä nokkaratas
Säädettävä nokkapyörä
Eagle H-profiili veivit
ACL veivilaakerit
Vakio männät
Omavalmiste pakosarja
Omavalmiste imusarja
Holset hx 35 super
Vems laajakaista
50mm hukkaportti
Bypass (harinen)
630 deca
3"downpipe
3" katti
3" simons
S4 vakio takapönttö
MoTest ohjelma 369hp/513nm
Kori:
S4 etupuskuri
Muuten vakio
Alusta:
Ta-technix coilover
Vanteet:
Kesä kertokoon
Comment