Purkailin tuotasta koneen ympäriltä kaiken ylimääräisen irti, että saa osat puhdistella ja niputtaa uusilla tiivisteillä. Ostaessa tuon koneen kerrottiin että moottori vuotaa öljyä ilmeisesti kampuran stefasta ja niinhän se olikin, kun vuotaa nimittäin molemmista päistä. Samalla tuli tuo jakopään alapyörä avattua ja sieltähän löytyi hihnapyörä katkenneella kiilalla, joten ei muutakuin uutta metsästämään. Teräksinen alapyörä olisi tietysti hieno laittaa, mutta budjetin takia joudun tyytymään käytettyyn alapyörään KV-moottorista.
Lohkon kyljen putsailin irtoroskista ja teräsharjalla kiiltämään, lopuksi mattamusta lämmönkestomaali pintaan. Saa luvan kelvata tuollaisenaan kunnes moottori seuraavan kerran nostetaan ulos konehuoneesta.
Tähän tilanteeseen moottori jäi, kun tallista lähdin.
Lohkon kyljen putsailin irtoroskista ja teräsharjalla kiiltämään, lopuksi mattamusta lämmönkestomaali pintaan. Saa luvan kelvata tuollaisenaan kunnes moottori seuraavan kerran nostetaan ulos konehuoneesta.
Tähän tilanteeseen moottori jäi, kun tallista lähdin.
Comment